Poster: MoXeGy
Illusion ik wist niet dat je bij rhr draait, zit er namelijk al een hele lange tijd maar heb amper de tijd om er nog voor te kunnen draaien.
Poster: Illusion
Haha ja als je m hebt uigespeeldKrijg je zo'n vette zombie level.. hahaha nice.
Poster: Laidback
gister onlijn gespeeld.. level 55 in zombie mode.. met 4 man..
(niet gezond meer dat!)
Poster: DjVictorF
Je zou ook de nieuwe djx 750 kunnen proberen! Kost ongeveer hetzelfde als de djx 700.
Wat Dj roov al zei de reloop rmx40 dsp is zeker een goede mixer! Zitten zeker leuke effecten op en je hebt kwaliteit!
Poster: Flexii
heeft een van jullie toevallig enig idee wat een dj als Hardwell vraagt voor een paar uurtjes (2 ofzo) te draaien op een schoolfeest? een vriend van me wil t graag weten,,
heeft een van jullie toevallig enig idee wat een dj als Hardwell vraagt voor een paar uurtjes (2 ofzo) te draaien op een schoolfeest? een vriend van me wil t graag weten,,
Poster: DjVictorF
Toevallig weet ik dat!:D Je moet gewoon een pioneer setje hebben staan (denk de 1000's en een djm 800) en het kost ongeveer 500 euro voor 2 uurIemand die ik ken had dit ook gedaan.
Poster: Xitrate
Hoelang heb je hem al? Zitten er krassen of een andere vorm van zichtbare schade op?
Poster: dj-nick
500 euro heb je tegenwoordig geen een dj meer voor, ik wil voor evenement van mij Don Diablo erbij maar die kost 4750 ex fee ex btw :S
Poster: dj-nick
500 euro voor 2 uur? daar komt die ze bed nog niet eens voor uitJe moet hem zowiezo boeken via zijn boekingsbureau: Digidanceen oja de prijs voor 2 uur is +/- €1500,-