Poster: Bart1981
Heb al een berichtje gestuurd naar W.i.M.
Poster: WinstonAantal mensen die dat topic bekijken
@W.i.M / Lead: Trouwens wat zijn die cijfers die soms te zien zijn achter sommige topic titles op de home page?
16-01-2006 21:51Lead
Poster: Lead
bla bla bla :p
Poster: Winston
Volgens mij blauw is new topic.
En dat van de cijfer tussen haakjes klopt niet. Ik heb in een andere window een topic geopent en toen de home page refreshed en er was geen cijfer tussen haakjes achter dat topic.
Poster: Gerhard
Misschien ligt het aan mij maar ik vindt dit forum erg onhandig. Kan er niet gewoon voor een topic geplaatst worden of er nieuwe posts zijn ipv hoe lang de laatste post is geleden want ik hou het niet allemaal bij. Ik heb het gevoel dat ik veel posts mis door dat ik niet weer of er nieuwe posts zijn of dat ik ze niet kan vinden. Of mis ik iets en is dit er allemaal wel ??. Dit is gewoon opbouwend kritiek en omdat ik het een leuk forum vindt maar wat mij betreft kan dat beter. Ook op de homepage kun je wel meteen naar je ongelezen berichten maar wanneer je dan verferst F5 dan is alles weer weg. Kan dit niet beter ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.