Beginnen met de laatste pagina
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bart1981    posted on 03-02-2009 12:48
Is er niet ergens een instelling die er voor zorgt, dat zodra je een forum onderwerp opend dat deze dan meteen de laatste berichten laat zien ipv de eerste?

What do you think about Beginnen met de laatste pagina ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 03-02-2009 13:04
vanaf main page kom je altijd op de laatste post, achterin je link staat ook #last
Roov    posted on 03-02-2009 13:04
Tot zo ver ik weet is dat niet mogelijk nee, misschien leuk om even voor te leggen bij Lead of W.i.M (website admins)
Bartjens    posted on 03-02-2009 13:07
Ik heb wel eens het idee dat ik een aantal topics mis omdat er zo veel nieuwe replays zijn op dat moment.
Misschien idd handig om een 2e pagina te maken ofzo?
www.djbrowbeat.com
Bart1981    posted on 03-02-2009 14:22
Heb al een berichtje gestuurd naar W.i.M.
Roov    posted on 03-02-2009 15:43
Poster: Bart1981
Heb al een berichtje gestuurd naar W.i.M.

Je kan beter een PM sturen naar Lead, die is hier actiever Winking my eye
Winston    posted on 03-02-2009 16:26
Je komt toch altijd op de laatste pagina uit? Je moet misschien wel naar beneden scrollen. Of soms zijn er 2 nieuwe pagina's bij aan nieuwe replies.

@W.i.M / Lead: Trouwens wat zijn die cijfers die soms te zien zijn achter sommige topic titles op de home page?
Tic Toc
Roov    posted on 03-02-2009 16:29
Poster: Winston
@W.i.M / Lead: Trouwens wat zijn die cijfers die soms te zien zijn achter sommige topic titles op de home page?
  Aantal mensen die dat topic bekijken Winking my eye
Xitrate    posted on 03-02-2009 16:31
Je komt inderdaad altijd uit op de laatste pagina. Alleen de eerste post van elke pagina is hetzelfde als de post waarmee het topic is gestart.
Winston    posted on 03-02-2009 19:03
Op het moment dat ik dit post zijn er 27 mensen + 54 guests online en maar 9 bekijken een forum topic. De rest hangt dus bij booths, nieuws, downloads, quiz, dj-topics.

Rare verhouding hoor.
Tic Toc
Lead    posted on 03-02-2009 20:21
Vanaf de voorpagina spring je in een keer naar de laatste posting/reply in een forum topic. De eerste keer dat je op DJResource komt zie je sommige  links op de voorpagina goudgeel, dit zijn de topics die je nog n iet hebt gezien. Onthoud tot waar ze geel waren en werk je weg naar boven. Zo doe ik het in ieder geval.

Als je in het forum de lijst met topics ziet en op de topic titel klikt ga je naar de eerste pagina van dat topic om zo de hele thread te lezen. Als je snel naar de laatste posting in een forum wil klik je op de shortcut daar naartoe. Dat is het gekleurde blokje voor de usernaam in de rechter kolom :

16-01-2006 21:51
> Lead

Dit blokje verandert van kleur naarmate de laatste posting in dat forum langer dan een aantal dagen geleden is. Zie helemaal onderaan iedere pagina, groen is dus 2-4 dagen geleden.

Dit systeem van gekleurde blokjes werkt over het hele forum, op de index pagina zie je dus al een beetje of iets actueel (hot) is > , recent > en iets langer geleden > .
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-02-2009 20:22 (1%)
Steev    posted on 03-02-2009 21:30
Poster: Lead
bla bla bla :p

Dus een zwart hokje betekent dood? hehe
Bart1981    posted on 05-02-2009 18:56
Ja merkte het verschil met de voorpagina laatst ook inderdaad, dus die gebruik ik nu maar het meeste. Misschien wel te lui om extra te klikken Winking my eye
ArTy    posted on 06-02-2009 15:10
Nu nog een vraag van mijn kant uit, soms zijn bij mij op de frontpage sommige topictitels blauw.. Wat betekend dit dan?
Winston    posted on 06-02-2009 15:44
Volgens mij blauw is new topic.

En dat van de cijfer tussen haakjes klopt niet. Ik heb in een andere window een topic geopent en toen de home page refreshed en er was geen cijfer tussen haakjes achter dat topic.
Tic Toc
Lead    posted on 06-02-2009 16:44
Poster: Winston
Volgens mij blauw is new topic.

En dat van de cijfer tussen haakjes klopt niet. Ik heb in een andere window een topic geopent en toen de home page refreshed en er was geen cijfer tussen haakjes achter dat topic.

Klopt, de site tracked je laatste klik op de site... in dat geval een nieuwe klik in een nieuw window is de laatste onder jouw naam/IP, maar de refresh van de voorpagina overschrijft deze...

De stats die je ziet zijn realtime.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 06-02-2009 16:44 (9%)
Gerhard    posted on 07-09-2009 21:08
Misschien ligt het aan mij maar ik vindt dit forum erg onhandig. Kan er niet gewoon voor een topic geplaatst worden of er nieuwe posts zijn ipv hoe lang de laatste post is geleden want ik hou het niet allemaal bij. Ik heb het gevoel dat ik veel posts mis door dat ik niet weer of er nieuwe posts zijn of dat ik ze niet kan vinden. Of mis ik iets en is dit er allemaal wel ??. Dit is gewoon opbouwend kritiek en omdat ik het een leuk forum vindt maar wat mij betreft kan dat beter. Ook op de homepage kun je wel meteen naar je ongelezen berichten maar wanneer je dan verferst F5 dan is alles weer weg. Kan dit niet beter ?
DJADMIN    posted on 07-09-2009 21:09
Poster: Gerhard
Misschien ligt het aan mij maar ik vindt dit forum erg onhandig. Kan er niet gewoon voor een topic geplaatst worden of er nieuwe posts zijn ipv hoe lang de laatste post is geleden want ik hou het niet allemaal bij. Ik heb het gevoel dat ik veel posts mis door dat ik niet weer of er nieuwe posts zijn of dat ik ze niet kan vinden. Of mis ik iets en is dit er allemaal wel ??. Dit is gewoon opbouwend kritiek en omdat ik het een leuk forum vindt maar wat mij betreft kan dat beter. Ook op de homepage kun je wel meteen naar je ongelezen berichten maar wanneer je dan verferst F5 dan is alles weer weg. Kan dit niet beter ?

Vanwaar denk je de kleuren op de frontpage ? Je server ververst de hele tijd, groene items zijn vernieuwd, en de tijd staat er achter....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Gerhard    posted on 07-09-2009 21:35
Dat is bij de frontpage zo maar ik heb het meer over de andere forums en niet alleen over de frontpage.
niiicola    posted on 08-09-2009 07:20
Zou het trouwens ook niet handig zijn om een optie te hebben dat je kan kiezen tussen 10, 25, 50 en 100 posts per pagina?
Gewoon.

This is an old Topic

No new postings for 5.722 days.
 Post CommentThat would be 190.7 months
or a whopping 15.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

93 Users online: 15 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 82.550
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.470.924