Joozt : Groetn uut het oostn (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Joozt    posted on 03-02-2009 13:27
Hoi!

Ik stel me dan ook maar even voor;
Joost, resident DJ bij Empire New York in Hengelo.

Inmiddels draai ik zo'n 15 jaar. Hier tel ik de feestjes als brugpieper-waar-toch-niemand-mee-wilde-dansen-dus-ging-ie-maar-draaien niet bij. Aanvankelijk hardcore (toen nog 'gabber' genoemd) bij 'Night of the Hools', een regionale party-organisatie (inderdaad, gerelateerd aan voetbal terwijl ik daar totaal niet van hou) en als resident bij Palladium in Haaksbergen. Toen dit werd omgedoopt naar 'Het Danspaleis' heb ik de overstap naar 'commercieel' draaien gemaakt.

Via m'n broertje, die ook draait ben ik bij New York terecht gekomen (broerlief is daar ook nog steeds resident en m'n zusje en m'n vriendin staan achter de bar dus het is een echte familie-aangelegenheid).

Daar heb ik inmiddels alle zalen en muziekstromingen wel gedaan en sinds anderhalf jaar heb ik m'n stekje in de hoofdzaal (mainly top-40/urban/eclectic/house), waar het me prima bevalt (al was het alleen al omdat het elke week weer een feest is om te draaien met 2X DVJ-1000, 1X CDJ-1000 en een DJM-800).

Aan DJ-namen doe ik niet echt. In de hardcore/hardstyle-scene ga ik onder de naam "Lanz" (naar m'n favoriete skateboarder vanuit de tijd dat ik nog aan skateboarden deed: Lance Mountain) en voor het gemak sta ik ook nog onder die naam op de website van NY (suggesties voor een nieuwe naam kunnen bij bij worden gedeponeerd Winking my eye ).

Dat was het verhaal wel in een notendop... Voor vragen: stel ze Happy, laughing

Groet'n

What do you think about Joozt : Groetn uut het oostn ??

Vote :   

qntr0l    posted on 03-02-2009 16:21
Poster: Joozt
Klopt. Heb een paar keer op Behind Silence gedraaid Happy, laughing
Klopt ook :D
Begane grond (Dance Factory). De zaal die bekend stond als urban zaal maar waar we ons nu op een commercieler publiek willen richten (of zoals een bevriende DJ zegt: minder Bokito's  :P ).Dat vonden we wel een goed idee, nu met die samenwerking met TMF.

Jaa inderdaad, daar heb ik je toen ook wel gezien. We moeten maar een keertje meeten dan op zaterdagavond in New-York. Ben er alleen na de verbouwing nog niet geweest dus moet echt wel weer een keertje :$.
Winston    posted on 03-02-2009 16:22
ook welkom hier Joozt
Tic Toc
Joozt    posted on 03-02-2009 16:26
Poster: qntr0l

Jaa inderdaad, daar heb ik je toen ook wel gezien. We moeten maar een keertje meeten dan op zaterdagavond in New-York. Ben er alleen na de verbouwing nog niet geweest dus moet echt wel weer een keertje :$.

Goed idee :D
bastianhecker    posted on 03-02-2009 16:41
welkom man! ik snap alleen niet waarom mensen commercieel draaien waarom zou je ik geloof er niks van dat dat je lievelingstijl is! Er bestaat een hardstyle nummer over volgens mij met daarin de zin:''they just listen to whatever radio stations decide they SHOULD like followed by a overkill of ringtone commercials ment for kids and my god they like it.'''( fouten voor behouden:P) Ik kan het overigens ook helemaal fout hebben he...
Mixt-Ape    posted on 03-02-2009 18:24
Welcome @ DJR!!
DJADMIN    posted on 03-02-2009 18:27
Welkom !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Saskia    posted on 03-02-2009 18:43
welkoooom :d
User edit by Saskia on 03-02-2009 @ 18:43:13 (17%)
Joozt    posted on 04-02-2009 10:59
Poster: bastianhecker
ik snap alleen niet waarom mensen commercieel draaien waarom zou je ik geloof er niks van dat dat je lievelingstijl is!

