Poster: justjustin
Ziet er goed uit...maar mag jij officieel het pioneer logo gebruiken?
En sta jij met megagirl op de foto (de beste vrouw die hier op subtiele wijze hier is weg gepest)
Alsof iemand een beetje moeilijk gaat doen over wat gratis positieve reclame

Qua lay-out vind ik hem leuk, misschien dat ik zelf de letters in die witte balk weg zou laten (vind het een beetje afdoen aan dat leukere idee van die etalage, waar dat ook wel uit blijkt).
Qua structuur en tekst is er nog flink wat te klussen. Ik vind het altijd een beetje amateuristisch als mensen een website deels in het engels zetten en deels in het Nederlands, tenzij het echt niet anders kan (zo heb ik voor 'rigging' nog steeds geen leuk klinkende Nederlandse term gevonden). Maar in jou geval denk ik dat het toch echt wel anders kan en denk ik dat het er ook een stuk professioneler uitziet.
Daarnaast ben ik ook van mening dat er veel te veel tekst onder biografie staat. Als bezoeker klik ik daar gelijk door. Het is de kunst om voor je doelgroep hapbare blokken info op een site te zetten, geen boekwerken over wie je was, wie je bent en wie je in de toekomst gaat worden. Een beknopte biografie is leuk, zeker als dj, maar het volledige verhaal kun je denk ik beter bewaren na afloop van een evenement tijdens een biertje met de organisator.
Ik zou je bio daarom sowieso opsplitsen in een nieuwe kop referenties (of desnoods links naar referenties onder 'links'), en een beknopte bio.
Gastenboek ook leuk, maar als ik als potentiële boeker daar mensen in breezah turbo type taal zie schrijven... mwoah