Poster: Tomazos
ze woont 1 straat verder, dan draai je welles samen:P
verschil tussen haar en mij.. dat ik niet zoveel promoot overal
Poster: justjustin
Jah en dat jij een super strakke site hebt en niet dit
Maar dat doet er niet toe...jij hebt een mooie site...
Poster: justjustin
Ziet er goed uit...maar mag jij officieel het pioneer logo gebruiken?
En sta jij met megagirl op de foto (de beste vrouw die hier op subtiele wijze hier is weg gepest)
Poster: Tomazos
...en over het logo, ik heb contact opgenomen met pioneer, een aantal keer(stuk of 5). en niks terug gehad,
ze zullen het vast wel gezien hebben, maar geen klacht over gehad o.i.d
Poster: Snoey
Ziet er pro uit!
En als we dan toch aan het spammen zijn -> mijn nieuwe hyves pagina http://ten-hooven.hyves.nl/
Poster: Lead
Stuur mij dan even de mail die je hebt gestuurd. Morgen ben ik weer aan het werk en ik ken nu je site. Iedereen krijgt altijd antwoord als er vragen gestuurd worden, naar welk email adres heb je je eerste mails gestuurd![]()
Ik bereikbaar : lead@djresource.eu
Het is niet de bedoeling dat mensen die geen dealer zijn het Pio logo gebruiken, dit kan de verkeerde dingen pretenderen. Iemand die je niet kent zou kunnen vermoeden dat er een samenwerking is tussen jouw en Pioneer, dat lijkt me niet de bedoelingIk weet dat er bij Pioneer Europe een juridische afdeling is voor dit soort zaken.
Logo's mogen in principe NIET gebruikt worden zonder schriftelijke toestemming.
Poster: JerryOwens
Ey man,
Ik zou ff de spelling checken. Op de homepage staat een spelfout.
Het is statItieken en niet statEstieken.
Verder heb ik niet gekeken. Maar ik zou het ff checken. Zonde van zo´sn site, die spelfouten...
Verder: DIKKE SHIT, GOED GEDAAN!!!!
mzzl Jerry
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.