Poster: Lead
Of je je stekkerblok in 1 keer aan/uit kan doen : ja, kan altijd
Is het slim... ligt aan de gear die je erop aansluit. Electronica (eigenlijk de spel van de trafo) geeft een spanningspiek bij inschakelen. Een kortstondige piek wordt opgevangen door de traagheid van je zekering.
Als je al je apparaten tegelijk inschakeld is de piek heel groot en kan je stop er van doorslaan. Maar dit zie je pas als je het over serieze apparaten hebt.
Bij enkele kleine electronische apparaten kan het weinig kwaad, maar het altijd beter om de schakelaar op het toestel te gebruiken
Zet sowieso wel je VERSTERKER als eerste uit met de knop die daarvoor bedoeld is, pas daarna het stekkerblok...
Poster: Twizz
hoort tequila bij sterke drank?
Poster: Roov
Je kan het in iedergeval wel gewoon in de supermarkt krijgen dus dan zou het wel geen sterke drank zijn
wat is dan n lekkere drank voor bij het indrinken?
Poster: yogum
Oke dan, bedankt!Denk dat ik dan maar gewoon het doe zoals nu (eerst stekkerblok aan, dan versterker, dan de rest vd apparatuur met allemaal hun eigen powerknop
)
Poster: Nvie
Beetje rare redenatie... zoiets als iedere labrador is een hond, dus iedere hond is een labrador (not...). Daarnaast klopt het ook nog eens niet volgens mij...
Poster: NielsR
God haat jullie blijkbaar
Poster: Lightzone
haahaha, weet niet of jij ooit wat tiquila shotjes in een korte tijd achterover hebt geslagen..
aardig sterk als je het mij vraagt xD
EDIT: sorrie voor die dubbelpost...
Poster: Lawrenz
Oooooh, gister keihard gerockt op een heel apart schoolfeest! En gechilld met mister Hardwell en Quintin :P
Het was op een partyboot en er was iets met die generator van de DJ booth ofzo, de muziek is ongeveer 10 keer uitgevallen, maar dat mocht de pret niet drukken zoals Hardwell door de mic zei toen het de 8e keer gebeurde xD
Poster: justjustin
klink eruuug Vet!!
dat zijn de leukere feessies!!...foto's/video??
Poster: Lightzone
in dat filmpje herken ik wel wat gezichten.
gisteren toevallig een docu van louis theroux gekeken over van die god hates fags mensen.
dat zijn dus dezelfde mensen^^
zieke mensenteasertje
Poster: djjh
je kunt het best bij het inschakelen de versterker als laatste inschakelen.