De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (1/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

Saskia    posted on 09-12-2008 18:54
oelala 17!
DjVictorF    posted on 09-12-2008 19:06
Zo zo!:D
maar boyd ik zag dat je cdj 800's hebt? (in je msn naam)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Laidback    posted on 09-12-2008 19:19
aangepaste en nieuwe tracklist voor mijn radio mix op Rossfm Vrijdag 12 en zaterdag 13 december

1. Wham - Last ChristmasS (FF Bootleg)
 2. Alain Clark - Blow Me Away (Hardsoul RmX)
 3. Filip Le Frick - Da Latin Bomb
 4. Tito Puente - Oye Como Va
 5. Saxsymbol - Samba de Liberdade (Gregor Salto & Sidney Samson RmX)
 6. Joey Negro - Must Be The Music
 7. Wutam & J-Break - Don't You
 8. David Guetta, Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Everytime we touch (David Tort Mix)
 9. Mark Knight and Funkagenda feat Dru - Runnin (Done Or Dusted Instrumental Mix)
10. Axwell and Bob Sinclar Ft. Ron Caroll - What A Wonderful World (dabruck & klein remix)
11. Jason Rooney - Shake your body (Nari & Milani Mix)
12. Syke'n Sugerstar Presents "cece Rogers" - No Love Lost (d.o.n.s.remix)
13. Laidback Luke & Tom Stephan ft. Romanthony - Show
14. Prom Ft. Katherine Ellis - Do it (Ian Carey Mix)
15. Axwell ft Ingrosso - It's True (Roog & Prom rmx)
16. Tv Rock Ft. Rudi - Been A long Time (Laidback luke RmX)
17. Franky Rizardo - Flutetest (Tony Chacha & Paco Ramon Put It In The Air mix)
18. Ricardo Reyna - Hasta Que Salga La Luna (Dave Ramone mix)
19. Ralvero - Party People (Vocal Mix)
20. Joachim Garraud - Are You Ready (Laidback Luke Remix)

feedback ?
geef je mening Happy, laughing
(wil je em horen? zal je even tot vrijdag avond moeten wachten Winking my eye :P )
Saskia    posted on 09-12-2008 19:22
zeker lekkere tracklist!

been a long time, it's true allemaal nummers die ik super vind Happy, laughing
Stefjuuh    posted on 09-12-2008 19:38
Been a long time, vind het zulke zeik vocals.. Moet je andere mix ook nog ff op mn ipodje gooien! Maar ik zie zeker lekkere nummertjes drin!
Sebasz    posted on 09-12-2008 20:11
CoolHallo
Dyno    posted on 09-12-2008 20:15
Poster: Laidback
1. Wham - Last ChristmasS (FF Bootleg)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Ferrox    posted on 09-12-2008 20:29
Zo gas erop met die LL's :d!
User edit by Ferrox on 09-12-2008 @ 20:29:25 (7%)
Laidback    posted on 09-12-2008 20:49
Poster: Saskia
zeker lekkere tracklist!

been a long time, it's true allemaal nummers die ik super vind Happy, laughing

Thnx!,, It's True en Been A Long Time zitten erin omdat ze vorige week geen airtime kregen..

ik zeg.. zeker luisteren!!  www.rickopstelten.nl ! (en dan even op het hoofdtelefoontje klikken rond 9 uur vrijdag avond Winking my eye )

Poster: Stefjuuh
Been a long time, vind het zulke zeik vocals.. Moet je andere mix ook nog ff op mn ipodje gooien! Maar ik zie zeker lekkere nummertjes drin!

de track is gewoon heel erg Viessssssssssss vriend!

Poster: Sebasz
CoolHallo

Hoi! Cool

Poster: Dyno

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Cool

lekker he! Cool

Poster: Ferrox
Zo gas erop met die LL's :d!

het zijn er maar 3.. maar ook de aller lekkerste!
User edit by Laidback on 09-12-2008 @ 20:50:17 (19%)
Ferrox    posted on 09-12-2008 20:52

Doelde op de late leeuws Cool

Maar ik heb geen tijd om dan te luisteren (vrijdag draaien en zaterdag een feestje) Dus, link naderhand Winking my eye?
Sebasz    posted on 09-12-2008 21:17

Wat dacht jij dat hij met LL bedoelde? Lekkere Ladies? :P
Lawrenz    posted on 09-12-2008 21:34
Zo, is even bezig (geweest) met inschrijven voor een aantal DJ contests! Ben benieuwd waar ik allemaal uiteindelijk m'n ding mag doen Winking my eye
Laidback    posted on 09-12-2008 21:44
Poster: Sebasz

Wat dacht jij dat hij met LL bedoelde? Lekkere Ladies? :P

Laidback Lukes xD
Boyd    posted on 09-12-2008 21:49
Ik zit Herman Helpt te kijken, deze week mensen helpen met een voedselpakket!

Is die bij un vrouw die daar van moet leven, zegt ie zo: 'kook is wat voor mij!'

HERMAN HELPT je van je voedselpakket af!

Ghehehee XD
Hardshort    posted on 09-12-2008 22:35
Poster: Saskia
oelala 17!

