Poster: RePlayz
sorry....ik schrijf hierboven 'gezien de prijs van de spelers....' maar ik bedoel natuurlijk de luidsprekers :P
Poster: neutje
mackie srm 450, ze zijn in de aanbieding voor 500 euro, bij die grote winkel in rotterdam met die gitaar aan de gevel :p
zijn echt lekker luidsprekers, heb ze al 2 jaar en ben echt super tevreden over die dingen.
Poster: DJ_Viriya
Ik heb even op de lem d400 gezocht maar die is toch nog te duur.
Is de DB Opera 402 de 100 euro extra waard ten opzichte van de k115a?
Poster: Bartjens
Is een goede keus, maar een feest van 100 man zullen ze niet trekken.. Zoals eerder aangegeven zul je bij feesten boven de 50-75 man één of 2 subjes nodig hebben.
Poster: Flexii
Je moet je echt zwaar afvragen of je wel Dap audio apparatuur wil hebben, vroeger stond highlite bekend als goedkoop,, maar iederjaar zijn ze duurder geworden en nu zijn ze zelfs behoorlijk duur ten opzichte van de kwaliteit die ze leveren. Als je kijkt naar bijvoorbeeld AmericanDJ dan kom je vaak speakers tegen die daar goedkoper zijn dan bij highlite en kwalitatief een stuk beter
Poster: tek-zotic
da valt wel mee hoor , ligt net aan de grootte van de zaal he
Poster: greup
Jij weet echt niet waar je over praat! dap heeft juist een paar speaker-ranges die geweldig goed presteren. En soms speaker die 2 keer zo duur zijn er makkelijk uitspelen. de kwaliteit van bepaalde dap ranges zijn ook zeker heel behoorlijk.
Dap heeft helaas z'n naam in het verleden een beetje verpest. Maar op dit moment zijn ze zeer hard bezig om dat weer te zuiveren.
Daarbij heeft elk merk "mindere ranges" Bij dap moet je gewoon even weten welke je moet kopen.
Poster: Bartjensik heb ook niet gezegd dat ze slecht zijn, jongens jullie verdraaien mijn woorden. Ik zeg dat er voor die prijs van andere merken betere speakers zijn
En de K-series van DAP zijn niet goed? Mijn ervaringen ermee zijn juist erg positief!!
Poster: tek-zotic
mss nog een vraagske, welke versterker heb je?? want das ook wel belangrijk he :d
Poster: brecht
Kheb link indruk dat jullie elkaar direct afbreken...
Vertel gewoon rustig jullie mening wat volgens jullie het beste is...
Het is de bedoeling deze persoon te helpen en niet elkaar af te breken en woorden te verdraaien.
Ik persoonlijk zou voor PSX12 ofzo gaan van JB systems of inderdaad Dap audio
Poster: Flexii
ja tenzij hij actieve speakers wil gaan halen, maar dat komt ook niet echt duidelijk naar voren nee
Poster: DJ_Viriya
Ik heb nog gekozen voor een k-115a. Op papier heel goede specs. En hij zal toch weinig vollebak moeten.
Poster: gizzy
Maar 150 man met 2 van deze speakers is geen probleem.
Poster: Bartjens
Hij geeft aan dat hij voor de k-115a gaat, de a staat voor actief.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.