Poster: Lead
Nu staat er vaak een linkje in de buurt en dan neem ik aan dat je gebruik niet zo heel erg vind 
Nee als ik het erg had gevonden had ik al lang wat van me laten horen, ik weet je echt wel te bereiken

Zoals ik al eerder aanhaalde vind ik het persoonlijk geen probleem wanneer mensen mijn images gebruiken zolang er echter maar geen geld mee verdiend word. Staan ze in webshops e.d. dan wil ik er echter wel geld voor zien.
Poster: ccc
Hoe kom jij erachter dat mensen jouw foto's gebruiken? Zie je dit per toeval of doe je dat op een andere manier?
Ik loop met enige regelmaat mijn statistieken door en heb dan zo'n lijst van pak hem beet 3500 web pagina's in die maand welke actief zijn bezocht en die of een link hebben naar AboutDJ of iets gebruiken wat op de site staat, zo kom je er vaak genoeg achter. Daarnaast herkent iedereen die foto's maakt zijn eigen materiaal heel erg snel en valt het direct op als je het ergens tegen komt waar het niet hoort.
Meestal loop ik zo eens per maand een x aantal webshops langs (dat zijn namelijk de ergste "dieven" als het gata om dergelijk materiaal) op een verloren avond en check ik de boel een beetje.