djLawrenz.com!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lawrenz    posted on 10-01-2009 10:36
Zo, ik heb m'n site is online gegooid! Ben er een paar weken mee bezig geweest, en zie hier het resultaat: www.djlawrenz.com !
Simpel, straight-forward en strak, zo noem ik het Happy, laughing

Kom maar op met die reacties Cool

What do you think about djLawrenz.com! ??

Vote :   

Dyno    posted on 10-01-2009 10:56
Ziet er goed uit. Inderdaad strak.

Zou wel wat meer afbeeldingen op je site zetten. Bijvoorbeeld in de header ipv alleen die zwarte balk.

Zelf ontworpen?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Lawrenz    posted on 10-01-2009 10:59
Ontwerp was een template, maar heb het wel bewerkt. Ik zit er idd nog aan te denken een afbeelding in de header te doen, en misschien nog om de website heen, maar dat weet ik nog niet zeker.
Xtremer    posted on 10-01-2009 11:23
Ik vind m wat simpel en zakelijk, probeer wat effecten toe te voegen die bij jou genré's horenWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
JollyJunkie    posted on 10-01-2009 11:32
Poster: Lawrenz
Ontwerp was een template, maar heb het wel bewerkt. Ik zit er idd nog aan te denken een afbeelding in de header te doen, en misschien nog om de website heen, maar dat weet ik nog niet zeker.

Ik zou geen afbeelding in de header doen maar op de achtergrod van je site zelf, geen echte afbeelding dan maar zo'n watermerk achtig iets, alleen met donkere en lichtere kleuren grijs dus. Een beetje iets simpel ogends.
Snap je?

Verder vind ik de site er idd strak uitzien wat ik persoonlijk wel mooi vind!
User edit by JollyJunkie on 10-01-2009 @ 11:33:31 (26%)
Lawrenz    posted on 10-01-2009 11:42
Poster: JollyJunkie
Ik zou geen afbeelding in de header doen maar op de achtergrod van je site zelf, geen echte afbeelding dan maar zo'n watermerk achtig iets, alleen met donkere en lichtere kleuren grijs dus. Een beetje iets simpel ogends.
Snap je?

Nee, ik snap je niet helemaal :P Bedoel je een gradient aan de zijkanten donker en in het midden lichter?
JollyJunkie    posted on 10-01-2009 11:50

Nee, ik snap je niet helemaal :P Bedoel je een gradient aan de zijkanten donker en in het midden lichter?

Nee dat bedoel ik niet Winking my eye
Ik bedoel zoiets als op Bambam's oude website stond.
Moet je natuurlijk neit Bambam's logo doen maar zelf iets bedenken :P
User edit by JollyJunkie on 10-01-2009 @ 11:51:03 (1%)
Lawrenz    posted on 10-01-2009 11:52
Streepjes dus Happy, laughing Ik zal is even kijken, bedankt voor je reactie!
RiX    posted on 10-01-2009 12:37
check anders deze site eens... veel gratis groot-formaat images. Stockfoto's te over!
Lawrenz    posted on 10-01-2009 12:40
Poster: RiX
check anders deze site eens... veel gratis groot-formaat images. Stockfoto's te over!

Hee, dat ziet er goed uit! Bedankt!
RiX    posted on 10-01-2009 12:54
no pro... have fun!
JollyJunkie    posted on 10-01-2009 14:08
Streepjes dus Happy, laughing Ik zal is even kijken, bedankt voor je reactie!

Ow, nee je begrijpt me verkeerd denk ik Winking my eye

Ik bedoel zijn logo dat er als een soort watermerk achtig iets opstaat, in het midden ongeveer.
Lawrenz    posted on 10-01-2009 14:15
Poster: JollyJunkie

Ow, nee je begrijpt me verkeerd denk ik Winking my eye

Ik bedoel zijn logo dat er als een soort watermerk achtig iets opstaat, in het midden ongeveer.

Ooh zo :P haha nee denk niet dat ik dat doe, ik heb niet echt een logo, dus dan zou op de achtergrond tekst weergegeven worden waarbovenop nog is tekst weergegeven wordt. Maar wel een leuk idee Happy, laughing
Boyd    posted on 10-01-2009 17:14
Joomla met rhuk_milkywayCoolIk zou als het lukt, boven een mooie foto er in gooien!

Verder niet veel aan te merken.

