Poster: Look
Ja, ik vind het chiller om het samen te doen.A) Het opbouwen gaat sneller en gemakkelijkerB) Omstebeurt draaien is lang zo gek nog niet, je kan tenminste een keer socializen met het publiek en een drankje halen!C) Het is nog gezelliger ook!Hmm hoeveel boekingen ik had..Een van de vrienden waarmee ik de drive-inn doe heeft een zusje en via haar kregen we veel opdrachten voor klassenfeestjes enzo, en zo is de mond op mond reclame steeds verder gegaan en nu hebben we toch wel een à 2x per maand een opdracht.
Poster: DjVictorF
Ik denk dat rond de 12 of 13 wel handig is, kan natuurlijk altijd nog later. Maar als je daaronder zit lijkt het me wat moeilijk met het onderhandelen over de prijs en de spullen. Nouja is niet echt goed uit te leggen. Hoeveel watt speakers je nodig hebt ligt aan de hoeveelheid mensen. Tot 30 mensen heb je ongeveer 250 watt rms nodig ofzo.
Maar hoe oud ben je nu dan?
Poster: BoydGrift
En je maakt van te voren afspraken met de organisator, wie zijn verantwoordelijkheid is het als je gear afbrand of dat het gegrilled wordt omdat iemand de krachtstroom heeft verwisseld.
Poster: Look
Wij vragen zo'n 100 euro voor 3 uur. We hebben recentelijk de prijs per uur omhoog gegooid naar 25 euro per uur, maar die was eerst 15 euro per uur. En dan 25 euro voor het licht en 25 euro voor het geluid.
Poster: MuffHouse
Wow, dat is echt spotgoedkoop man. Ik vraag minimaal 300 euro, afhankelijk van de set. Wij bieden drie shows aan. Wil geen reclame maken hoor maar dit is mijn site, kun je zien wat een set ongeveer inhoud www.get-infected.nl
Ik vroeg me alleen af, voor die 100 euro, lijkt me dat je veel klanten krijgt alleen haal je hier je onderhoud vervoer en uurloon toch niet uit?
Poster: Estacy
Ik denk dat een paar stekkerdozen niet verkeerd zijn om te kopen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.