De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (37/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

Convert    posted on 20-02-2009 11:51
Ja nu wel weer!
DjVictorF    posted on 20-02-2009 15:57
ben nu @ SERFAUS! Chilste skiplek ter wereld! Bier gaat er als limonade in! Oftewel.. volgendjaar iedereen van DJR ook naar SERFAUSHappy, laughing
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
yogum    posted on 20-02-2009 17:14
Poster: Lead
Of je je stekkerblok in 1 keer aan/uit kan doen : ja, kan altijd Winking my eye

Is het slim... ligt aan de gear die je erop aansluit. Electronica (eigenlijk de spel van de trafo) geeft een spanningspiek bij inschakelen. Een kortstondige piek wordt opgevangen door de traagheid van je zekering.

Als je al je apparaten tegelijk inschakeld is de piek heel groot en kan je stop er van doorslaan. Maar dit zie je pas als je het over serieze apparaten hebt.

Bij enkele kleine electronische apparaten kan het weinig kwaad, maar het altijd beter om de schakelaar op het toestel te gebruiken

Zet sowieso wel je VERSTERKER als eerste uit met de knop die daarvoor bedoeld is, pas daarna het stekkerblok...

Oke dan, bedankt! Happy, laughing Denk dat ik dan maar gewoon het doe zoals nu (eerst stekkerblok aan, dan versterker, dan de rest vd apparatuur met allemaal hun eigen powerknop Happy, laughing)
Twizz    posted on 20-02-2009 18:18
hoort tequila bij sterke drank?
Roov    posted on 20-02-2009 18:31
Poster: Twizz
hoort tequila bij sterke drank?

Je kan het in iedergeval wel gewoon in de supermarkt krijgen dus dan zou het wel geen sterke drank zijn Winking my eye
Nvie    posted on 20-02-2009 18:35
Poster: Roov

Je kan het in iedergeval wel gewoon in de supermarkt krijgen dus dan zou het wel geen sterke drank zijn Winking my eye

Beetje rare redenatie... zoiets als iedere labrador is een hond, dus iedere hond is een labrador (not...). Daarnaast klopt het ook nog eens niet volgens mij...
Snoey    posted on 20-02-2009 18:46
Taquila is wel degelijk sterke drank. 
www.soundcloud.com/ten-hooven
Synchronizer    posted on 20-02-2009 18:53
alles boven 14,9 procent is sterke drank en zou je normaal gesproken niet in een supermarkt kunnen krijgen.
justjustin    posted on 20-02-2009 18:53
Teqilla kan je niet bij de supermarkt kopen!!!

Teminste niet de onverdunde!!
Twizz    posted on 20-02-2009 19:07
wat is dan n lekkere drank voor bij het indrinken?
Bastian    posted on 20-02-2009 19:11

WE (L) Baco's
justjustin    posted on 20-02-2009 19:15

Rode wodka red-bull...allebei te halen in de supermarkt en je wordt er energiek dronken van !!

Blijft mijn lievelingsdrank!!!
Snoey    posted on 20-02-2009 19:30

Alles zolang je maar niet teveel drinkt. De Safari met een flesje cola of een flesje coeberg ofzo met een fles 7 up is wel te doen. Daarnaast zijn beide producten gewoon in de supermarkt te koop en kost je het nog geen 10je per fles. Veel plezier der mee maar wees wel verstandig! 
User edit by Snoey on 20-02-2009 @ 19:42:05 (1%)
djjh    posted on 20-02-2009 19:51
Poster: yogum

Oke dan, bedankt! Happy, laughing Denk dat ik dan maar gewoon het doe zoals nu (eerst stekkerblok aan, dan versterker, dan de rest vd apparatuur met allemaal hun eigen powerknop Happy, laughing)

je kunt het best bij het inschakelen de versterker als laatste inschakelen.
Roov    posted on 20-02-2009 20:36
Poster: Nvie
Beetje rare redenatie... zoiets als iedere labrador is een hond, dus iedere hond is een labrador (not...). Daarnaast klopt het ook nog eens niet volgens mij...

