Poster: yogum
Is dat zo? Ik dacht altijd versterker als eerst aan en als eerst uit....
Poster: NielsR
Jah idd lol, op hun website www.wbc.com staat ook een filmpje over australie nu en da ze het verdiend hebben te sterven in de bosbranden en da ze hopen dat er nog meer sterven, dit is al heel de wereld over gegaan.
Poster: Snoey
Moet je ook niet drinken taquila, sambuca en andere ruitenwisserspray shotjes. Je wordt er alleen maar ziek van. En het is nog eens super vervelend als je naast een meisje ligt en je je misselijk voelt en last van je maag hebt. En dan vervolgens steeds het gevoel hebt dat je moet kotsen en schijten te gelijk. En dat je dan vervolgens geen ene oog dicht doet waardoor je de dag erna ook nog eens brak bent.
Poster: Lightzone
ik hoop dat hun eigen domein in de fik vliegt en da haar zoon homo word, gods wil :D
Poster: Stefjuuh
Heb jij iets tegen homo's dan?
Poster: Stefjuuh
Heb er laatst wel 1 voorbij zien komen, was DJ2DJ volgens mij..
Poster: JollyJunkie
Heeft iemand toevallig een A&H Xone 32 te koop, of iets wat in die prijsklasse zit met 2/3 kanalen?
Poster: Adrien1989
Op marktplaats worden er 1 of 2 aangeboden. Echt topmixertje btw
Poster: Adrien1989
700 kan je ze wel voor krijgen, een goede Vibe.
Maar waarom bel je die kerel van marktplaats dan niet op? Hij bijt vast niet :P. BTW, misg is ie gewoon op wintersport
Poster: Renzisksnap nieteens hoe ik eraan moet beginnen xD
altijd leuk, oldschool game:D
http://www.kongregate.com/games/Rete/dont-shit-your-pants
Uren mee zoet zijn
Poster: Xitrate
Haha grappig spel, heb het al een aantal keer gehaald maar ik snap maar niet hoe ik meer awards krijg? :P
Lightzone, je moet bij het beginscherm naast het kleine pijltje klikken en dan 'play' typen.
Poster: Look
Hmm jij hebt ook ervaring zo te lezen? :PIk drink ook geen tequila en sambuca meer. Ook van sambuca heb ik een keer een niet voor herhaling vatbaar avondje gehad :P
Poster: Lightzone
ah okay, op die manier :p
maar dan nog snap ik het spel niet :p