Poster: DjVictorF
Hij had voor die jongen voor 2 uur 500 euro betaald gekregenIk weet het zeker.. Hij kende hem niet ofzo!
Poster: JollyJunkie
In et kader van wat voor geweldige Dj heb ik op men schoolfeest gehad (Hardwell):
Bij mij kwam vorig jaar Gregor :d
Ik wil wel eens weten wie er dit jaar komt.
Poster: Laidback
sow.. das makkelijk geld verdienen voor die jongen..
4750 euro.. wat een geld zeg...
Poster: Flexii
heeft een van jullie toevallig enig idee wat een dj als Hardwell vraagt voor een paar uurtjes (2 ofzo) te draaien op een schoolfeest? een vriend van me wil t graag weten,,
Poster: Xitrate
Don diablo is dan ook wel de top.. Hij had zn prijzen omhoog gedaan zodat hij 'exclusiever' zou worden meende ik ergens gelezen te hebben.
Poster: Look
Ken iemand die op z'n examenfeest Hardwell én Vato Gonzalez had, Vato schijnt een stukkie goedkoper te zijn dan Hardwell.
Als ik iets exclusiefs wil neem ik Laidback Luke wel :P
Ken iemand die op z'n examenfeest Hardwell én Vato Gonzalez had, Vato schijnt een stukkie goedkoper te zijn dan Hardwell.
Als ik iets exclusiefs wil neem ik Laidback Luke wel :P
Poster: LawrenzPoster: Look
Vato vraagt 300 minder dan Hardwell heb ik laatst vernomen. 1200 ex btw dus.Paar vrienden van me wilde laatst een kroeg afhuren en dan Vato of Hardwell huren, en dan van de entreeprijs en de verkochte drankjes nog winst maken ook, maar daaruit bleek dat Vato toch wel een stuk goedkoper was dan Hardwell. Ze hebben het nog steeds niet gedaan trouwens:PPoster:DjVictorFVolgensmij praten wij allebij over thomas?
Haha Thomas ja:P
Poster: Snoey
Zo exclusief is die niet. Hij heeft zelfs 2 jaar geleden bij me vorige school op het dak van een fietsen hok gedraaid :D En in bloemendaal aan zee is hij in de zomer ook te vinden achter de decks. Steve Angello of Sebastian Ingrosso op je feestje boeken is pas exclusief in Nederland.
Paar vrienden van me wilde laatst een kroeg afhuren en dan Vato of Hardwell huren, en dan van de entreeprijs en de verkochte drankjes nog winst maken ook, maar daaruit bleek dat Vato toch wel een stuk goedkoper was dan Hardwell. Ze hebben het nog steeds niet gedaan trouwens:P
Poster: DJADMIN
Ik weet zelf dat lucien foort, erick e en sidney samson boven de 2250 zitten voor anderhalf uur....zeker te weten
Poster: Tizio
Wij hebben op schoolfeesten wel vaker dj's van dit kaliber. Hardwell, fedde le grand enz.. :p
ik kan het opzich wel even voor je navragen flexii..
Poster: DJADMIN
Tuurlijk, wanneer je onderhandelt met die jongens om vaker te komen, dan zal dit in mijn ogen ook schelen in de prijs....
Poster: djmamo
ik heb nergens staan dat ik ze vaker huur, ik heb alleen gezegd dat je op een gegeven moment weet wat hoe het spelletje werkt.
Poster: Stefjuuh
42%..:S Damn!:O
Poster: yogum
in ieder geval Funk D en Tuna