Mooi man!
Lawrenz    posted on 10-01-2009 17:33
Poster: BoydGrift
Joomla met rhuk_milkywayCoolIk zou als het lukt, boven een mooie foto er in gooien!

Verder niet veel aan te merken.

Mooi man!

Jep klopt! Maar wel iets bewerkt :P
En met boven bedoel je in de header? Ik ga waarschijnlijk met een vriend nog wat leuke foto's maken dus dat komt dan wel goed Winking my eye Bedankt voor je reactie!
XMatiC    posted on 17-01-2009 18:40
links Boven staat
Dj lawrenz die achtergrond van dat plaatje zou ik ook zwart doen
of een kader eromeen of een vete foto van je (het gaat om dit http://i41.tinypic.com/2s7bc47.jpg)
voor de rest goed !! strak is wel vet
 (alleen photogallery kan ik niet openen)
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 17-01-2009 @ 18:42:21 (64%)
Lawrenz    posted on 17-01-2009 18:51
Dat is een weergave fout van jouw browser denk ik, welke browser gebruik je? Want bij mij ziet het er zo uit:
Xitrate    posted on 17-01-2009 19:10
Ziet er goed uit! Jammer alleen dat de mp3-speler ook opnieuw wordt geladen als je naar een andere pagina gaat, waardoor je steeds opnieuw het nummer moet afspelen. Misschien kan je daar wat aan doen?
Lawrenz    posted on 17-01-2009 20:04
Poster: Xitrate
Ziet er goed uit! Jammer alleen dat de mp3-speler ook opnieuw wordt geladen als je naar een andere pagina gaat, waardoor je steeds opnieuw het nummer moet afspelen. Misschien kan je daar wat aan doen?

Ik wilde hem idd eerst fixed houden, zodat hij niet herlaadde. Ook wilde ik in eerste instantie dat ie automatisch een track begon af te spelen. Maar toen merkte ik dat ik dat altijd enorm irritant vond, dus heb ik hem er als t ware "optioneel" bijgeplaatst. Mensen kunnen gewoon m'n tracks daar luisteren Winking my eye
Misschien gooi ik hem nog in een popup ofzo, die verschijnt als je op een link klikt, maar dan zien veel minder mensen hem direct.
RiX    posted on 17-01-2009 20:09
tip: geen popups!
Het systeem van Dance-tunes vind ik wel flex. De track blijft draaien als je aan het browsen ben op de site.
Lawrenz    posted on 17-01-2009 20:13
Poster: RiX
tip: geen popups!
Het systeem van Dance-tunes vind ik wel flex. De track blijft draaien als je aan het browsen ben op de site.

Klopt, popups vind ik ook irritant maar het was een mogelijkheid. Ik wilde eerst idd een header met mp3 speler maar dat kreeg ik niet voor elkaar :P
djrforce    posted on 17-01-2009 20:27
strak en netjes
Boyd    posted on 17-01-2009 20:53
Het mooie is dat deze templete zeer goed in elkaar zit, en gebruikt maakt van .png bestanden!

Je kan ook logo's in je achtergrond proppen, wist je dat?
Lawrenz    posted on 17-01-2009 21:10
Poster: BoydGrift
Het mooie is dat deze templete zeer goed in elkaar zit, en gebruikt maakt van .png bestanden!

Je kan ook logo's in je achtergrond proppen, wist je dat?

Logo's als in foto's of alleen transparante dingen? Want ik wil nog hier en daar wat foto's plaatsen! Stuur me maar een PM of voeg me toe op MSN:
<mail>ldgoedhart@gmail.com</mail>
XMatiC    posted on 21-01-2009 17:38
Dat is een weergave fout van jouw browser denk ik, welke browser gebruik je? Want bij mij ziet het er zo uit:

OwJa nu ben ik op een andere Pc
 en nu is het goed
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 21-01-2009 @ 17:38:43 (5%)
Nvie    posted on 21-01-2009 17:43
Poster: XMatiC

OwJa nu ben ik op een andere Pc
 en nu is het goed

Jij hebt zonder enige twijfel de eerste keer in IE6 gekeken, welke geen transparante PNG's ondersteund en daarom al het transparante als blauw weergeeft.

This is an old Topic

No new postings for 5.956 days.
 Post CommentThat would be 198.5 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

118 Users online: 23 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 15.687
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.752.202