Slijtend Pioneer CDJ 800 MK2 Jog Wheel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 13-01-2009 21:12
Beste mede-resourcers,

Ik heb al een tijdje last van een van mijn pioneers waarvan het jog wheel aanzienlijk aan het slijten is.
De meeste kennen het wel als je soms met een te scherpe nagel langs zo'n jog komt dan kan er wel is een krasje komen maar bij mij lijkt het jog wel te gaan vervellen (begint bij de randen van de 'inhammen' en bij die 3 bolletjes elke keer).
Nu verzorg ik me wel zo goed dat ik altijd zorg dat m'n nagels niet scherp zijn ofzo dus daar kan het niet iedere keer aan liggen.

Iemand ook last van hetzelfde probleem? En zou ik hier mee terug naar de winkel kunnen gaan?

Ik hoor het wel!

What do you think about Slijtend Pioneer CDJ 800 MK2 Jog Wheel ??

Vote :   

OneSixty    posted on 13-01-2009 21:13
misschien hetzelfde als in een ander topic over die slijtende toplaag van een mk3 : zweet.
Bastian    posted on 13-01-2009 21:17
Poster: Lightzone
misschien hetzelfde als in een ander topic over die slijtende toplaag van een mk3 : zweet.

Van mezelf weet ik wel wat ik niet zoveel zweet en ik heb hier 2 pioneers en bij 1 komt het eigenlijk helemaal niet voor en bij de ander wel dus geen idee waar het aan zal liggen.
greup    posted on 13-01-2009 21:17
d
Alert : Gebruik de zoek functie
Mod edit by greup on 13-01-2009 21:18 (1%)
Snoey    posted on 13-01-2009 21:27
Bij mij vervelt ie ook. Zal wel te maken hebben met het prijsverschil tussen de cdj800 en de 1000. Besparen op materialen en afwerking enz.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Sebasz    posted on 13-01-2009 23:20
Jep is hier ook. En heb helemaal geen lange nagels of zweethanden ofzo. Misschien 1 of 2 keer perongeluk wel met de nager, maar de rest..?? Tis wel zonde idd
WopWopWop    posted on 14-01-2009 11:09
je moet gewoon op je nagels bijten die van mij zijn nog supper nieuw maar de speler zijn ook nog geen maand oud:P
Mixt-Ape    posted on 14-01-2009 17:01
Ik heb dit ook al wel eens eerder gezien. Het is volgens mij gewoon slijtage. Bij de mijne komt het ook nog niet voor, maar ze zijn dan ook nagelnieuw!!
nickbn    posted on 15-01-2009 18:43
Welk deel van de jog bedoel je? de zijkant of de bovenkant?
Bastian    posted on 15-01-2009 18:55
Poster: nickbn
Welk deel van de jog bedoel je? de zijkant of de bovenkant?

Gaat echt om de zijkantWinking my eye Bovenkant nergens last van.
User edit by Bastian on 15-01-2009 @ 18:56:02 (23%)
Joozt    posted on 03-02-2009 14:06
Poster: Snoey
Bij mij vervelt ie ook. Zal wel te maken hebben met het prijsverschil tussen de cdj800 en de 1000. Besparen op materialen en afwerking enz.

Ik denk het niet. De DVJ's waar ik wekelijks mee werk hebben er namelijk ook last van, en die kosten toch al snel zo'n 2500 euro per stuk. Hoewel er natuurlijk wel een (zicht-en voelbaar verschil zit tussen de jog van de 800 en de 1000, I agree).
ArCee    posted on 17-03-2009 08:01
Newzflash. Na jarenlang intensief onderzoek van Pioneer, toonaangevend op het gebied van deejay cd spelers, erkend Pioneer dat zij een probleem hebben met de verflaag van diverse type cd spelers. In goed overleg is besloten om iedereen die dit probleem heeft schadeloos te stellen en om verdere slijtage te voorkomen. Om eventuele claims in de toekomst voor te blijven heeft Pioneer besloten, na langdurig overleg, om 1 centrale man in Nederland aan te stellen die deze problemen gaat oplossen.
Via de Pioneer site kan men in contact komen met ArCee, die exclusief voor de Nederlandse markt een door Pioneer zelf ontdekte oplossing heeft voor de nederlands aardappelklauwen van de deejays.

