houselicious zoekt talent (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 30-01-2009 11:28
Op 20 Maart 2009 organiseerd Moon Entertainment alweer de 3e editie van Houselicious.

Voor deze avond hebben wij de Dirty house master DJ chuckie staan.

Maar ook voor deze editie zoek ik nog een talent, en ja die ga ik hier zoeken.
dus bij deze,

Kun jij op 20 maart 2009 en heb jij de skills en de juiste muziek style (dirty-house enz), PM dan je demo naar mij (djmamo).

en maak kans om in het voorprogramma/line-up van dj chuckie te staan.

inzenden voor 20 maart is niet meer mogelijk.
Maar je kan nog altijd een demo insturen voor komende events van Moon Entertainment

voeg je ook toe op de houselicious hyves
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 10-02-2009 @ 15:07:25 (24%)

What do you think about houselicious zoekt talent ??

Vote :   

dacuba    posted on 07-02-2009 02:35
Poster: RenéKuppens
mensen peace

house is house..... waarom altijd dat gezeik over die hokjes cultuur als het vet is draai je het klaaar

Mwah niet helemaal mee eens.. er is wel duidelijk een verschil tussen deephouse, electrohouse etc, maar dat wist je ongetwijfeld wel.. als we nou gaan zeuren dat een bepaalde DJ volgens jou (niet jij RenéWinking my eye een bepaald genre NIET draait, zijn we fout bezig.. Als ik "house" draai komen daar zo'n 5 subgenres in voor, dus ik snap Djdre zijn reactie niet..

@ TS.. ik denk er net aan dat ik van Genk ben, dat is wel een probleempje qua vervoer ;D. Tenzij dat vergoed wordt kan ik 't dus zowieso al laten..
User edit by dacuba on 07-02-2009 @ 02:35:43 (28%)
THE-DON    posted on 07-02-2009 03:16
Is het niet zo dat ik al zeker draai? Winking my eye
jackzen    posted on 07-02-2009 04:12
Zo te zien zijn der nog meer die een demo;tje  hebben gestuurd Winking my eye dus meschien word er een andere lineup gezet
Snoey    posted on 07-02-2009 06:11
Ik kijk naar buiten en ik hoor Dirty House
Bel me vriendin en ik zeg Dirty House
Ze zegt met Dirty House?
Nee grapje, ja je Dirty House! 
Grapje... 

En nu stoppen met dirty doen, of ik ga nog meer stomme grappen posten.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Djdre    posted on 07-02-2009 11:26
Poster: djmamo

erg jammer dat je dit schrijft, zoals al eerder gezegd is dirty dutch een concept.
en dirty house is wel degelijk een style.

maar voordat je praat is het misschien makkelijker om een demo in te sturen, en dan kijken we wel of je mee mag praten

Prima Jongen luister vanavond maar om 20.00 T/M 21.00 op www.totaalfm.com Cool
Djdre    posted on 07-02-2009 11:42
OFFTOPIC :

@ Mamo ik probeer je niet af te kraken ik schrijf gewoon op wat ik denk wij begrijpen elkaar niet.
zoals rene zegt mensen peace house is house Cool

Rustig
djmamo    posted on 08-02-2009 13:56
hier is het mee begonnen:
Poster: Djdre

Klopt niet wat je schrijft.
Vato Gonzalez is Dirty House
Chuckie is Dirty Dutch

vervolgens ga je dit zeggen:
OFFTOPIC :
@ Mamo ik probeer je niet af te kraken ik schrijf gewoon op wat ik denk wij begrijpen elkaar niet.
zoals rene zegt mensen peace house is house Cool
Rustig

house is house....rustig
waarom begin je er dan wel over?

wat wil je nu zeggen?

dat je eigenlijk dingen zegt die niet waar zijn, maar omdat je schrijft wat je denkt dat het dan weer wel klopt?

en om dan vervolgens ook nog denigrerend te gaan zeggen:

Prima Jongen luister vanavond maar om 20.00 T/M 21.00 op www.totaalfm.com Cool

Ik heb hier het gevoel dat je wel een redelijk god-complex hebt, en net doet of jij maar alles mag zeggen en maar alles goed kan.

Ook zeg je dat wij elkaar niet begrijpen, ik denk dat jij niet begrijpt wat je schrijft, en dit dan weer op mij wilt projecteren als of het zo is dat ik het niet begrijp. maar begrijpen doe ik het des te beter.

en het is niet erg als je toegeeft dat je iets fout hebt geschreven, iedereen maakt fouten, ook ik heb ooit (vroeger) wel eens een foutje gemaakt, weet ook niet zo snel wat dat geweest zou kunnen zijn.

door deze uitlatingen van jou heb ik ook totaal geen interesse meer om jou, nu of in de toekomst te gaan boeken voor mijn feesten. en wens je daarom ook veel plezier in de toekomst.

verder graag ontopic

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 08-02-2009 @ 14:06:12 (8%)
Jorrit    posted on 08-02-2009 14:48
verder graag ontopic

En die opmerking komt meestal van de moderators na een post als deze ja.Winking my eye
CoenBaas5300    posted on 08-02-2009 19:53
Hi,

Ik stuur hier nog een mix van mij op, des te beter kunt u mij beoordelen!

