Oké, ik zat ff te kijken voor misschien een leuk standaartje waar ik mn cd spelers op kan zetten.
Ik denk fftjes kijken op nieuwe-lijn en ik denk oh misschien hooguit 40 euro per stuk voor het hele deel.
Dat vind ik al redelijk aan de prijs maargoed.
Kosten die kolere dingen gewoon 135 euro, en dan heb je nog alleen het statief!!! Dan heb je nog niet eens het plaatje waar je de cd speler op kan zetten. Nee, die moet je ook nog ff apart kopen 50 euro

Wat is dit voor keiharde afzetterij jongens. Dat ze zoveel geld vragen voor hun digitale producten zoals de mixers en cd spelers kan ik nog wel een klein beetje begrijpen (neemt niet weg dat ik het ook veel geld vind voor wat je krijgt, maar dat is het enigzins waard in mijn ogen).
Maar wat de fock jongens, waar hebben we het hier over?
Over een stukje ijzer met wat verf wat misschien 5 euro kost (maximaal) om te maken.
Dat betekent dus een winstmarge van ruim 3600% ( 180*100% / 5 = 3600 ) wat ze maken.
Dat is toch belachelijk. Ik verbaas me tegewoordig over weinig dingen, maar over zoiets sta ik nog altijd versteld.
Het is absoluut niet zo dat ik ze geen geld gun of wat dan ook, maar dit is gewoon pure afzetterij.
Ik dacht eerst oh kan ik wel ff zo'n dingetje snel halen. Maar dat ga ik dus niet doen.
Niet dat ik het niet kan betalen, maar dit vind ik gewoonweg belachelijk. Dat word zelf iets moois in elkaar knutselen eventueel iets moois van hout oid, ben je nog creatief bezig ook.
Ja sorry jongens ik moest toch ff mijn hart luchten hier over :P
Maar wat vinden jullie hier nou van? En zijn er mensen hier die deze dingen serieus hebben gekocht. Of hebben jullie ook een alternatief gezocht / zelf iets gemaakt?