Bij elk type cd speler zullen deze speciaal ontwikkelde Pioneer Deejay Gloves mee gelevrd worden. Deejays die reeds in het bezit zijn van Pioneer deejay apparatuur kunnen de Deejay Gloves tegen de minimale bijbetaling van 25 euro aan ArCee zeer snel in huis hebben. Voor 5 euro meer ook verkrijgbaar in roze voor onze vrouwelijke deejays. Cool
User edit by ArCee on 17-03-2009 @ 08:02:42 (1%)
DanielD    posted on 17-03-2009 08:52
ik zie je al draaien met deze handschoenen aanCool
Snoey    posted on 17-03-2009 18:16
xD
Nood    posted on 18-03-2009 12:31
Kan het niet zijn dat de verf erafkomt door temperatuursverschillen? Alst warm is zet ze wat uit en alst koud is krimpt ze weer, ik kan me wel voorstellen dat na een tijdje de verf begint te barsten. (Al wil het dan wel zeggen dat het niet echt kwaliteitsverf is)
Kessler    posted on 18-03-2009 13:45
Ik heb er ook last van, ik denk dat het toch te maken heeft met zweet. Het ze al een keer opgestuurd en kostenloos gerepareerd terug gekregen.
WopWopWop    posted on 18-03-2009 16:36
Poster: Nood
Kan het niet zijn dat de verf erafkomt door temperatuursverschillen? Alst warm is zet ze wat uit en alst koud is krimpt ze weer, ik kan me wel voorstellen dat na een tijdje de verf begint te barsten. (Al wil het dan wel zeggen dat het niet echt kwaliteitsverf is)

Het is toch niet echt verf wat erop zit maar gewoon een rubber geheel?? teminste zo voelt het aan..
Niet echt rubber wat ik bedoel maar een soort rubber laagje heel dun zo voelt het als je beetje vwijft
User edit by WopWopWop on 18-03-2009 @ 16:37:54 (26%)
TheHunter    posted on 18-03-2009 16:40
Poster: Joozt

Ik denk het niet. De DVJ's waar ik wekelijks mee werk hebben er namelijk ook last van, en die kosten toch al snel zo'n 2500 euro per stuk. Hoewel er natuurlijk wel een (zicht-en voelbaar verschil zit tussen de jog van de 800 en de 1000, I agree).

Nee sorry, ik kan ze toch echt al kopen voor een kleine 2000
Snoey    posted on 18-03-2009 17:33
Maar dan nog is er geen vergelijking gemaakt tussen de cdj800 en de dvj, maar tussen de cdj800mk2 en de cdj1000mk3. Dat de dvj inderdaad meer kost is waar, maar het is een heel ander aparaat dan de cdj1000mk3. Zet ze maar eens naast elkaar en vergelijk. 

Bij mij is de rubberlaag van 1 cdj800mk2 er nu volledig af, ziet er mooier uit dat dat er kleine stukjes af zijn. Aan de andere kant een mooi punt om op te letten voor als mensen ze 2e hands willen kopen, dan weet je ongeveer hoe intensief ze gebruikt zijn.
WopWopWop    posted on 18-03-2009 19:37
intensief dus, maar dan kan je dat ding toch naar de dealer sturen als je garantie heb of hebje dat niet meer??
remixer    posted on 18-03-2009 19:56
ik heb hier (gelukkig nog) geen last van en ik gebruik ze ook intensief en de spelers zijn nu al zo'n 2 jaar oud
Snoey    posted on 19-03-2009 04:23
Poster: WopWopWop
intensief dus, maar dan kan je dat ding toch naar de dealer sturen als je garantie heb of hebje dat niet meer??

Als ik iets tweede hands koop en ik moet kiezen tussen 1 speler die intensief gebruikt is of een die minder itensief gebruikt is, is mijn keuze snel gemaakt. Ik zit er namelijk niet op te wachten dat als ik iets koop ik het moet gaan opsturen naar een of andere dealer. En ten tweede als het kapot gaat buiten je eigen schuld om en het wordt niet vergoed of gerepareerd, dan heb je geen poot om op te staan. 

This is an old Topic

No new postings for 5.947 days.
 Post CommentThat would be 198.2 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

52 Users online: 34 Guests (18 Unknown)
Pages generated today : 4.070
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.228.487