www.beatitleende.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dalone    posted on 18-12-2008 21:43
www.beatitleende.nl

binnenkort wordt hij weer totaal vernieuwd

[Mod edit: Geef even wat meer feedback over de site/ inleiding. Dat geeft meer reacties en ziet er veel netter uit! Hidden Message verwijderd, dit is niet de bedoeling van de hidden messages]
User edit by Dalone on 18-12-2008 @ 21:45:30 (35%)
Mod edit by tairip on 19-12-2008 01:00 (100%)

What do you think about www.beatitleende.nl ??

Vote :   

jannickv    posted on 19-12-2008 00:52
hmmm oké...

site is gemaakt in frontpage... opzich niks mis mee... maar gebruik niet de standaart buttons.
ook hebben we hier een voorbeeld van hoe niet frames te gebruiken...

ik zou zeggen blijven oefenen op websites maken! echt blijven oefenen. tutorials zoeken op het internet! die leren je echt veel. ik vind het leuk dat mensen het zelf proberen en niet zo'n standaart ding nemen van freewebs oid. die site ziet er mss beter uit maar daar heb ik minder respect voor Winking my eye jij script het teminste zelf.

verder doe je logo me denken aan dat van mars ofzo....

veel succes verder!

en ik denk dat ik al weet wat er in de HM staat. en dan wil ik ook direct zeggen dat ze niet bedoeld is om mensen te bedanken voor hun post.
Stefjuuh    posted on 19-12-2008 08:31
HOOOOOI!!! (muziekjes mogen achterwege gelaten worden, sommige mensen, like me, houden meer van hun iTunes lijst!)

Ik sluit me aan bij jannickv. Als tip geef ik mee: bekijk je website ALTIJD op meerdere resoluties. 1024x768 - 1280x1024 (normale maten, voor de kleine en grotere schermen) en 1280x900 /1440 x Confused

Hou dus vooral rekening met de 1024x768, veel mensen gebruiken dat nog! En dit is de kleinste hoogte een breedtemaat. Als ik je website op mijn 1280x1024 kijk, is je tekst in je frame heeeeeeel breed. Dit leest niet bepaald prettig. Sleep ik hem naar mijn andere scherm (toch wel handig, 2 schermen, 2 reso's) is het toch al een stuk minder.

Kijk anders even op mijn website!
User edit by Stefjuuh on 19-12-2008 @ 08:32:15 (3%)
LLCoolP    posted on 19-12-2008 11:41
(H) Hey Dalone, het spijt me maar vindt de website erg standaard.
Wat Jannickv ook al zei, zie je meteen dat eht in Frontpage gemaakt is.

(H)Hopelijk kijken jullie binnenkort ook op mijn website, ik laat wel iets horen zodra deze online is. Www.lucpoels.com. Ben zelf nog even aan het uitvogelen hoe ik met flash een playlist en fotoalbum kan maken in Swish
Join the party and become famous!
Bartjens    posted on 19-12-2008 12:11
Over een foto album gesproken, met de foto's die jij nu in je fotoalbum hebt staan zijn niet erg uitnodigend om jou te boeken.
Een tafel vol met bbq spullen is natuurlijk erg gezellig, maar je verzorgt licht en geluid staat er en geen bbq sets :P
Ook die foto met je "dj set" is niet proffesioneel (2 discmans en een mixertje). Je moet natuurlijk ergens beginnen, maar ik zou dit niet op m'n site zetten. Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
View    posted on 20-12-2008 09:44
Muziek moet weg, of toch allesinds niet automatisch doen spelen.
Merchandise, Webcam en die SMS Box gooi je er ook best af, het lijkt meerwaarde aan je site te geven, het doet het niet.
Probeer je lay-out helemaal te veranderen, momenteel nodigt deze echt niet uit. Er moeten wel programma's te vinden zijn die het site maken gemakkelijker maken. Probeer je menu balk wat korter te maken zodat ik niet hoef scrollen, zet de knoppen wat dichter bij elkaar en doe er een paar weg. Al die animated GIFjes bij fotoalbum mag ook best weg, die zijn eerder irritant. Gebruik een leuker kleurenschema dan zwart en wit, moet je dat natuurlijk wel verzorgd houden...
Je foto's nodigen inderdaad niet echt uit. Barbecuespullen, oudere mensen of foto's van vuurmanden is niet echt uitnodigend voor een feest. En als je op grotere feesten wilt gaan draaien raad ik je aan om toch een betere set te kopen. Ok, je moet ergens beginnen, maar een pitch en cue noem ik toch zeker het minimum.
Ik weet dat het waarschijnlijk je eerste site is en ik ben ook zo begonnen (wel niet direct online dan :p) maar toch blijven oefenen en veel op internet opzoeken over website's maken. Probeer ook de 30-day trail van Photoshop al een te downloaden, kan je al een leuke lay-out mee proberen maken.
Succes nog met je site en je DJ-carrièere

@stef: Je hebt zelf muziek op je website? :P

User edit by View on 20-12-2008 @ 09:47:20 (4%)
Xtremer    posted on 20-12-2008 10:23
Tja... Het is allemaal erg standaard en blokkerig, hier een iFrame, daar een button. Het geheel sluit niet op elkaar aan en al die extra's zijn niet echt nodig en scheelt je weer ruimte. Muziek kun je wel doen, maar zorg er dan voor dat je een Flash playertje gebruikt MET pauze knop. Zoals View ook al zegt nodigen je foto's niet echt uit. Het geeft geen duidelijk beeld van de DJ's en het feestHappy, laughing.

Probeer eens wat dingen uit met Adobe Photoshop en maak in het simpelste geval gebruik van de slice-tool optie. Dit is een tutorial site waar je veel dingen kunt leren over het maken van website's en andere grafische dingen. Zie ook mijn site, hierbij heb ik ook gebruik gemaakt van de slice-tool en wat simpele Roll-over effecten.

Even over het DJ-en zelf. Op de foto's is een 'set' te zien met 2 discmans en een 4 kanaals mengpaneeltje zonder EQ. Als je echt wilt gaan draaien dan zul je echt moeten sparen voor een mooie set CD spelers met pitch, cue, jog en een mixer met EQ en goede faders. Het is een begin, maar als je echt serieus aan de slag wilt zul je een betere set moeten aanschaffenHappy, laughing. Mocht je advies willen over de aanschaf van goede gear dan helpen wij je graag natuurlijkHappy, laughing. Geef ons je budget en wij helpen je zoeken.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
XMatiC    posted on 22-12-2008 19:41
Ik vind het wat rommelig
en te veel op elkaar
en een betere achtergrond zou mooi zijn

@jannickv
vind ik ook wel
www.youtube.com/LennertDJ

This is an old Topic

No new postings for 5.986 days.
 Post CommentThat would be 199.5 months
or a whopping 16.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

142 Users online: 26 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 13.754
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.750.269