De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (28/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

dj-nick    posted on 09-02-2009 20:32
Poster: DjVictorF

Hij had voor die jongen voor 2 uur 500 euro betaald gekregenWinking my eye Ik weet het zeker.. Hij kende hem niet ofzo!

5 jaar geleden misschien, ik kan je contracten laten zien van diverse feesten, misschien was het 500 euro voor uurtje ex alles.
yogum    posted on 09-02-2009 20:45
Poster: JollyJunkie
In et kader van wat voor geweldige Dj heb ik op men schoolfeest gehad (Hardwell):
Bij mij kwam vorig jaar Gregor :d
Ik wil wel eens weten wie er dit jaar komt.

in ieder geval Funk D en Tuna Winking my eye
Xitrate    posted on 09-02-2009 20:52
Don diablo is dan ook wel de top.. Hij had zn prijzen omhoog gedaan zodat hij 'exclusiever' zou worden meende ik ergens gelezen te hebben.
Snoey    posted on 09-02-2009 20:57
Poster: Laidback

sow.. das makkelijk geld verdienen voor die jongen..

4750 euro.. wat een geld zeg...

Voor dat bedrag kan je zoveel leukere dj's boeken dan Don. Heb hem twee keer horen draaien, vond het niet echt tof. Zijn heel veel andere dj's die echt beter draaien.
www.soundcloud.com/ten-hooven
LouisCasper    posted on 09-02-2009 21:25
Poster: Flexii
heeft een van jullie toevallig enig idee wat een dj als Hardwell vraagt voor een paar uurtjes (2 ofzo) te draaien op een schoolfeest? een vriend van me wil t graag weten,,

Ken iemand die op z'n examenfeest Hardwell én Vato Gonzalez had, Vato schijnt een stukkie goedkoper te zijn dan Hardwell.
http://www.louiscasper.com
LouisCasper    posted on 09-02-2009 21:26
Poster: Xitrate
Don diablo is dan ook wel de top.. Hij had zn prijzen omhoog gedaan zodat hij 'exclusiever' zou worden meende ik ergens gelezen te hebben.

Als ik iets exclusiefs wil neem ik Laidback Luke wel :P
Lawrenz    posted on 09-02-2009 21:36
Poster: Look

Ken iemand die op z'n examenfeest Hardwell én Vato Gonzalez had, Vato schijnt een stukkie goedkoper te zijn dan Hardwell.

Vato vraagt 300 minder dan Hardwell heb ik laatst vernomen. 1200 ex btw dus.
Roov    posted on 09-02-2009 21:51

Of Deadmau5 xD
DjVictorF    posted on 09-02-2009 22:05

Volgensmij praten wij allebij over thomas?:P Ik dacht van een vriend gehoord te hebben dat hij 500 was...
http://billig-boy.hyves.nl/album/28117183/examenfeest/Dv307jDK/fotos/275408220/0
/ALWt/#media=16.275408203.4RFN&searchhyver=&__state__=16

Meteen ff de charmantste foto uitgekozenCool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 09-02-2009 @ 22:06:18 (1%)
Snoey    posted on 09-02-2009 22:32

Zo exclusief is die niet. Hij heeft zelfs 2 jaar geleden bij me vorige school op het dak van een fietsen hok gedraaid :D En in bloemendaal aan zee is hij in de zomer ook te vinden achter de decks. Steve Angello of Sebastian Ingrosso op je feestje boeken is pas exclusief in Nederland.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 09-02-2009 @ 22:33:03 (2%)
LouisCasper    posted on 09-02-2009 22:37
Poster: Lawrenz

Vato vraagt 300 minder dan Hardwell heb ik laatst vernomen. 1200 ex btw dus. 

Paar vrienden van me wilde laatst een kroeg afhuren en dan Vato of Hardwell huren, en dan van de entreeprijs en de verkochte drankjes nog winst maken ook, maar daaruit bleek dat Vato toch wel een stuk goedkoper was dan Hardwell. Ze hebben het nog steeds niet gedaan trouwens:P

Poster:DjVictorF

Volgensmij praten wij allebij over thomas? 

Haha Thomas ja:P
Jorrit    posted on 10-02-2009 07:28
Poster: Snoey
Zo exclusief is die niet. Hij heeft zelfs 2 jaar geleden bij me vorige school op het dak van een fietsen hok gedraaid :D En in bloemendaal aan zee is hij in de zomer ook te vinden achter de decks. Steve Angello of Sebastian Ingrosso op je feestje boeken is pas exclusief in Nederland.

2 jaar geleden ja, dat is nogal wat tijd. Nu is hij (met zn top-dj-list-notering en alles) erg moeilijk te krijgen in Nederland. Ook kwa gage is het vandaag de dag niet echt leuk meer om Luke te boeken.
Mod edit by Jorrit on 10-02-2009 07:29 (15%)
Lawrenz    posted on 10-02-2009 07:55
Paar vrienden van me wilde laatst een kroeg afhuren en dan Vato of Hardwell huren, en dan van de entreeprijs en de verkochte drankjes nog winst maken ook, maar daaruit bleek dat Vato toch wel een stuk goedkoper was dan Hardwell. Ze hebben het nog steeds niet gedaan trouwens:P

