Poster: Lightzone
misschien hetzelfde als in een ander topic over die slijtende toplaag van een mk3 : zweet.
Poster: nickbn
Welk deel van de jog bedoel je? de zijkant of de bovenkant?
Poster: Snoey
Bij mij vervelt ie ook. Zal wel te maken hebben met het prijsverschil tussen de cdj800 en de 1000. Besparen op materialen en afwerking enz.
Poster: Nood
Kan het niet zijn dat de verf erafkomt door temperatuursverschillen? Alst warm is zet ze wat uit en alst koud is krimpt ze weer, ik kan me wel voorstellen dat na een tijdje de verf begint te barsten. (Al wil het dan wel zeggen dat het niet echt kwaliteitsverf is)
Poster: Joozt
Ik denk het niet. De DVJ's waar ik wekelijks mee werk hebben er namelijk ook last van, en die kosten toch al snel zo'n 2500 euro per stuk. Hoewel er natuurlijk wel een (zicht-en voelbaar verschil zit tussen de jog van de 800 en de 1000, I agree).
Poster: WopWopWop
intensief dus, maar dan kan je dat ding toch naar de dealer sturen als je garantie heb of hebje dat niet meer??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.