Poster: Nico_26
Ik gebruik gwn plastieke kaftjes (zo kaftjes om papieren in te steken) en scheur ze in 2 :P ... als je begrijpt wat ik bedoel. Er komt niks stof op en je kan nog steeds je gear zien :P En je andere vraag: op je schijf gaan staan en dan rechtermuisknop "formateren" klikken
Poster: Stefjuuh
Ik gebruik een Glorius Dustcover. Heb er 1 van 12,5 inch geloof ik, daar passen mijn djm en cdj onder. Voor die andere zou je er dan nog 1 moeten bestellen!
2de vraag: In Windhoos, rechtermuisknop op je schijf, formatteren, krijg je vanzelf de optie te zien!
Poster: Dislexie
Ik heb sinds kort een decksaver, ziet er echt heel strak uit en werkt perfect!
Het is een plexiglas cover waar je fadersecties etc.?in voor gedrukt zijn.
Ik heb hem nu voor mijn djm-800 maar ze zullen ze ook wel hebben voor de jouwe, voor de cdj's zijn ze er ook.
Check:?http://www.decksaver.co.uk/
Die dingen zijn echt cool
Ze verkopen ze bij Feedback....
Poster: Guidj
kan het zo eens op die van mijn broertje proberen idd!!
maar als ik dat formatteer na FAT32.. is het dan niet zo dat de HD leeg is?
Poster: BouncingBeats
Heb hetzelfde voor, wou vandaag m'n 500gb HDD formateren in FAT-32, maar Vista ondersteunt blijkbaar enkel FAT-32 tot 32 gb. 500 GB kan ik dus enkel NTFS formateren.
Hoe doen jullie dit? Partities maken heb ik niet echt zin in, werkt niet zo makkelijk.
Is hier misschien een ander programmatje (gratis) voor?
Poster: FerroxOmdat ik hem aan mijn CDJ 400's wil hangen, en die ondersteunen enkel FAT-32.
1 van de vele redenen om niet meer over te stappen naar vista hahaMaarrem, waarom moet die schijf fat worden?Mac heeft hier geen problems mee :D
Poster: Guidj
kan het zo eens op die van mijn broertje proberen idd!!
maar als ik dat formatteer na FAT32.. is het dan niet zo dat de HD leeg is?