Gefeliciteerd CoolCool

Kerstpakket binnen gehad hierzo Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
User edit by Hardshort on 09-12-2008 @ 22:35:36 (4%)
Xitrate    posted on 09-12-2008 22:48
Poster: BoydGrift
Ik zit Herman Helpt te kijken, deze week mensen helpen met een voedselpakket!

Is die bij un vrouw die daar van moet leven, zegt ie zo: 'kook is wat voor mij!'

HERMAN HELPT je van je voedselpakket af!

Ghehehee XD

Haha dat dacht ik ook toen ik dat zag :P
ianroma    posted on 09-12-2008 22:49
Guys, iemand enig idee of je via PayPal met je pinpas/bankrekening kan betalen? Zo ja, hoe moet dat?
Stefjuuh    posted on 09-12-2008 23:05
Poster: ianroma
Guys, iemand enig idee of je via PayPal met je pinpas/bankrekening kan betalen? Zo ja, hoe moet dat?

Heb het wel ns gebruikt, kon gewoon via internetbankieren geld overmaken naar paypal..
tairip    posted on 09-12-2008 23:15

Gewoon aanmelden en het wordt van je bank afgetrokken als je met paypal betaald. Werkt erg goed! Winking my eye
ianroma    posted on 09-12-2008 23:16
Poster: Stefjuuh

Heb het wel ns gebruikt, kon gewoon via internetbankieren geld overmaken naar paypal..

Ja okee, maar bij beatport wil ik ook met PayPal betalen en dan vraagt hij om mijn creditcard nummer. En ik heb nog geen credit card.
Laidback    posted on 09-12-2008 23:51

Ja okee, maar bij beatport wil ik ook met PayPal betalen en dan vraagt hij om mijn creditcard nummer. En ik heb nog geen credit card.

Inloggen bij paypal.nl
dan klik je in de "Mijn Rekening Tab" op "Geld Toevoegen"
Vervolgens zie je dit>

(Click even voor een grote versie, anders Eet die de hele Layout van de site op!)

klik op "Geld Overschrijven van een bankrekening uit nederland" en dan het volgende> (Bij mij zie je al een Drop Down Menu, bij jou zal die vragen om het toevoegen van een nieuwe rekening!!)
(Click even voor een grote versie, anders Eet die de hele Layout van de site op!)

Huppa Done!
je zal nu 2 kleine bedragen op je rekening gestort krijgen met een code erin, die voer je dan in @ Paypal.nl en je kan dan overmaken! (OF automatisch laten betalen)..

als extra even een DISCLAIMER.
Staat er geen geld op je rekening dan kan Paypal het NIET afschrijven.. als het gaat om kleine betalingen (tot 10eu) dan zal paypal het voorschieten voor je..
MAAR,.:kan dit bedrag NIET binnen 24 of 48 uur afgeschreven worden dan zal je paypal acount OP SLOT gaan!!!  en moet je een akelig duur nummer bellen om het weer vrij te krijgen (wat tevens een aantal werkdagen in beslag neemd sinds je zelf het geld naar ze over moet maken!)

ik heb dit zelf een keer gehad toen mijn bankpasje/rekening door diefstal was geblokkeerd, het heeft mij 14 dagen gekost om de acount weer open te krijgen!! Leipe Shit Dus!!

let dus op met paypall betalingen.. mijn tip... zet 20,50 of 100 (whatever you like) euro vanaf je bankrekening op je acount en DE-Activeer Automatisch Afschrijven, zo zal je alleen kunnen betalen als er geld in je acount zit.. het nadeel is dat het weer 2 a 4 dagen duurt voordat het overgemaakte geld op je Paypal rekening staat.. toch is het veel veiliger!

(mochten ze mijn acount hacken, heb ik liever dat ze 50 euro eruit halen, als mijn hele rekening plunderen!!)
User edit by Laidback on 09-12-2008 @ 23:55:03 (33%)
Xitrate    posted on 10-12-2008 17:43
Hoe zit het nou eigenlijk met die nieuws-sectie(nieuws dagblad) aan de rechterkant van de homepage? De nieuwsberichten zijn nu nogal old-school geworden en de andere berichten gaan nergens over :P
Boyd    posted on 10-12-2008 20:07
Kan iemand me ff een handje helpen: Ik sta op het punt een setje KRK RP6 CL's te kopen, gaat dit hard genoeg voor thuis? Ik bedoel voor dj gebruik dan, hoeft niet kneiterhard te gaan maar een beetje bass is wel fijn! Iemand?
JollyJunkie    posted on 10-12-2008 20:09
Kan iemand me ff een handje helpen: Ik sta op het punt een setje KRK RP6 CL's te kopen, gaat dit hard genoeg voor thuis? Ik bedoel voor dj gebruik dan, hoeft niet kneiterhard te gaan maar een beetje bass is wel fijn! Iemand?

Daar zou ik me geen zorgen over maken, gaat ruim hard genoeg voor thuis!
Ik heb een keer de goedkope versie van Citronic uitgeprobeerd en die ging behoorlijk hard in een ruimte van 20 bij 10 meter Winking my eye
Illusion    posted on 10-12-2008 21:29

De RP5 is al KNETTER hard. Deze heb ik!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

58 Users online: 17 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 8.901
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.680.999