De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (3/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

Laidback    posted on 12-12-2008 20:24
of 1 TB aan tracks koopt op Beatport/Dancetunes Cool
DeteqBoy    posted on 12-12-2008 21:45
dan ben je wel wat geld kwijt :P
NielsR    posted on 12-12-2008 22:04
Poster: Laidback
of 1 TB aan tracks koopt op Beatport/Dancetunes Cool

Poster: DeteqBoy
dan ben je wel wat geld kwijt :P

Jij liever dan ik Cool
Boyd    posted on 12-12-2008 22:20
Is er hier iemand met slechte evaringen over feedback Utrecht?

Mijn verhaal:

Ik bel dinsdag naar feedback utrecht, veel keuzemenu's verder heb ik een verkoper aan de lijn. Ik gevraagd of de KRK RP6 nog in de aanbieding zijn, en hoeveel er nog op voorraad zijn. Ook meteen gevraagd of ik woensdag langs kon komen om het boeltje te luisteren, was allemaal geen probleem. Dus ik met goeie moed woensdag richting utrecht. Kom in die winkel, niemand komt me helpen! Dus op een verkoper afgestapt en gezegd, Kan ik een paar monitoren beluisteren? Ging ie ze collega halen, die eerst nog is andere mensen moest helpen. Eindelijk tijd voor mij, loopt hij mee. En waar wil je ze voor gebruiken, ik zeg om mee te produceren, en voor bij me dj-set. Hij krijg bijna een woedeaanval toen ik DJ zij, een negatiev verkoop praatje later(hij wou me eigenlijk geen monitoren voor mijn dj-set verkopen) Zegt hij: Heb je een cd bij je? Ik zeg CD? Daar hebben ze mij niks over verteld! Ja hoe wil ja anders luisteren, denk je dat wij hier cd's hebben ofzow? Ik zeg: Dan loop ik wel even 100m verder op naar een cd-winkel en koop er 1!, vroeg hij welke ik wou beluisteren: Ik zeg de RP6 CL, ja die staat niet aangesloten. Ik zeg, kunt u hem niet even aansluiten dan? Hij zegt, nee daat heb ik geen tijd voor het is uitverkoop! Komt er ook nog bij dat hij zegt dat ie mijn muziekstijl(minimal/techhouse) bagger vindt! Nou de maat is vol, dag FEEDBACK!
Stefjuuh    posted on 12-12-2008 22:29
Zei hij dat ook, dat hij je muziek *** vond? Rover was ook een keer naar (een) feedback geweest, maar was ook teleurgesteld omdat alles in vitrines stond. Niet echt zoals een muziekzaak hoort te zijn.

Waar ik ben geweest (noemt geen namen), was het grotendeels geen probleem. Alle soorten en maten cd spelers stonden zo klaar om getest te worden. Bij specifieke dingen, moest ik vooraf even bellen. Zo hadden ze op de dag dat ik er was Serato aangesloten ipv Traktor (tijdcode) omdat een klant dat wilde.

Erg jammer dat ze over zoiets moeilijk doen, zeker als je ook nog ns serieus geld uit wilt geven! Blijkbaar hebben ze veel (negatieve) ervaring met DJ's!
Xitrate    posted on 13-12-2008 00:03
Ik bestel eigenlijk alleen maar online, ben zelf één keer bij de Musicstore in Keulen geweest. Ik weet niet of Stefjuuh die bedoelde, maar ook daar stonden alle spelers fijn uitgestald, kon je alles testen, ontzettende aardige mensen die er werken en een enorm assortiment.

Ik heb wel een negatief commentaar op Feedback, dat is dat ik namelijk 3 weken heb moeten wachten totdat mn headphone eindelijk binnenkwam, terwijl als ik iets bestel bij andere shops (New-line, bax-shop, etc.)  het de volgende dag in huis is!
4Tastic    posted on 13-12-2008 00:48
Poster: Xitrate
Ik heb wel een negatief commentaar op Feedback, dat is dat ik namelijk 3 weken heb moeten wachten totdat mn headphone eindelijk binnenkwam, terwijl als ik iets bestel bij andere shops (New-line, bax-shop, etc.)  het de volgende dag in huis is!

Ja ik heb ook wel is lang moeten wachten, ze zijn bij feedback naar mijn mening een beetje slordig. Op mailtjes wordt niet gereageerd. Heb dit aangegeven toen ik er een keer was en toen zeiden ze ja klopt we hebben de mailbox al x maanden niet gecheckt. Vond ik toch wel schokkend voor zn bedrijf.

Ook hebben ze in utrecht nogal is iets niet op voorraad daarom check ik altijd eerst ff via een telefoontje voor ik er wat ga halen is toch een half uur met de tram of auto heen en een half uur terug.

Volgens mij is Feedback (utrecht) idd niet echt DJ gericht, ze doen het er een beetje bij.

