Poster: djmamo
het overmatig aanprijzen van bepaalde merken is erg iritant.
waarom kunnen sommige mensen andere niet in hun waarde laten, is dat teveel gevraagd?
als iemand een mooie jb system heeft en heeft daar vragen over heeft wordt er meer gepost dat hij een pioneer moet kopen dan dat deze geholpen wordt met de vraag die hij heeft.
het drukt een beetje een stempel op deze site en dat is erg jammer omdat het gewoon een erg goede en mooie site is.
als mensen gewoon reageren op vragen van andere en er dan serieus antwoord op geven is er niets aan de hand, en die gene die de vraag stelt weet dan sneller het antwoord dan dat hij in zijn topic 20 blaadje moet door kijken voor dat hij een serieus antwoordt heeft.
Tsja,
Ben het niet helemaal met je eens.
Sommige merken worden gewoon veel aangeprezen omdat mensen hier goede ervaring mee hebben, of goeds over hebben gehoord.
Vragen worden ook beantwoord, maar soms is het antwoord ook indirect terug te vinden, en moet je het even laten inzinken. Tuurlijk worden in dat soort topics andere modellen/merken aangeprezen, omdat mensen weer slechte ervaring met het soort cd-speler/mixer/e.a. wat jij aangeeft, en zij betere ervaring hebben met andere merken, en je in die ervaring willen laten meedelen. Ze zijn tenslotte pro's, en willen je daarom ook niet met 'B' spul confronteren (tenminste, dat lijkt mij dat als jij vroeger een jb'tje hebt gehad en nu met denon o.i.d. draait, dat jij ook denon zou aanprijzen)
Door sommige posts moet je even door heen kijken. Je kunt niet garant staan voor dat alles over het goede gaat.
En als je echt antwoord op je vraag wilt, dan probeer je (tenminste dat zou ik doen) het topic in goede banen te leiden, en niet te veel laten uitwijken over bep. dingen. Dan kijk je ook regelmatig je topic door, en hoef je niet 20 pagina's door te lezen voordat je je antwoord hebt!
Dat van dat pioneer stempel:
Lead heeft als eerste alle nieuwtjes van pioneer, incl. de bijbehorende producten, waarover hij dan revieuws kan schrijven.
Als deze site ergens als eerste mee kan zijn, is dat (zou voor mij) de 1e keus zijn.
tot zover mijn betoog