Poster: dj-nick
Jongens stem a.u.b ook even zodat ik makkelijker kan kiezen welke dj we nemen (A)
KLIK
Poster: Roov
Gestemt
Laidback luke natuurlijk! :d
Jongens stem a.u.b ook even zodat ik makkelijker kan kiezen welke dj we nemen (A)
KLIK
Poster: BastianMeestal wel. Is afhankelijk van je laptop. zo'n Aldi ding van een paar jaar terug dus niet maar een acer van een half jaar altijd. even googlen...
Weet iemand toevallig of je je werkgeheugen (intern of extern) kan laten uitbreiden op je laptop en zo ja hoeveel gaat met dit dan?
KLIK
Poster: JollyJunkie
Roog, ofcourse...
Trouwes wel rare gaste die reageren op je poll, de helft stemt Vato
Roog, ofcourse...
Poster: FerroxNee opzich niet, maar ik schat zo dat de helft van de gasten Vato nog nooit gehorod heeft en alleen maar op naam af gaat. En dat 3 kwart de restvan de DJ's nog nooit gehoord heeft... Een mening geven zonder dat je de andere opties bekijkt is toch een rare mening nietwaar?
een mening is nog niet per definitie raar...?
Nee opzich niet, maar ik schat zo dat de helft van de gasten Vato nog nooit gehorod heeft en alleen maar op naam af gaat. En dat 3 kwart de restvan de DJ's nog nooit gehoord heeft... Een mening geven zonder dat je de andere opties bekijkt is toch een rare mening nietwaar?
Poster: Xitrate
Heb jij Roog wel eens gehoord dan? :P Lijkt me sterk gezien je leeftijd.
Poster: Roov
Gestemt
Laidback Luke natuurlijk! :d
Roog, ofcourse...
Poster: DJ-Xtremer
@ Java: Dat is het vooraanzicht:P?
Poster: Xitrate
Heb jij Roog wel eens gehoord dan? :P Lijkt me sterk gezien je leeftijd.
Poster: Look
Vanuit het witte Oostenrijk wil ik iedereen even een fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar wensen!
Poster: BoydGrift
Doe voor mij maar hetzelfde, mongolen die hun WiFi niet goed beveiligen! Najaa das dus gratis internet, en als ik weer wegga yet ik hem op de fabrieksinstelling en weg zijn mijn daden!
Dat is....
Handig