Voor de rest zijn de prijzen altijd zeer scherp en als er iets kapot is of weet ik wat word je goed geholpen.
De verkoopservice is daarentegen helaas wel een aandachtspunt.
http://www.djsander.nl
User edit by 4Tastic on 13-12-2008 @ 00:51:21 (6%)
NielsR    posted on 13-12-2008 02:55
Hoe nice is dit?
" alt="">

Ik leef mee met de buren Cool
User edit by NielsR on 13-12-2008 @ 02:57:11 (100%)
Dyno    posted on 13-12-2008 08:38
Hahaha, geweldig!!

Als mijn vriendin dit ziet .......
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Stefjuuh    posted on 13-12-2008 09:09
Poster: Xitrate
Ik bestel eigenlijk alleen maar online, ben zelf ??n keer bij de Musicstore in Keulen geweest. Ik weet niet of Stefjuuh die bedoelde, maar ook daar stonden alle spelers fijn uitgestald, kon je alles testen, ontzettende aardige mensen die er werken en een enorm assortiment.

Ik heb wel een negatief commentaar op Feedback, dat is dat ik namelijk 3 weken heb moeten wachten totdat mn headphone eindelijk binnenkwam, terwijl als ik iets bestel bij andere shops (New-line, bax-shop, etc.)? het de volgende dag in huis is!

Nee, het was niet bepaald dichtbij voor mij, maar duitsland is dan ook weer een beetje te ver weg! Heb ook wel eens gehoord dat andere shops wel 'ns iets niet op voorraad hebben, dat is dan altijd pech hebben.

@Filmpje: Ik mis lasers en movingheads..

Aan de andere kant, wie heeft er veel kerstlampjes en genoeg manieren om de boel te besturen? Gaan we Lead z'n huis wel ff pimpen!(6)
Boyd    posted on 13-12-2008 17:29
Iemand?

KRK RP6 CL, of de JBL Control 2P?

Voor bij de dj-set!
User edit by Boyd on 13-12-2008 @ 17:30:04 (50%)
Laidback    posted on 13-12-2008 18:09

handige DJ reclame..

zalo    posted on 13-12-2008 18:49
idd als je je gear wil laten spuiten Winking my eye
NielsR    posted on 13-12-2008 20:54
Ik wil echt zo graag een Ford Mustang Roush de Mustang Roush P-51A of de Mustang Roush 2009 Stage 3, hoe vette autos zijn da wel nie.

Roush maakt eigenlijk die enige mustangs die geschikt zijn voor de europese wegen want ze veranderen de standaard vaste ophanging naar een flexibele ophanging waardoor je 100 keer beter bochten kan nemen.
De originele mustang of shelby mustang zijn mischien geschikt voor op de lange rechte amerikaanse wegen maar op de bochtige europese wegen zijn ze kansloos.
Laidback    posted on 13-12-2008 23:29
nu alleen nog een dikke portomonee..

een Roush mustang kost wel een paar knaken,,..
gilan    posted on 14-12-2008 00:38
ik zou ook wel een buggati veyron willenblijft een droom autoCool
Dj_Fantasy    posted on 14-12-2008 01:30
Porsche Carrera GT3 blijft mijn droom auto..samen met de porsche cayenne Turbo S.

Maargoed, eerst rondrijde in mn stiefpa zijn audi A6'je..
dj2dj.nl
OneSixty    posted on 14-12-2008 01:38
doe mij maar zo een lekkere hippy vokswagen busje :D YEAh !
Boyd    posted on 14-12-2008 13:51
ohh, er staat hier een setje KRK RP6CL monitoren te wachten. Tot morgen, dan krijg ik ze pas voor mn verjaardag!
Roov    posted on 14-12-2008 13:57
Poster: BoydGrift
ohh, er staat hier een setje KRK RP6CL monitoren te wachten. Tot morgen, dan krijg ik ze pas voor mn verjaardag!

Alvast gefeliciteerd! Ga je nog een feest geven?
Xtremer    posted on 14-12-2008 13:59
Bah heb niks met Porsche:P Lambo of Ferarri blijft nog steeds vet, of een R8:d!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Boyd    posted on 14-12-2008 14:07
Poster: Roov

Alvast gefeliciteerd! Ga je nog een feest geven?
 Zoieso niet in december, veel ste druk voor mij! Ga over 5 dagen op vakantie!
Xitrate    posted on 14-12-2008 18:15
Doe mij maar een Lamborghini Reventon!
User edit by Xitrate on 14-12-2008 @ 18:16:05 (5%)
ccc    posted on 14-12-2008 18:40
Poster: NielsR
Hoe nice is dit?
" alt="">

Ik leef mee met de buren Cool

Geniaal. Die zal wel een leuke stroom rekening hebben. :P
Phenix    posted on 14-12-2008 18:45
@ Filmpje: Ik zou helemaal gek worden als ik daar tegenover moest wonen, een paar lampjes zijn leuk, maar dit is gewoon een complete licht show. Wel vet trouwens om zoiets aan te sturen. :d
http://www.djmillhouse.nl

138 Users online: 11 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 85.818
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.192