Poster: kardon
je kent dirty dutch tog wel
Poster: Snoey
Haha jullie kunnen het zoveel afkraken als jullie willen, maar dit feest was vorig jaar binnen no time uitverkocht. En het is dit jaar niet voor niks in een grotere zaal geboekt. Ben benieuwd of jullie ooit zo'n succelvol concept weten te verzinnen.
Poster: Stefjuuh
Heb tijdje terug filmpjes drvan zitten kijken, chuckie maakt er inderdaad een show van! En met mijn opmerking wilde ik het ook niet afkraken! (Nja, de house versie misschien een beetje dan..)
Ik heb weinig DJ's gezien die vrolijk een cdj oppakken, op de plaats van de cdj gaan staan, en met die cdj gaan spelen!:P
Poster: Roov
Als ik Chuckie met Vato vergelijkt zou ik voor de sfeer sowieso liever naar Chuckie gaan. Die kerel weet er echt een feest van te maken! :d
Poster: baath
die twee kan je gewoon weg niet met elkaar vergelijken...
chuckie heeft met zijn staat van dienst zich zelf allang bewezen..
vato vind ik persoonlijk meer een gehypte dj..
al moet ik wel zeggen dat hij paar lekkere remixes heeft gemaakt
Poster: Roov
Als ik Chuckie met Vato vergelijkt zou ik voor de sfeer sowieso liever naar Chuckie gaan. Die kerel weet er echt een feest van te maken! :d
Poster: Summler"
Bestaat al een lange tijd. Chucky is één van de betere dj's van NL naar mijn mening. Hij heeft echt supertechniek en hij mixt heel creatief. Publiek is (hier in de stad Amsterdam) mainstream en er zijn vaak van die booskijkende figuren die naar feesten gaan om bekeken te worden en/of ruzie zoeken.