Poster: RenéKuppens
mensen peace
house is house..... waarom altijd dat gezeik over die hokjes cultuur als het vet is draai je het klaaar
Poster: djmamo
erg jammer dat je dit schrijft, zoals al eerder gezegd is dirty dutch een concept.
en dirty house is wel degelijk een style.
maar voordat je praat is het misschien makkelijker om een demo in te sturen, en dan kijken we wel of je mee mag praten
Poster: Djdre
Klopt niet wat je schrijft.
Vato Gonzalez is Dirty House
Chuckie is Dirty Dutch
OFFTOPIC :
@ Mamo ik probeer je niet af te kraken ik schrijf gewoon op wat ik denk wij begrijpen elkaar niet.
zoals rene zegt mensen peace house is house
Rustig
Prima Jongen luister vanavond maar om 20.00 T/M 21.00 op www.totaalfm.com
verder graag ontopic
Poster: MoXeGy
hmm net te laat, zou donderdag nieuwe tracks gaan kopen. volgende keer beter
Helaas moet ik vertellen dat de demo's voor 20 maart vanaf vandaag niet meer ingeleverd kunnen word.
Officieel zou dit 15 feb. zijn maar ivm het drukken van de posters en de overweldigende hoeveelheid demo's hebben wij als Organisatie (Moon Entertainment) al verschillende kandidaten benaderd om 20 maart te komen draaien.
ja je leest het goed kandidaten, wij hebben 2 sets van een uur kunnen creeren, en zodoende plaats gemaakt voor 2 dj's. ook dit door de grote hoeveelheid demo's, en goede demo's.
Maar ben je nu niet uitgekozen.... dan maak je nog altijd kans om in de toekomst in aanmerking te komen voor in de line-up van een evenement van Moon Entertainment te komen staan.
zo hebben wij na 20 maart nog 2 events gepland staan 1 in april en 1 in mei.
ook zijn wij bezig om in de zomer feesten te gaan geven aan het strand.
dus hou ons in de gaten. en voeg je ook toe op onze hyves....
Poster: MoXeGy
op het strand, op aquabest?
Officieel zou dit 15 feb. zijn maar ivm het drukken van de posters en de overweldigende hoeveelheid demo's hebben wij als Organisatie (Moon Entertainment) al verschillende kandidaten benaderd om 20 maart te komen draaien.
Poster: yogum
Dus dit betekent als je niks hebt gehoord, je het niet bent geworden lijkt me?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.