mijn site : djtomazos.com
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 03-01-2009 16:41
mijn site dan ook maar even,

ik heb het laten maken bij een dj collega, ziet er wel netjes uit zo dacht ikHappy, laughing

www.djtomazos.com

mischien dat ik dit jaar nog een volledig flash website laat maken, vind ik persoonlijk stuk mooierHappy, laughing

groetjes,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Mod edit by Lead on 04-01-2009 13:29 (1%)

What do you think about mijn site : djtomazos.com ??

Vote :   

justjustin    posted on 03-01-2009 16:48
Ziet er goed uit...maar mag jij officieel het pioneer logo gebruiken?

En sta jij met megagirl op de foto (de beste vrouw die hier op subtiele wijze hier is weg gepest)
User edit by justjustin on 03-01-2009 @ 16:48:33 (1%)
Tomazos    posted on 03-01-2009 16:49
ze woont 1 straat verderWinking my eye, dan draai je welles samen:P

verschil tussen haar en mij.. dat ik niet zoveel promoot/spam overalHappy, laughing

en over het logo, ik heb contact opgenomen met pioneer, een aantal keer(stuk of 5). en niks terug gehad,
ze zullen het vast wel gezien hebben, maar geen klacht over gehad o.i.d
User edit by Tomazos on 03-01-2009 @ 16:52:34 (100%)
justjustin    posted on 03-01-2009 16:53
Poster: Tomazos
ze woont 1 straat verderWinking my eye, dan draai je welles samen:P

verschil tussen haar en mij.. dat ik niet zoveel promoot overalHappy, laughing

Jah en dat jij een super strakke site hebt en niet dit Winking my eye

Maar dat doet er niet toe...jij hebt een mooie site...

User edit by justjustin on 03-01-2009 @ 16:54:19 (11%)
Tomazos    posted on 03-01-2009 16:57
Poster: justjustin

Jah en dat jij een super strakke site hebt en niet dit Winking my eye

Maar dat doet er niet toe...jij hebt een mooie site...

thnxCool
Convert    posted on 03-01-2009 17:13
Idd dat van jou ziet er veel beter uit dan die "ene" girl :P Nice hoor Winking my eye
Snoey    posted on 03-01-2009 17:33
Ziet er pro uit!

En als we dan toch aan het spammen zijn -> mijn nieuwe hyves pagina http://ten-hooven.hyves.nl/

www.soundcloud.com/ten-hooven
rmoorman    posted on 03-01-2009 17:49
als je nog iemand zoekt voor flash website, me Happy, laughing
ik bouw met plezier die websites heb een erg breed en goed portfolio (a-merken). Moet je me maar even pm'en als je intresse hebt. Een dezer dagen lanceer ik mijn eigen nieuwe portfolio website, zal het wel laten weten via een nieuw topic.

Ziet er goed uit je site btw Winking my eye

grt. Rob
User edit by rmoorman on 03-01-2009 @ 17:59:49 (13%)
Tomazos    posted on 03-01-2009 18:01
oke, dan zal ik eens een kijkje nemen Winking my eye
MoXeGy    posted on 03-01-2009 18:41
nette site hoor, ook een leuke biography Winking my eye
Roov    posted on 03-01-2009 19:26
Mooie site man! Mooie kleuren en lekker overzichtelijk! :d
Nvie    posted on 03-01-2009 20:10
Poster: justjustin
Ziet er goed uit...maar mag jij officieel het pioneer logo gebruiken?

En sta jij met megagirl op de foto (de beste vrouw die hier op subtiele wijze hier is weg gepest)

Alsof iemand een beetje moeilijk gaat doen over wat gratis positieve reclame Happy, laughing

Qua lay-out vind ik hem leuk, misschien dat ik zelf de letters in die witte balk weg zou laten (vind het een beetje afdoen aan dat leukere idee van die etalage, waar dat ook wel uit blijkt).

Qua structuur en tekst is er nog flink wat te klussen. Ik vind het altijd een beetje amateuristisch als mensen een website deels in het engels zetten en deels in het Nederlands, tenzij het echt niet anders kan (zo heb ik voor 'rigging' nog steeds geen leuk klinkende Nederlandse term gevonden). Maar in jou geval denk ik dat het toch echt wel anders kan en denk ik dat het er ook een stuk professioneler uitziet.

Daarnaast ben ik ook van mening dat er veel te veel tekst onder biografie staat. Als bezoeker klik ik daar gelijk door. Het is de kunst om voor je doelgroep hapbare blokken info op een site te zetten, geen boekwerken over wie je was, wie je bent en wie je in de toekomst gaat worden. Een beknopte biografie is leuk, zeker als dj, maar het volledige verhaal kun je denk ik beter bewaren na afloop van een evenement tijdens een biertje met de organisator.

