Wat jij zei over Out of the box denken, hier was ik zelf ook op gekomen. Bekijk het is van een andere kant.
Zo maak ik nu meer house/electro, maar ik wil er wel hiphop invloeden instoppen!
Wat ik zelf trouwens een aardig goed voorbeeld vind van House-Hop is bijvoorbeeld:
Worthy - Crack-El (Justin Martin's Stoopit Crunk-Ill Hyphy Mix)En me dromen? Volgens mij is die voor iedere producer wel hetzelfde, groots uitbreken, optreden op grote feesten met veel mensen. Op veel plaatsen komen, en van je hobby je werk kunnen maken.
Maar dat zijn natuurlijk kleine kansen, maar het zijn niet voor niks dromen.

Misschien wat je zei over dingen opschrijven is ook nog wel is een idee om uit te proberen! Dat heb ik namelijk (nog) niet gedaan. Ik denk er liever gewoon over na, is wat makkelijker. Maar misschien wordt dingen wel duidelijker als je het opschrijft.
Wie de kaders heeft gemaakt? Ik denk mijzelf, ik ben kritisch, dus niet snel tevreden. Ik wil zo creatief mogelijk, maar het moet niet zo zijn dat het heel freaky wordt, je moet er wel gewoon fijn op kunnen dansen of naar luisteren. Als je dan een beat maakt ben je dus niet zo snel tevreden.
Ik heb trouwens nu al aardig wat dingen opgeschreven, thanks Rix!
@Bloedworst
Ja ik merkte ook dat dwingen geen zin had, je raakt in verveling sinds je geen goeie dingen kan bedenken, hoe hard je het ook probeert. Bij mij hadden een tijdje stoppen ook niet veel zin, ik ben 2 maandjes denk ik maximaal gekapt, maar toch wilde ik het ook in die 2 maanden soms weer is proberen.
Ik merk trouwens nu ook sinds ik andere muziek maak dat mijn inspiratie weer terug komt, en ook weer veel meer passie!