Hey DJ's, ik ben trouwens nieuw hier op dit forum. En hallo tegen iedereen :D
Ik ben van plan om twee nieuwe CDJ 200 aan te schaffen. Misschien zouden jullie je eigen ervaringen op kunnen noemen met dit toestel. Maar volgens mij zijn dit super dingetjes om prof te DJen. Weet iemand misschien of je CDJ 200 op pc aan kan sluiten?
Met vriendelijke groet,
playstar
What do you think about CDJ 200 aansluiten op PC ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Kan deze kaart: Creative audigy Platinum EX met zo'n front aan de voorkant aangesloten worden op een mixer waar twee cdj200 aangesloten zijn ? Wel toch ?ZO jah dan koop ik die voor me pctje
User edit by djplaystar on 12-08-2005 @ 17:55:42 (10%)
IK HEB ZE BINNEN !! yeaaaaah mijn eigen CDJ 200 :D super ben echt blij mee en alles werkt goed. Nieuw in doos voor maar 425 E perstuk ajjjt.
Ik heb nu ook Audigy Platinium Ex gekocht voor me pc. Met zo'n front aan de voorkant voor meerdere aansluitingen. Weet iemand hoe ik me CDJ 200 daarop kan laten testen
Volgens mij moet je de cd spelers via de mixer je computer in voeren. De uitgang van je mixer naar de line-ingang van de kaart. Nog mooier zou een digital uitgang zijn
De CDJ-200 kun je via de digitale uitgang naar je kaart laten gaan (geel tulpje).
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.