Poster: Lawrenz
Ontwerp was een template, maar heb het wel bewerkt. Ik zit er idd nog aan te denken een afbeelding in de header te doen, en misschien nog om de website heen, maar dat weet ik nog niet zeker.
Poster: JollyJunkie
Ik zou geen afbeelding in de header doen maar op de achtergrod van je site zelf, geen echte afbeelding dan maar zo'n watermerk achtig iets, alleen met donkere en lichtere kleuren grijs dus. Een beetje iets simpel ogends.
Snap je?
Nee, ik snap je niet helemaal :P Bedoel je een gradient aan de zijkanten donker en in het midden lichter?
Poster: RiX
check anders deze site eens... veel gratis groot-formaat images. Stockfoto's te over!
Streepjes dusIk zal is even kijken, bedankt voor je reactie!
Poster: JollyJunkie
Ow, nee je begrijpt me verkeerd denk ik
Ik bedoel zijn logo dat er als een soort watermerk achtig iets opstaat, in het midden ongeveer.
Poster: BoydGrift
Joomla met rhuk_milkywayIk zou als het lukt, boven een mooie foto er in gooien!
Verder niet veel aan te merken.
Mooi man!
Poster: Xitrate
Ziet er goed uit! Jammer alleen dat de mp3-speler ook opnieuw wordt geladen als je naar een andere pagina gaat, waardoor je steeds opnieuw het nummer moet afspelen. Misschien kan je daar wat aan doen?
Poster: RiX
tip: geen popups!
Het systeem van Dance-tunes vind ik wel flex. De track blijft draaien als je aan het browsen ben op de site.
Poster: BoydGrift
Het mooie is dat deze templete zeer goed in elkaar zit, en gebruikt maakt van .png bestanden!
Je kan ook logo's in je achtergrond proppen, wist je dat?
Dat is een weergave fout van jouw browser denk ik, welke browser gebruik je? Want bij mij ziet het er zo uit:
Poster: XMatiC
OwJa nu ben ik op een andere Pc
en nu is het goed
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.