Poster: Lucalicious
een vriend van mij heeft deze mixer en ik kan je vertellen dat ie zuigt. voor een beginnende dj is het opzich nog wel prima en hij heeft prima faders en genoeg kanalen enzo, maar de eq's doen zowat niks en de effecten slaan nergens op. het zij er 50 en ze doen allemaal bijna het zelfde (of helemaal niks).
het is dus voor een beginnende dj een prima ding en hij ziet er ook wel redelijk goed uit maar ieder dj die het draaien een beetje serieus neemt zou verstandig moeten zijn, en als ze dan zo nodig iets goedkoops?willen hebben moeten doosparen voor een reloop rmx-40 o.i.d.
Poster: DjTeddy-M
hoe bedoelje afdingen
Poster: djdolivieira
Ben het wel Estasy eens. Als je nou zelf eens een foto post wat jij heb staan, Want ik denk dat jij zelf geen betere sety heb staan voor dat je die mixer af gaat kraken. Behringer is zoals Bouncy al zij heel goedkoop dus je kan geen Highend kwalieit verwachten. Maar maakt het wel mogelijk dat mensen die willen beginnen met DJen en een kleine beurs hebben toch een leuk mengtafeltje kunnen kopen met alles er op en eraan. En als je er zuinig mee ben gaat die nog best lang mee.
En nog wat, kun je deze mixer lang laten leven omdat je er zuinig mee omgaat dan als je een duurdere hebt............. De rest kun je zelf invullen.
En nog wat, kun je deze mixer lang laten leven omdat je er zuinig mee omgaat dan als je een duurdere hebt............. De rest kun je zelf invullen.
Ja maar wat wil je voor die prijs.quote>
Als ik een Dacia koop die redelijk goed koop is wil ik toch ook niet dat de remmen breken of dat het stuur los laat.
Een beetje kwaliteit mag wel, en net zoals jij zegt als ik een aristona televiesie koop (die ik heb) wil ik toch ook niet dat de afstan bediening na een maand uit elkaar valt.
Poster: Helixon
?Ik wil het merk niet afzeiken of afkraken, want ik ben van plan om een live mixer te kopen van Behringer. en dat als er mensen zijn die deze mixer hebben omdat ze geen geld voor een duurdere mixer hebben heb ik daar respect voor.
Poster: DjTeddy-M
Is het een goede mixer om mee te beginnen
wat vinden jullie ik ben pas 10
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.