DIRTY DUTCH
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 12-12-2008 20:24
Wat is dat voor onzin wannabe van die Chuckie en weet ik wie nog meer :P
Gewoon zelfde concept als Dirty House maar dan een andere naam Cool

What do you think about DIRTY DUTCH ??

Vote :   

dj-nick    posted on 12-12-2008 20:49
Dirty Dutch is 3000x zo gek als Dirty House + dat DD al veel langer bestaat!
Maar wat is het probleem zo veel namen lijken op elkaar, vindt maar beetje rare post.
Sebasz    posted on 12-12-2008 21:03
Oh ik dacht dat Vato eigenlijk de eerste was die Dirty house introduceerde en dat Dirty Dutch nu een slap aftreksel is :')
NielsR    posted on 12-12-2008 21:13
Wat is een naam, het hangt meer van de kwaliteit af van de naam die je het geeft hoor.
kardon    posted on 12-12-2008 21:38

je kent dirty dutch tog wel Cool
Stefjuuh    posted on 12-12-2008 21:52
Eehm.. vind dit meer iets voor in de LL eigenlijk!:P Dirty is blijkbaar "hot"!:P
Snoey    posted on 12-12-2008 21:59
Haha jullie kunnen het zoveel afkraken als jullie willen, maar dit feest was vorig jaar binnen no time uitverkocht. En het is dit jaar niet voor niks in een grotere zaal geboekt. Ben benieuwd of jullie ooit zo'n succelvol concept weten te verzinnen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
NielsR    posted on 12-12-2008 22:02
Poster: kardon

je kent dirty dutch tog wel Cool

Geen idee wat het is dirty house als partyconcept enzo hebk ook nog nie van gehoord hoor.
Stefjuuh    posted on 12-12-2008 22:02
Heb tijdje terug filmpjes drvan zitten kijken, chuckie maakt er inderdaad een show van! En met mijn opmerking wilde ik het ook niet afkraken! (Nja, de house versie misschien een beetje dan..)

Ik heb weinig DJ's gezien die vrolijk een cdj oppakken, op de plaats van de cdj gaan staan, en met die cdj gaan spelen!:P
ccc    posted on 12-12-2008 23:09
Poster: Snoey
Haha jullie kunnen het zoveel afkraken als jullie willen, maar dit feest was vorig jaar binnen no time uitverkocht. En het is dit jaar niet voor niks in een grotere zaal geboekt. Ben benieuwd of jullie ooit zo'n succelvol concept weten te verzinnen.

Ja inderdaad. Het was zelfs weer binnen no time uitverkocht en dat was de reden om een grotere zaal te boeken, en zelfs die is nu ook alweer uitverkocht.

Maar ik hoorde dat er veel bondkraagjes en van dat soort lui rond lopen.  Dus dan is het al bagger.Cool
User edit by ccc on 12-12-2008 @ 23:09:43 (2%)
Snoey    posted on 13-12-2008 07:17
Poster: Stefjuuh
Heb tijdje terug filmpjes drvan zitten kijken, chuckie maakt er inderdaad een show van! En met mijn opmerking wilde ik het ook niet afkraken! (Nja, de house versie misschien een beetje dan..)

Ik heb weinig DJ's gezien die vrolijk een cdj oppakken, op de plaats van de cdj gaan staan, en met die cdj gaan spelen!:P

Beter de cdj dan dat ie met mij gaat spelen :P
Stefjuuh    posted on 13-12-2008 09:14
Haha.. BAH!.. Maar eigenlijk speelt ie dan wel GE-WEL-DIG met het publiek..! (En wat ben jij?:P)
Summler    posted on 13-12-2008 11:03
Bestaat al een lange tijd. Chucky is één van de betere dj's van NL naar mijn mening. Hij heeft echt supertechniek en hij mixt heel creatief. Publiek is (hier in de stad Amsterdam) mainstream en er zijn vaak van die booskijkende figuren die naar feesten gaan om bekeken te worden en/of ruzie zoeken.
Roov    posted on 13-12-2008 11:14
Als ik Chuckie met Vato vergelijkt zou ik voor de sfeer sowieso liever naar Chuckie gaan. Die kerel weet er echt een feest van te maken! :d
gilan    posted on 13-12-2008 11:16
chucky geeft gewoon een eigendraai door zijn muziek wardoor het publiek helemaal los gaat
volgens mij gebruikt hij ook veel hotcue's of valt dat wel mee?
baath    posted on 13-12-2008 11:20
Poster: Roov
Als ik Chuckie met Vato vergelijkt zou ik voor de sfeer sowieso liever naar Chuckie gaan. Die kerel weet er echt een feest van te maken! :d

die twee kan je gewoon weg niet met elkaar vergelijken...

chuckie heeft met zijn staat van dienst zich zelf allang bewezen..

vato vind ik persoonlijk meer een gehypte dj..
al moet ik wel zeggen dat hij paar lekkere remixes heeft gemaakt
justjustin    posted on 13-12-2008 11:22
Poster: baath

die twee kan je gewoon weg niet met elkaar vergelijken...

chuckie heeft met zijn staat van dienst zich zelf allang bewezen..

vato vind ik persoonlijk meer een gehypte dj..
al moet ik wel zeggen dat hij paar lekkere remixes heeft gemaakt

helemaal mee eens!!!!
User edit by justjustin on 13-12-2008 @ 11:22:59 (9%)
Luxx    posted on 13-12-2008 15:38
omg....dat dit topic bestaat. sorry hoor maar als je dit topic aangemaakt heb denk ik dat je toch echt wat beter uit die doppen van je moet gaan kijken..ik ga er zeker heen. en niet eens voor Chuckie maar voor de mightyfools ! die gaan pas hard
www.mothermusic.nl
Snoey    posted on 13-12-2008 16:12
Poster: Roov

Maak die vergelijking aub niet :P 
Snoey    posted on 13-12-2008 16:14
Poster: Summler
Bestaat al een lange tijd. Chucky is één van de betere dj's van NL naar mijn mening. Hij heeft echt supertechniek en hij mixt heel creatief. Publiek is (hier in de stad Amsterdam) mainstream en er zijn vaak van die booskijkende figuren die naar feesten gaan om bekeken te worden en/of ruzie zoeken.
 "

Hij heeft zijn eigen manier van mixen, maar ik heb hem nog nooit een standaard mix horen draaien. Dus ik vind niet dat hij technisch heel goed is, maar dat ie technies anders draaid dan veel andere dj's.
tym    posted on 13-12-2008 16:18
dude dirty dutch bestaat al fucking 5 jaar ofzo.. die vato komt met om de hoek kijken man.
wel jammer dat ze kwaliteit als boris werner enzo ook een area geven, zie die gasten liever ergens anders
Djdre    posted on 13-12-2008 19:58
grappige is chuckie maakte eerst altijd bubbling remixes en hij komt uit hip-hop en hij is nu een onwijs goeie house dj. vato heeft een andere soort house stijl wat nu een hype is.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

154 Users online: 48 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 14.832
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.831.378