Ik heb met een paar vrienden ook een feest georganiseerd vorig jaar in de zomer. In eerste instantie hoefden we geen winst, gewoon een dik feest was ook goed, en van de opbrengst van de kaartjes zouden alle kosten betaald worden. Maar Hardwell was toen toch net iets te duur (1500 al) en Vato zat daar toen nog heel ver onder (500). 
We hadden een nette kaartprijs voor de voorverkoop (5 euro, aan de deur 6) en we waren best wel bang dat we het niet zouden redden. Van de voorverkoop hadden we dat inderdaad niet gedaan, maar die avond stonden er nog enorme lange rijen om kaartjes te kopen! Dat was echt vet om te zien, honderden mensen voor jouw feest :P
Saskia    posted on 10-02-2009 14:46
jezus wat een prijzen.. Die verdienen goud geld
DJADMIN    posted on 10-02-2009 15:22
Ik weet zelf dat lucien foort, erick e en sidney samson boven de 2250 zitten voor anderhalf uur....zeker te weten Winking my eye
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
djmamo    posted on 10-02-2009 15:29
Poster: DJADMIN
Ik weet zelf dat lucien foort, erick e en sidney samson boven de 2250 zitten voor anderhalf uur....zeker te weten Winking my eye

leuk dat je dit zeker weet, maar dat is niet helemaal waar wat je schrijft.
als jij een beetje op reguliere basis dj's huurt dan weet je op een gegeven moment hoe het wereldje werkt.

en met wat geluk en onderhandelen kan je ook de genoemde dj's voor minder geld op je feestje hebben staan.

want er zit natuurlijk ook een boekings fee op dit bedrag en daar is best wel wat mee te doen.

ik heb ook een prijslijst van 2 weken terug waarop staat dat sidney samson maar 2000,- euro is ex btw. maar zoals gezegd verschilt het nog wel eens
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 10-02-2009 @ 15:31:21 (28%)
DJADMIN    posted on 10-02-2009 15:35
Tuurlijk, wanneer je onderhandelt met die jongens om vaker te komen, dan zal dit in mijn ogen ook schelen in de prijs....

denk zowiso dat het ook wel scheelt of ze op een examenfeest draaien of in een afgeladen discotheek, maar dát weet ik niet zeker...

en we hebben als organisatie geprobeerd om te onderhandelen, maargoed, minder als dit hebben we niet gekregen...uiteindelijk waren allemaal die jongens iedere cent waard, dus wat dat betreft.....
Illusion    posted on 10-02-2009 15:38
Poster: Tizio
Wij hebben op schoolfeesten wel vaker dj's van dit kaliber. Hardwell, fedde le grand enz.. :p
ik kan het opzich wel even voor je navragen flexii..

Is ook afhankelijk van hoe groot je het organiseerd natuurlijkWinking my eye en of het in een discotheek is of op de school zelfWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
djmamo    posted on 10-02-2009 15:46
Poster: DJADMIN
Tuurlijk, wanneer je onderhandelt met die jongens om vaker te komen, dan zal dit in mijn ogen ook schelen in de prijs....

ik heb nergens staan dat ik ze vaker huur, ik heb alleen gezegd dat je op een gegeven moment weet wat hoe het spelletje werkt.
www.moonentertainment.nl
DJADMIN    posted on 10-02-2009 16:06
Poster: djmamo

ik heb nergens staan dat ik ze vaker huur, ik heb alleen gezegd dat je op een gegeven moment weet wat hoe het spelletje werkt.

Was een aanvulling van mezelf mamo Winking my eye ik doelde meer op het feit wanneer je enkele malen een dj inhuurt dat dit kan schelen in de prijs. Bijvoorbeeld, wanneer je een DJ ieder kwartaal laat komen, en die vraagt zich normaal 2000 euro per uur, dat die dan totaal voor 3 gigs 7000 vraagt ofzo..kom je per saldo op minder uit..

en inderdaad, het is een spelletje, want als een dj normaal 2500 krijgt en een organisatie biedt 1800...dan blijft dat ontzettend veel geld.....
djmamo    posted on 10-02-2009 16:20
klopt, je moet ook wel ff weten dat er bij de dj 42% belasting afgaat ivm inkomsten belasting, dus dan is 2000 nog maar 1100 euro.daar gaat dan nog eens verzekering enz. vanaf zeg dat hij 800 euro overhoud, dan is het alweer een stukje minder. en denk ook niet dat ze dit verdienen omdat er ook nog een gedeelte naar het managment gaat.

dus 700? schoon op de rekening is een mooi getal als ze dat halen.
www.moonentertainment.nl
Stefjuuh    posted on 10-02-2009 16:53
42%..:S Damn!:O
djmamo    posted on 10-02-2009 16:56
Poster: Stefjuuh
42%..:S Damn!:O

ja zodra jij als zelfstandige (bedrijf) geld gaat verdienen dan mag jij 42% bijna de helft van wat je verdiend, naar de schatkist brengen.

dus het klinkt ook allemaal wel heel erg leuk, dj zijn en veel geld vragen voor te draaien.
of feesten geven en dan wat geld verdienen.

klop klop belastingdienst kan ik ff vangen.
zo interessant is het nog niet om een bedrijf te hebben
www.moonentertainment.nl
Stefjuuh    posted on 10-02-2009 17:00
Gewoon niks als salaris uitkeren, maar gewoon zorgen dat je elke dag draait, kan je eten op kosten van de zaak..!:P
JollyJunkie    posted on 10-02-2009 19:15
Poster: yogum

in ieder geval Funk D en Tuna Winking my eye

Zit je in NGS ?

In ieder geval vet ; Funk D & Tuna :d

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

120 Users online: 26 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 7.932
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.744.447

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use