De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (9/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 25-12-2008 21:01
Een niet beveiligd netwerk is niet strafbaar, maar zodra je de simpelste beveiliging omzeilt, of gegevens van het netwerk enzo gaat af plukken is het een ander verhaal..
Roov    posted on 25-12-2008 21:36
Poster: DjVictorF
De cd van mysteryland gekregenHappy, laughing! En met een bonus! Mag 3 gratis tracks op dancetunes uitzoeken! Welke zal ik nemenCool?

Misschien kan je René supporten Winking my eye
DjVictorF    posted on 25-12-2008 21:55
@ Roov: Ja ik wou guess who's back gaan downloadenHappy, laughing En miss nog een remix van hemWinking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Stefjuuh    posted on 25-12-2008 22:17
Die drum theband remix is wel chill..(H)
NielsR    posted on 25-12-2008 22:44
Poster: Stefjuuh
Een niet beveiligd netwerk is niet strafbaar, maar zodra je de simpelste beveiliging omzeilt, of gegevens van het netwerk enzo gaat af plukken is het een ander verhaal..

En sinterklaas bestaat, maak je geen blaasjes wijs het is strafbaar of er nu een beveiliging opstaat of niet.

Zie hier maar is.

Voor de belgische wetgeving heb ik ook nog een artikeltje maar omdat mijn internet  lmiet-overschreden is zit ik nu op smallband en het duurt me te lang om de site te openen Thumbs Up
User edit by NielsR on 25-12-2008 @ 23:09:44 (63%)
Stefjuuh    posted on 25-12-2008 23:56
Ohw..? Nou, als iemand een open netwerk heeft, spring ik daar gewoon met mn ipod (touch) op! Ik zal de laatste zijn die gaat proberen een wachtwoord te omzeilen..
RiX    posted on 26-12-2008 14:51
Check deze link: story about stuff. Mss dat je dan begrijp waarom sommige merken produkten op de markt brengen die snel kapot gaan...

video (google video)

site
Ashley    posted on 27-12-2008 16:10
jongens ik ga vanavond een weekje op wintersport, naar zwitserland (axalp > berner oberland) voor iemand die het kent! haha

wat er ook voor zorgt dat ik me met oud en nieuw niet binnen de nederlandse grenzen zal begeven, dus iedereen alvast een gelukkig, spetterend en muzikaal 2009 gewenst!
Maar wat nou als het lukt, mama?
OneSixty    posted on 27-12-2008 17:44
Poster: RiX
Check deze link: story about stuff. Mss dat je dan begrijp waarom sommige merken produkten op de markt brengen die snel kapot gaan...

video (google video)

site

interessant om is te kijken!

ik vraag me echt af waar de wereld over 20 jaar staat...
RiX    posted on 27-12-2008 17:54
Idd... beeld 't me al in...

Voor jullie allen... zeker de moeite waard te kijken... DOEN!!

*einde spam :P *
User edit by RiX on 27-12-2008 @ 17:54:41 (1%)
Xitrate    posted on 27-12-2008 21:00
Hoe vonden jullie de TMF Eindejaarsmix 2008 door DJ Chuckie? Ik vond hem echt waardeloos, aardig wat slechte overgangen terwijl het allemaal met de pc is gedaan.. Dan vind ik die weekendmixes van Stephanie 10x beter!
jannickv    posted on 28-12-2008 00:55
uhm ik ging vandaag naar rotthier in antwerpen (dj winkel) om eens te "kijken" naar de Nuo 5...

hij had hem niet op stock en wist er ook niet de prijs van... hij zei iets van een nieuw model maar ik heb hem maar half begrepen... er komt toch geen nieuwe NUO5 ? anders is het dom deze maandag te gaan kopen :s
yogum    posted on 28-12-2008 12:32
Ben gister 18 geworden! Cool
Boyd    posted on 28-12-2008 12:38
Poster: yogum

Gefeliciteerd!

Iemand intresse om een discotheek te kopen?: KLIK
Roov    posted on 28-12-2008 12:45

Gefeliciteerd! :d

Werd gister op een radiostation geinterviewd en daarna mocht ik 1 uur lang mijn mix draaien ^^
Boyd    posted on 28-12-2008 12:47
Poster: Roov

Gefeliciteerd! :d

Werd gister op een radiostation geinterviewd en daarna mocht ik 1 uur lang mijn mix draaien ^^

Ok, en werdt er nog een beetje iets zinnigs gevraagd?
Lawrenz    posted on 28-12-2008 12:55
Jongens, ik heb jullie hulp nodig :P ik moet voor Frans een gesprekje voorbereiden over een eigen onderwerp. Nu is dat over 2 boekingen die ik afgelopen maand heb gehad (die 2 waren achter elkaar, vrijdagavond en zaterdagavond). Maar wat is de Franse vertaling van "(muziek) draaien"? Mijn lerares gaf "tourner les disques" maar ik weet niet of dat zo goed isCool Hoop dat iemand me kan helpen!
Boyd    posted on 28-12-2008 13:00
Tourne la musique?, draaien van de muziek.
JollyJunkie    posted on 28-12-2008 15:15

En je zit bij mij op school en ik weet nog steeds niet wie je bent :P

Maar gefeliciteerd!

Weet iemand hier hoe je, als je een pttern in FL hebt gemaakt, een niuwe pattern kan maken/openen voor in de song?CoolBen nog echt een newb in FL, de vraag is niet zo moeilijk volgens mij vandaar dat ik geen topic aan maak Winking my eye 
tom-j    posted on 28-12-2008 15:16
Poster: JollyJunkie

Weet iemand hier hoe je, als je een pttern in FL hebt gemaakt, een niuwe pattern kan maken/openen voor in de song?CoolBen nog echt een newb in FL, de vraag is niet zo moeilijk volgens mij vandaar dat ik geen topic aan maak Winking my eye 

met dezelfde synth bedoel je??
JollyJunkie    posted on 28-12-2008 15:25
Poster: tom-j

met dezelfde synth bedoel je??

Ja, denk ik Winking my eye
Gewoon dat scherm waar je blokjes in moet vullen (Step Sequencer)
En dat je daar een nieuwe van opent zonder dat de ouwe weggaat.
Nandi    posted on 28-12-2008 17:21
Poster: JollyJunkie

Ja, denk ik Winking my eye
Gewoon dat scherm waar je blokjes in moet vullen (Step Sequencer)
En dat je daar een nieuwe van opent zonder dat de ouwe weggaat.

Gwn naar de volgende scrollen :p 
JollyJunkie    posted on 28-12-2008 17:29
Poster: Nandi

Gwn naar de volgende scrollen :p 

Laatmaar, ik had het zelf al uitgevonden, maar toch bedankt Winking my eye
Saskia    posted on 28-12-2008 18:56
Poster: Lawrenz
Jongens, ik heb jullie hulp nodig :P ik moet voor Frans een gesprekje voorbereiden over een eigen onderwerp. Nu is dat over 2 boekingen die ik afgelopen maand heb gehad (die 2 waren achter elkaar, vrijdagavond en zaterdagavond). Maar wat is de Franse vertaling van "(muziek) draaien"? Mijn lerares gaf "tourner les disques" maar ik weet niet of dat zo goed isCool Hoop dat iemand me kan helpen!

ik heb dat zelf ook gebruikt.. mijn frans lerares zei dat het goed was dus..
Lawrenz    posted on 28-12-2008 19:30
Poster: Saskia

ik heb dat zelf ook gebruikt.. mijn frans lerares zei dat het goed was dus..

Oke dan gebruik ik het ook maar :P danku!

161 Users online: 15 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 37.558
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.774.073