ongens, ik had al gekozen voor de K-115a. Ik krijg hem morgen binnen.
Als ik een duurdere had gekozen was het de SRM 450 geweest. Maar toen ik ook daar weer negatieve berichten over hoorde was ik het beu en heb ik de DAP besteld.
geschreven door flexxi
Je moet je echt zwaar afvragen of je wel Dap audio apparatuur wil hebben, vroeger stond highlite bekend als goedkoop,, maar iederjaar zijn ze duurder geworden en nu zijn ze zelfs behoorlijk duur ten opzichte van de kwaliteit die ze leveren. Als je kijkt naar bijvoorbeeld AmericanDJ dan kom je vaak speakers tegen die daar goedkoper zijn dan bij highlite en kwalitatief een stuk beter
Poster: DJ_Viriya
Ik vraag alleen of rca naar xlr gewoon goed zal werken. Is weer eens wat anders dan van mixer naar computerspeakers... (ja, ik gebruik de zoekfunctie maar kon er niks over vinden...)
Poster: DJ_Viriya
Ik wilde nog even melden dat ik vandaag de SRM450 binnen heb gekregen en die was niet kapot. Een keer open gegooit en jezus... wat een geluid kwam eruit. Ik stond echt versteld. Ook heel helder. Dit was wat ik zocht.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.