Jorrit on 09-02-2009 09:37 (61%)
djmamo    posted on 10-02-2009 10:09
Helaas moet ik vertellen dat de demo's voor 20 maart vanaf vandaag niet meer ingeleverd kunnen word.

Officieel zou dit 15 feb. zijn maar ivm het drukken van de posters en de overweldigende hoeveelheid demo's hebben wij als Organisatie (Moon Entertainment) al verschillende kandidaten benaderd om 20 maart te komen draaien.

ja je leest het goed kandidaten, wij hebben 2 sets van een uur kunnen creeren, en zodoende plaats gemaakt voor 2 dj's. ook dit door de grote hoeveelheid demo's, en goede demo's.

Maar ben je nu niet uitgekozen.... dan maak je nog altijd kans om in de toekomst in aanmerking te komen voor in de line-up van een evenement van Moon Entertainment te komen staan.

zo hebben wij na 20 maart nog 2 events gepland staan 1 in april en 1 in mei.
ook zijn wij bezig om in de zomer feesten te gaan geven aan het strand.

dus hou ons in de gaten. en voeg je ook toe op onze hyves....
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 10-02-2009 @ 15:06:33 (5%)
MoXeGy    posted on 10-02-2009 16:22
hmm net te laat, zou donderdag nieuwe tracks gaan kopen. volgende keer beter Happy, laughing
djmamo    posted on 10-02-2009 16:24
Poster: MoXeGy
hmm net te laat, zou donderdag nieuwe tracks gaan kopen. volgende keer beter Happy, laughing

je kan altijd sturen, in april en mei staat ook een editie gepland, en ben bezig om komende zomer iets op het strand te gaan doen.

dus je demo insturen is geen verspilde moeite, alleen voor 20 maart mag hij niet meer meedoen
www.moonentertainment.nl
Lawrenz    posted on 10-02-2009 17:18
Helaas moet ik vertellen dat de demo's voor 20 maart vanaf vandaag niet meer ingeleverd kunnen word.

Officieel zou dit 15 feb. zijn maar ivm het drukken van de posters en de overweldigende hoeveelheid demo's hebben wij als Organisatie (Moon Entertainment) al verschillende kandidaten benaderd om 20 maart te komen draaien.

ja je leest het goed kandidaten, wij hebben 2 sets van een uur kunnen creeren, en zodoende plaats gemaakt voor 2 dj's. ook dit door de grote hoeveelheid demo's, en goede demo's.

Maar ben je nu niet uitgekozen.... dan maak je nog altijd kans om in de toekomst in aanmerking te komen voor in de line-up van een evenement van Moon Entertainment te komen staan.

zo hebben wij na 20 maart nog 2 events gepland staan 1 in april en 1 in mei.
ook zijn wij bezig om in de zomer feesten te gaan geven aan het strand.

dus hou ons in de gaten. en voeg je ook toe op onze hyves....

Wanneer komt de uitslag Cool
MoXeGy    posted on 10-02-2009 17:56
op het strand, op aquabest?
djmamo    posted on 10-02-2009 18:22
Poster: MoXeGy
op het strand, op aquabest?

Nee dit word een echt strand, aquabest is niet echt een strand he......... dat is een meer(tje)

www.moonentertainment.nl
Snoey    posted on 10-02-2009 18:37
Ik als Zandvoorter ben helemaal in me element op het strand
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 10-02-2009 @ 18:37:45 (17%)
yogum    posted on 10-02-2009 20:05

Dus dit betekent als je niks hebt gehoord, je het niet bent geworden lijkt me? Happy, laughing
djmamo    posted on 10-02-2009 20:43
Poster: yogum

Dus dit betekent als je niks hebt gehoord, je het niet bent geworden lijkt me? Happy, laughing

klopt,
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 13-02-2009 09:00
OKe, dan ga ik nu schrijven wie er voor 20 maart zijn uitgenodigd.

Don Alexandro
Rene Kuppens

deze mogen 20 maart komen draaien op de 3e editie van houselicious met DJ Chuckie
www.moonentertainment.nl
dacuba    posted on 13-02-2009 14:26
Is 't afgesloten of nog tot de 15e, zoals in de startpost staat? Happy, laughing
djmamo    posted on 15-02-2009 11:25
voor deze editie zijn we gestopt met de demo's maar er komen er nog veel meer
www.moonentertainment.nl
dacuba    posted on 15-02-2009 13:45
Ok, bedankt Happy, laughing. Ik ga je gewoon vrijblijvend dan een demootje sturen en dan hoor ik 't wel, okey?
djmamo    posted on 17-02-2009 15:38
ja is goed, hoop snel van je te horen
www.moonentertainment.nl
THE-DON    posted on 19-02-2009 01:30
Cool

This is an old Topic

No new postings for 6.044 days.
 Post CommentThat would be 201.5 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

428 Users online: 361 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 7.930
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.275.903