Drive in (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

creeky    posted on 19-02-2009 20:30
halo

ik wil graag een drive in beginnen maar ik heb een paar vraagjes

wat is een goede leeftijd om een drive in mee te beginnen

wat is je volgorde ( je bent geboekt en je gaat er naar toe en dan

hoeveel watt speaker heb je nodig enz.

m.v.g

What do you think about Drive in ??

Vote :   

MuffHouse    posted on 22-02-2009 14:46
Poster: Look

Ja we horen wel meer dat we heel goedkoop zijn maar we doen het ook voornamelijk voor de lol en de verdiensten zijn gewoon een leuke bijkomstigheid Winking my eye

Vervoer kost ook niets want mijn ouders willen graag helpen. Qua onderhoud geven wij bijna nooit wat uit, er gaat bijna nooit iets stuk en alles werkt gewoon zoals het hoort te werken.

Ok, echt super dat je ouders willen helpen. En als je niet heel groot bent hoeft het onderhoud (vervangen van lampen natuurlijk ook niet veel te kosten) Maar je moet wel oppassen dat mensen je niet gebruiken. Stel dat je voor een feestje komt optrommelen voor 100 euro en het hele feest kost een paar duizend euro. Dan kunnen de organisatoren van dat feest echt wel meer geld missen.
creeky    posted on 22-02-2009 23:19
Poster: fistfull
In het begin niet te duur zijn (50e op een avond ofzo), in sommige gevallen kan je het misschien gratis doen. In het begin draait alles om naamsbekendheid. Wanneer mensen je niet kennen zal je niet geboekt worden. 

wat bedoel je met 50e per uur of per show
MuffHouse    posted on 23-02-2009 11:33
Ik denk dat de beste man 50 euro per avond vroeg toen hij net begonnen was.
creeky    posted on 23-02-2009 16:56
ok thx

This is an old Topic

No new postings for 5.921 days.
 Post CommentThat would be 197.4 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 8 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 46.670
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.654.421