Muziek moet weg, of toch allesinds niet automatisch doen spelen.
Merchandise, Webcam en die SMS Box gooi je er ook best af, het lijkt meerwaarde aan je site te geven, het doet het niet.
Probeer je lay-out helemaal te veranderen, momenteel nodigt deze echt niet uit. Er moeten wel programma's te vinden zijn die het site maken gemakkelijker maken. Probeer je menu balk wat korter te maken zodat ik niet hoef scrollen, zet de knoppen wat dichter bij elkaar en doe er een paar weg. Al die animated GIFjes bij fotoalbum mag ook best weg, die zijn eerder irritant. Gebruik een leuker kleurenschema dan zwart en wit, moet je dat natuurlijk wel verzorgd houden...
Je foto's nodigen inderdaad niet echt uit. Barbecuespullen, oudere mensen of foto's van vuurmanden is niet echt uitnodigend voor een feest. En als je op grotere feesten wilt gaan draaien raad ik je aan om toch een betere set te kopen. Ok, je moet ergens beginnen, maar een pitch en cue noem ik toch zeker het minimum.
Ik weet dat het waarschijnlijk je eerste site is en ik ben ook zo begonnen (wel niet direct online dan :p) maar toch blijven oefenen en veel op internet opzoeken over website's maken. Probeer ook de 30-day trail van Photoshop al een te downloaden, kan je al een leuke lay-out mee proberen maken.
Succes nog met je site en je DJ-carrièere
@stef: Je hebt zelf muziek op je website? :P