Poster: djmamo
ja zodra jij als zelfstandige (bedrijf) geld gaat verdienen dan mag jij 42% bijna de helft van wat je verdiend, naar de schatkist brengen.
dus het klinkt ook allemaal wel heel erg leuk, dj zijn en veel geld vragen voor te draaien.
of feesten geven en dan wat geld verdienen.
klop klop belastingdienst kan ik ff vangen.
zo interessant is het nog niet om een bedrijf te hebben
Poster: Bastian
Hoe zit dat dan als je zelf een BV vormt met meerdere mensen die als doel hebben jou als dj te promoten?
Poster: Luni-B
komt er hier eigelijk ook iemand uit zeeland of?
Poster: JollyJunkie
Ik denk eerlijkgezegd ; nep
Poster: Lead
Alles wat je leest voordat er een officieel persbericht is, zijn roddels... Maar voorlopig zal het denk ik nog wel even rustig blijven.... Maar da's een onderwerp voor een ander topic.
Poster: Stefjuuh
Maar wat voor knopjes zitten er boven je rev/fwd switch...
Poster: Sandr
Volgens mij zijn dit gewoon de hot cue's? Zijn er wel 4 geworden dan...![]()
Heey heey ! , vandaag naar bax geweest en heb gelijk maar 2x Radius 1000 meegenomen :D
Heey heey ! , vandaag naar bax geweest en heb gelijk maar 2x Radius 1000 meegenomen :D
Poster: Sandr
Volgens mij zijn dit gewoon de hot cue's? Zijn er wel 4 geworden dan...
Poster: bastianhecker
vind het best storend dat de pitchfader niet verzonken is...
quote:
Alles wat je leest voordat er een officieel persbericht is, zijn roddels... Maar voorlopig zal het denk ik nog wel even rustig blijven.... Maar da's een onderwerp voor een ander topic.
Poster: BoydGrift
Ik denk dat je daaraan al zie dat het een fake is.
Ennuh, over die zogenaamde mark 4 zal ik duidelijk zijn : Da's een HOAX
Poster: DJADMIN
HOAX = Geenstijl. taal voor een grote fake !
Edit: Qoute uit ander topic
quote:
En als je hier langer komt weet je dat je tussen de regels in moet lezen, als je de zinnen maar op de juiste manier leest
Als er iets op komst zou zijn was ik waarschijnlijk al druk bezig met een topic schrijven... maar ik heb net een ander topic afgemaakt, dus geen kans dat er binnen een paar weken nog een online komt.
Op dit moment zijn er geen beurzen of internationale shows aan de gang of op komst, dat zijn meestal de tijden dat er veel persberichten van fabrikanten worden verstuurd. Het is als fabrikant het makkelijkste om je product voor het eerst aan het grote publiek te tonen op een grote show...
Ennuh, over die zogenaamde mark 4 zal ik duidelijk zijn : Da's een HOAX
Het wordt gewoon een CDJ-2000!:P
Ik gok op de messe..!:P
Poster: Jorrit
De herkomst van het woord Hoax is niet Geenstijl.