Daar heb je wel een beetje gelijk ja Cool, was idd niet zo'n goed voorbeeld Winking my eye
NielsR    posted on 20-02-2009 21:38
OneSixty    posted on 21-02-2009 02:41
Poster: NielsR
God haat jullie blijkbaar

in dat filmpje herken ik wel wat gezichten.
gisteren toevallig een docu van louis theroux gekeken over van die god hates fags mensen.
dat zijn dus dezelfde mensen^^

zieke mensen Cool  teasertje
Alert : Gebruik EDIT ipv een reply te geven op jezelf !
dubbelpostings worden zonder pardon verwijderd...
User edit by OneSixty on 21-02-2009 @ 02:56:08 (12%)
Mod edit by Lead on 21-02-2009 16:31 (1%)
LouisCasper    posted on 21-02-2009 03:14
Poster: Lightzone

haahaha, weet niet of jij ooit wat tiquila shotjes in een korte tijd achterover hebt geslagen..

aardig sterk als je het mij vraagt xD

EDIT: sorrie voor die dubbelpost...

Ik een keer 4, plus nog heel wat bier. Heb van 3 uur s'nachts tot 7 uur s'ochtends boven het toilet gehangen.
http://www.louiscasper.com
Snoey    posted on 21-02-2009 05:46
Moet je ook niet drinken taquila, sambuca en andere ruitenwisserspray shotjes. Je wordt er alleen maar ziek van. En het is nog eens super vervelend als je naast een meisje ligt en je je misselijk voelt en last van je maag hebt. En dan vervolgens steeds het gevoel hebt dat je moet kotsen en schijten te gelijk. En dat je dan vervolgens geen ene oog dicht doet waardoor je de dag erna ook nog eens brak bent. 
User edit by Snoey on 21-02-2009 @ 05:47:06 (1%)
Lawrenz    posted on 21-02-2009 09:07
Oooooh, gister keihard gerockt op een heel apart schoolfeest! En gechilld met mister Hardwell en Quintin :P
Het was op een partyboot en er was iets met die generator van de DJ booth ofzo, de muziek is ongeveer 10 keer uitgevallen, maar dat mocht de pret niet drukken zoals Hardwell door de mic zei toen het de 8e keer gebeurde xD
justjustin    posted on 21-02-2009 09:09
Poster: Lawrenz
Oooooh, gister keihard gerockt op een heel apart schoolfeest! En gechilld met mister Hardwell en Quintin :P
Het was op een partyboot en er was iets met die generator van de DJ booth ofzo, de muziek is ongeveer 10 keer uitgevallen, maar dat mocht de pret niet drukken zoals Hardwell door de mic zei toen het de 8e keer gebeurde xD

klink eruuug Vet!!
dat zijn de leukere feessies!! Happy, laughing...foto's/video??
Lawrenz    posted on 21-02-2009 09:11
Poster: justjustin

klink eruuug Vet!!
dat zijn de leukere feessies!! Happy, laughing...foto's/video??

Ik zal binnenkort wat uploaden van mijn set en een stukje van Hardwell Winking my eye
NielsR    posted on 21-02-2009 09:51
Poster: Lightzone

in dat filmpje herken ik wel wat gezichten.
gisteren toevallig een docu van louis theroux gekeken over van die god hates fags mensen.
dat zijn dus dezelfde mensen^^

zieke mensen Cool  teasertje

Jah idd lol, op hun website www.wbc.com staat ook een filmpje over australie nu en da ze het verdiend hebben te sterven in de bosbranden en da ze hopen dat er nog meer sterven, dit is al heel de wereld over gegaan.
Mod edit by Lead on 21-02-2009 16:28 (1%)
Roov    posted on 21-02-2009 11:10
Wel heftig hoor van The Most Hated Family, die kinderen worden opgevoed om zo te denken en zullen nooit hun eigen idee ervan hebben....
yogum    posted on 21-02-2009 12:23
Poster: djjh

je kunt het best bij het inschakelen de versterker als laatste inschakelen.

Is dat zo? Ik dacht altijd versterker als eerst aan en als eerst uit....

143 Users online: Lead & 14 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 86.274
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.648