Hoi!
Ik stel me dan ook maar even voor;
Joost, resident DJ bij Empire New York in Hengelo.
Inmiddels draai ik zo'n 15 jaar. Hier tel ik de feestjes als brugpieper-waar-toch-niemand-mee-wilde-dansen-dus-ging-ie-maar-draaien niet bij. Aanvankelijk hardcore (toen nog 'gabber' genoemd) bij 'Night of the Hools', een regionale party-organisatie (inderdaad, gerelateerd aan voetbal terwijl ik daar totaal niet van hou) en als resident bij Palladium in Haaksbergen. Toen dit werd omgedoopt naar 'Het Danspaleis' heb ik de overstap naar 'commercieel' draaien gemaakt.
Via m'n broertje, die ook draait ben ik bij New York terecht gekomen (broerlief is daar ook nog steeds resident en m'n zusje en m'n vriendin staan achter de bar dus het is een echte familie-aangelegenheid).
Daar heb ik inmiddels alle zalen en muziekstromingen wel gedaan en sinds anderhalf jaar heb ik m'n stekje in de hoofdzaal (mainly top-40/urban/eclectic/house), waar het me prima bevalt (al was het alleen al omdat het elke week weer een feest is om te draaien met 2X DVJ-1000, 1X CDJ-1000 en een DJM-800).
Aan DJ-namen doe ik niet echt. In de hardcore/hardstyle-scene ga ik onder de naam "Lanz" (naar m'n favoriete skateboarder vanuit de tijd dat ik nog aan skateboarden deed: Lance Mountain) en voor het gemak sta ik ook nog onder die naam op de website van NY (suggesties voor een nieuwe naam kunnen bij bij worden gedeponeerd

).
Dat was het verhaal wel in een notendop... Voor vragen: stel ze

Groet'n