Ik zou je bio daarom sowieso opsplitsen in een nieuwe kop referenties (of desnoods links naar referenties onder 'links'), en een beknopte bio.

Gastenboek ook leuk, maar als ik als potentiële boeker daar mensen in breezah turbo type taal zie schrijven... mwoah
Tomazos    posted on 04-01-2009 07:33
nuttige tips, ik ga er even wat aan doenHappy, laughing

edit: bio aangepast & beknopter gemaakt,
User edit by Tomazos on 04-01-2009 @ 07:41:04 (100%)
Lead    posted on 04-01-2009 13:32
Poster: Tomazos
...en over het logo, ik heb contact opgenomen met pioneer, een aantal keer(stuk of 5). en niks terug gehad,
ze zullen het vast wel gezien hebben, maar geen klacht over gehad o.i.d

Stuur mij dan even de mail die je hebt gestuurd. Morgen ben ik weer aan het werk en ik ken nu je site. Iedereen krijgt altijd antwoord als er vragen gestuurd worden, naar welk email adres heb je je eerste mails gestuurd Winking my eye

Ik bereikbaar : <mail>lead@djresource.eu</mail>

Het is niet de bedoeling dat mensen die geen dealer zijn het Pio logo gebruiken, dit kan de verkeerde dingen pretenderen. Iemand die je niet kent zou kunnen vermoeden dat er een samenwerking is tussen jouw en Pioneer, dat lijkt me niet de bedoeling Winking my eye Ik weet dat er bij Pioneer Europe een juridische afdeling is voor dit soort zaken.

Logo's mogen in principe NIET gebruikt worden zonder schriftelijke toestemming.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 04-01-2009 13:33 (24%)
bambamstudio    posted on 04-01-2009 13:47
Poster: Snoey
Ziet er pro uit!

En als we dan toch aan het spammen zijn -> mijn nieuwe hyves pagina http://ten-hooven.hyves.nl/

Hyves van leden zie: het algemeen hyves topic
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Tomazos    posted on 04-01-2009 18:08
Poster: Lead

Stuur mij dan even de mail die je hebt gestuurd. Morgen ben ik weer aan het werk en ik ken nu je site. Iedereen krijgt altijd antwoord als er vragen gestuurd worden, naar welk email adres heb je je eerste mails gestuurd Winking my eye

Ik bereikbaar : lead@djresource.eu

Het is niet de bedoeling dat mensen die geen dealer zijn het Pio logo gebruiken, dit kan de verkeerde dingen pretenderen. Iemand die je niet kent zou kunnen vermoeden dat er een samenwerking is tussen jouw en Pioneer, dat lijkt me niet de bedoeling Winking my eye Ik weet dat er bij Pioneer Europe een juridische afdeling is voor dit soort zaken.

Logo's mogen in principe NIET gebruikt worden zonder schriftelijke toestemming.

ppff, dat is echt begin 2007 geweest dat ik die mail gestuurd heb, staat nu ook niet meer in me mail box, anders had ik je hem doorgestuurd, mijn andere mails werden idd wel beantwoord bij pioneer, maar deze over de website tot een paar keer toe niet,

maatje van mij heeft het ook, en het logo van Ecler, en Jbl, en technics.. maar ook geen reacties gehad.

ik kan het adres van pioneer niet (meer) vinden, als ik nu ga kijken krijg ik een reactie formulier. het zou best kunnen  dat ik die een paar keer heb ingevult. of het reactie formulier en toen ook was.. durf ik echt niet te zeggen,

maar zoals beloofd zal ik nog een keer wat sturen, mocht ik hier niks op terug krijgen, of negatief bericht krijgen. laat ik het ervan afhalenHappy, laughing
JerryOwens    posted on 04-01-2009 22:03
Ey man,

Ik zou ff de spelling checken. Op de homepage staat een spelfout.

Het is statItieken en niet statEstieken.

Verder heb ik niet gekeken. Maar ik zou het ff checken. Zonde van zo´sn site, die spelfouten...

Verder: DIKKE SHIT, GOED GEDAAN!!!!

mzzl Jerry
Tomazos    posted on 04-01-2009 22:44
Poster: JerryOwens
Ey man,

Ik zou ff de spelling checken. Op de homepage staat een spelfout.

Het is statItieken en niet statEstieken.

Verder heb ik niet gekeken. Maar ik zou het ff checken. Zonde van zo´sn site, die spelfouten...

Verder: DIKKE SHIT, GOED GEDAAN!!!!

mzzl Jerry

thnx, heb het even veranderdWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.917 days.
 Post CommentThat would be 197.2 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 8 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 15.360
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.156.536