Poster: justjustin
One or more of the items you've selected for purchase are unavailable in your territory:
wat betekent deze foutmelding op beatport...het is gewoon een track van david guetta...en andere tracks krijg ik wel in mijn winkelmandje op beatport...
Misschien wel een heel simpel iets en denk ik niet goed na maar kom er ff niet uit!
Poster: Jorrit
Deze foutmelding betekend: One or more of the items you've selected for purchase are unavailable in your territory.
Precies wat er staat dus! Dat label wil niet dat Nederlanders die plaat via Beatport kunnen kopen. Vraag me niet om de exacte reden, maar ik kan me voorstellen dat dit iets te maken heeft met bijvoorbeeld de vinylverkoop of dat ze een andere mp3-winkel het alleenrecht hebben gegeven.
Soms is een plaat uitgebracht op meerdere labels en kan je hem op die manier bij een ander label wel kopen, zonder de territory restriction melding.
Poster: Jorrit
Deze foutmelding betekend: One or more of the items you've selected for purchase are unavailable in your territory.
Precies wat er staat dus! Dat label wil niet dat Nederlanders die plaat via Beatport kunnen kopen. Vraag me niet om de exacte reden, maar ik kan me voorstellen dat dit iets te maken heeft met bijvoorbeeld de vinylverkoop of dat ze een andere mp3-winkel het alleenrecht hebben gegeven.
Soms is een plaat uitgebracht op meerdere labels en kan je hem op die manier bij een ander label wel kopen, zonder de territory restriction melding.
Poster: Saskia
jawel ik heb 1 kaartje gekregen en 3 rozen maar ik bedoe van de djr'ers
Poster: Saskia
...maar ik bedoe van de djr'ers
Poster: JollyJunkie
Ik kom net iets raars tegen, Dubfire's mixer is niet eens aan tijdens een set op Loveparade, op 04:36 zie je het goed :S
Poster: Stefjuuh
Maar er staat wel een laptop.. Midi?
Poster: MoXeGy
maar hij stond er wel mee te spelen?
Poster: Yorick
hardbass was vet
Poster: JollyJunkie
Ik kom net iets raars tegen, Dubfire's mixer is niet eens aan tijdens een set op Loveparade, op 04:36 zie je het goed :S
Poster: Lead
Als niemand het dan doet :
Poster: Roov
Net terug van een lekker dagje Antwerpen
Poster: Roov
Vet die nieuwe stijl van die balk in het tekst vak
Poster: Xtremer
400.000 watt op je oren:d!