Ik heb geen lievelingsstijl, dat is juist het punt :P

Ik vind alles op z'n tijd leuk en als je elke zaterdagavond in een discotheek draait dan is er ook vrij veel ruimte om eens iets anders te doen. Tuurlijk heb ik wel zo m'n voorkeuren maar over het algemeen vind ik alles leuk. (eigenlijk ben ik dus gewoon een muziekslet zonder eigen mening...)

Zo zet ik in de auto ook heel verschillende soorten muziek op; de ene keer 3fm, dan weer Slam FM of TMF Radio maar het kan ook zo Radio NL of Radio 4 zijn....

Of natuurlijk een CD'tje van Johnny Cash, zoals ik al eerder schreef in dit topic.
qntr0l    posted on 04-02-2009 13:55
Wat kan ik nu verwachten van de Dance Factory qua muziek?
Joozt    posted on 04-02-2009 13:58
Van alles.

Top 40 / eclectic / urban / house / beetje salsa / beetje raggaeton en aan het einde van de avond klooi ik een beetje aan, afhankelijk van wat er in de zaal staat (dat varieert een beetje tussen Captain Jack en hardstyle, zeg maar).

Om het samen te vatten willen we een beetje meegaan in de stijl van TMF.
User edit by Joozt on 04-02-2009 @ 13:58:50 (30%)
qntr0l    posted on 04-02-2009 14:08
Hmm klinkt inderdaad wel leuk ja Happy, laughing. Dus het is niet meer de hele avond "woeptiewoopniggawh00000p"? Nouja, misschien kan ik beter geowon een keer je kunsten komen bekijken :P
Joozt    posted on 04-02-2009 14:47
Poster: qntr0l
Hmm klinkt inderdaad wel leuk ja Happy, laughing. Dus het is niet meer de hele avond "woeptiewoopniggawh00000p"?

:D Neen

Nouja, misschien kan ik beter geowon een keer je kunsten komen bekijken :P

Lijkt me gezellig (we kunnen alleen niet carpoolen want ik woon niet meer in H'bergen Winking my eye )

Welke stijlen draai jij eigenlijk?

qntr0l    posted on 04-02-2009 15:29
Poster: Joozt

:D Neen

Lijkt me gezellig (we kunnen alleen niet carpoolen want ik woon niet meer in H'bergen Winking my eye )

Welke stijlen draai jij eigenlijk?

Is cool man Cool.Draai vooral de (commercielere) house. Beetje ala Vato, Alvaro en Chuckie stijl. Ik noem het zelf "chickiehouse" Maar doe nu ook een poging tot wat urban (maar dat lukt nog niet echt, haha).

Ik zal eens overleggen, misschien dat ik zaterdag al wel langskom!
User edit by qntr0l on 04-02-2009 @ 15:58:35 (3%)
DjVictorF    posted on 04-02-2009 22:21
Welkom joost!
Ken zelf ook een paar meisjes uit-t-oosten. En die vertelden dat ze regelmatig naar NY gingen!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Yorick    posted on 04-02-2009 22:25
Hey,
Leuk dat je aangemeld heb op Dj ResourceWinking my eye

Ben je ook wel is op de disconet meeting geweest?
Want daar waren soms wel is dj's van de NY aanwezig als ik het goed heb.
RiX    posted on 05-02-2009 02:52
Ha Joozt,
Een tukker erbij dus :P
Weet je, ik heb een halfjaar stage gelopen in Tubbergen. Toen woonde ik in Hengelo bij kennissen precies in de tijd dat NY was afgebrand. Anders had ik er wel een keer een kijkje genomen denk ik... al was ik toen niet into house, maar hard rock / metal :d (en nog steeds wel hoor haha).
Joozt    posted on 05-02-2009 08:43
In de tijd na de brand is er jaaaaaren een rockzaal geweest, in de kelder. Heb ik in 2006 ook nog een paar maandjes gedraaid Happy, laughing

Nu werkt dat niet meer, een rockzaal (tenminste, niet in Hengelo). Niet hip genoeg, of zo...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

280 Users online: 72 Guests (208 Unknown)
Pages generated today : 26.630
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.500.403