Poster: tairip
Over welk merk heb je het?
Sefour?
Pioneer?
Uhmmm andere merken?
Die van Pioneer zijn bijvoorbeeld in hoogte te stellen en in schuinte. Tevens zijn ze niet van pisbakkenstaal maar echt degelijk staal.
Die van Sefour zijn alweer een stuk dunner en minder uitgebreid.
Poster: tairip
Over welk merk heb je het?
Sefour?
Pioneer?
Uhmmm andere merken?
Die van Pioneer zijn bijvoorbeeld in hoogte te stellen en in schuinte. Tevens zijn ze niet van pisbakkenstaal maar echt degelijk staal.
Die van Sefour zijn alweer een stuk dunner en minder uitgebreid.
Poster: Prozei
vaak gaat er in het maken van deze materialen wel een paar uur in zitten.
-metaal bewerken.
-lassen
-poedercoaten
-verpakking
-transportkosten.
Poster: ArTy
Uhm.. Denk even goed na..
.. lang verhaal..
Poster: Sebasz
Zoals ik al zei, de werkelijke productiekosten zijn misschien 5 euro per stuk op zn hoogst.
Poster: ArTy
Jij leest niet he.. jij draaft gewoon door op je ene gedachte
Dus jij denkt dat duizende mensen zo'n CDJ stand willen.. Ze produceren er volgens jou toch duizenden.. of vernietigen ze die andere weer omdat ze die niet verkocht krijgen?
oftewel: DE VRAAG IS TE LAAG VOOR EEN SCHERPE PRIJS!!!!
en jij dacht ook dat pioneer de gedachte had om een bedroom CD speler op de markt te brengen toen ze de CDJ-1000 gingen lanceren? Nou, ik denk van niet.. Dat er altijd mensen zijn (zoals ik) die ze dan alsnog kopen voor hun kamer is een ander verhaal
Poster: dacuba*knipperdeknip* ga nou niet stoer doen. Ik probeer niet slim te doen met mijn economische praatjes. Misschien klopt het niet helemaal, maar ik heb ook nooit gezegd dat ik goed ben in economie ofzo. Anyways het is onzin dat ze zogenaamd veel te veel kwijt zijn aan productie kosten. Lees wat Xitrate hier boven mij zegt.
Haha Sebasz jij gelooft in sprookjes. Als 't voor een productiekost van nagenoeg 0 te maken valt, bestel je er dan zelf 1000 en verkoop ze verder. Als je slim wil doen met je economische praatjes sla je de bal hier compleet mis.
Ontopic: ik vind zelf dat die statieven tegen een absurd hoge prijs verkocht worden maar ik twijfel eraan als je ze zelf voor veel minder kan maken..
[Nepbelg] - *knipperdeknip* ga nou niet stoer doen. Ik probeer niet slim te doen met mijn economische praatjes. Misschien klopt het niet helemaal, maar ik heb ook nooit gezegd dat ik goed ben in economie ofzo. Anyways het is onzin dat ze zogenaamd veel te veel kwijt zijn aan productie kosten. Lees wat Xitrate hier boven mij zegt.
Of ik ze zelf voor veel minder kan maken? Ik zou het niet weten. Metaalbewerken heb ik nou niet vaak gedaan (lees: nooit) alhoewel ik wel mensen ken die me er bij kunnen helpen. Ik ga iets van hout maken ofzo heel mooi :P Da's iets makkelijker
Rustig aan
[Haha huilie met je discriminatie] - Lol met je discriminatie :PJe lijkt wel zo'n neger die een straatnaambordje ziet waarop staat "Afrikalaan" of een doos met Negerzoenen ziet :P
Wtf ga je halve berichten gebruiken met mijn ge-edite berichten. Reageer op het laatste of reageer gewoon niet ipv dingen aan te passen
Poster: Xitrate
Waarom kan Citronic dan wel hun stand aanbieden voor minstens 2x de halve prijs?
Ja en jij denkt dat dat allemaal met de hand gedaan wordt :')
Zoals ik al zei, de werkelijke productiekosten zijn misschien 5 euro per stuk op zn hoogst. De grondstoffen alleen nog minder. :P
En ik heb 2 cdj's (800 MK2) die ik op zo'n ding wil zetten
Ik had ook niet echt alternatieven gevonden nog, nog niet echt naar gekeken. Maar ik moest dit topic gewoon ff maken toen ik die prijzen zag van die Pioneer dingen :P
Poster: RiX
even gezocht naar andere opties. Ik dacht aan iets van een muziekstandaard / lessenaar, maar dan een tafelmodel... dit vond ik zojuist op link:
Naar beneden scrollen op de site en je vind ook een smal model. Je moet alleen even iets vinden om hem aan te mounten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.