De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (26/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

DjVictorF    posted on 08-02-2009 12:06
Repetitie week.. Ik haat dit zeg! Heb ook geen cd spelers dus draaien gaat hem ook niet worden als tijdverdrijf.. Kak:P Ik ga maar is beginnen..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 08-02-2009 12:15
Poster: DjVictorF
Repetitie week.. Ik haat dit zeg! Heb ook geen cd spelers dus draaien gaat hem ook niet worden als tijdverdrijf.. Kak:P Ik ga maar is beginnen..

Ik heb echt precies hetzelfde, gelukkig heb ik mijn spelers nog Winking my eye
NielsR    posted on 08-02-2009 12:18
Echt een slimme zet was dit toch niet hoorCool
Bart_    posted on 08-02-2009 12:33
Poster: NielsR
Echt een slimme zet was dit toch niet hoorCool

Vindt het jammer dat nu iedereen alles probeert te linken aan die Kim De Gelder...
De beste man is wie hij is, dan mag hij toch z'n eigen kledingkeuze dragen lijkt me?
Vindt het maar een beetje een bullshit-verhaal van die crèche hoor, hij is toch wie hij is?
En vindt het vooral erg voor die jongeman dat hij word uitgescholden als Kim De Gelder. Zouden ze bij mij niet moeten proberen hoor...
User edit by Bart_ on 08-02-2009 @ 12:34:43 (6%)
NielsR    posted on 08-02-2009 12:40
Poster: Bart_

Vindt het jammer dat nu iedereen alles probeert te linken aan die Kim De Gelder...
De beste man is wie hij is, dan mag hij toch z'n eigen kledingkeuze dragen lijkt me?
Vindt het maar een beetje een bullshit-verhaal van die crèche hoor, hij is toch wie hij is?
En vindt het vooral erg voor die jongeman dat hij word uitgescholden als Kim De Gelder. Zouden ze bij mij niet moeten proberen hoor...

Jah ik vind het ook belachelijk da ze da nu koppelen aan die kim de gelder maar dat zelfs terzijde ik vind het ten eerste al niet kunnen dat je zo'n tshirt aan doet naar je stage plaats.
Dit geeft geen enkel blijk van profesionaliteit, ik moet nu morge ook 2 weken stage gaan doen en daar staat duidelijk in dat ik deftig moet gekleed zijn, ik krijg er zelfs punten op.
Bart_    posted on 08-02-2009 12:47
Poster: NielsR

Jah ik vind het ook belachelijk da ze da nu koppelen aan die kim de gelder maar dat zelfs terzijde ik vind het ten eerste al niet kunnen dat je zo'n tshirt aan doet naar je stage plaats.
Dit geeft geen enkel blijk van profesionaliteit, ik moet nu morge ook 2 weken stage gaan doen en daar staat duidelijk in dat ik deftig moet gekleed zijn, ik krijg er zelfs punten op.

Daar heb je ook een punt, maar dan nog vindt ik dat je wel jezelf mag zijn als je stage loopt.
Neemt niet weg natuurlijk dat je een beetje netjes gekleed moet zijn, want dat moet je zeker wel zijn.
Maar als je iets doet waarvan je veel houd, wat je graag doet, mag je dat toch wel in je eigen kleren doen lijkt me? (heb het over stage hier), als je eventueel ergens werkt en een soort van uniform krijgt is het een ander verhaal, maargoed, ik weet niet hélémaal hoe ik hierover moet denken. Maar ik vindt het inderdaad wel HEEL overdreven dat ze dat met Kim De Gelder associeren en dat terwijl dat Kim De Gelder ineens nog niet gesminkt was...
Overigens succes op je stage Winking my eye
ArTy    posted on 08-02-2009 12:53
Stuur die jonge dan naar huis om zich om te kleden ofzo.. maar om hem nou van die hale stage plaats af te halen.. Onzin zeg.. waar maken mensen zich druk om tegenwoordig
Flexii    posted on 08-02-2009 13:19
nja afgezien van die kim, ik kan me best voorstellen dat ze bij een creche niet dit soort kleren willen, kan me best voorstellen dat die kinderen daar bang van worden.
Jorrit    posted on 08-02-2009 13:50
Poster: Bart_

Daar heb je ook een punt, maar dan nog vindt ik dat je wel jezelf mag zijn als je stage loopt.
Neemt niet weg natuurlijk dat je een beetje netjes gekleed moet zijn, want dat moet je zeker wel zijn.
Maar als je iets doet waarvan je veel houd, wat je graag doet, mag je dat toch wel in je eigen kleren doen lijkt me? (heb het over stage hier)

Op elke (stage)werkplek is sprake van een bedrijfscultuur, en in elke bedrijfscultuur zijn er kledingsvoorschriften, geschreven of ongeschreven. Daar heb je je juist als stagiair aan te houden, omdat het grootste doel van je stage het 'voelen' van de bedrijfscultuur is.
Als je bij de bank werkt kom je ook niet in T-shirt en korte broek op je werk. Als je bij een crèche werkt kom je niet in kleding die de kinderen eng of intimiderend zouden kunnen vinden.
Dat er ouders moesten klagen voordat deze meneer naar huis is gestuurd is wat mij betreft verbazend, de leider van de crèche moet hem toch zo zien binnen komen? Lijkt me niet meer dan logisch dat je als mederwerker daar niet in zulke kleding loopt, zelfs volwassen mensen hebben vooroordelen over dit soort kleding, wat moet dit dan wel niet voor invloed hebben op kids?

Om in te gaan op ArTy: Het lijkt misschien overdreven, maar ik denk dat deze jongen domweg ontslagen is om de klanten te geven wat ze willen. Je wil natuurlijk niet klanten verliezen omdat je personeel er 'aanstootgevend' bijloopt, als statement zou het dan een keuze kunnen zijn dit personeelslid te ontslaan. (Klanten hebben dan het gevoel dat er wat met hun feedback gedaan wordt)
Bart_    posted on 08-02-2009 14:58
Poster: Jorrit

Op elke (stage)werkplek is sprake van een bedrijfscultuur, en in elke bedrijfscultuur zijn er kledingsvoorschriften, geschreven of ongeschreven. Daar heb je je juist als stagiair aan te houden, omdat het grootste doel van je stage het 'voelen' van de bedrijfscultuur is.
Als je bij de bank werkt kom je ook niet in T-shirt en korte broek op je werk. Als je bij een crèche werkt kom je niet in kleding die de kinderen eng of intimiderend zouden kunnen vinden.
Dat er ouders moesten klagen voordat deze meneer naar huis is gestuurd is wat mij betreft verbazend, de leider van de crèche moet hem toch zo zien binnen komen? Lijkt me niet meer dan logisch dat je als mederwerker daar niet in zulke kleding loopt, zelfs volwassen mensen hebben vooroordelen over dit soort kleding, wat moet dit dan wel niet voor invloed hebben op kids?

Om in te gaan op ArTy: Het lijkt misschien overdreven, maar ik denk dat deze jongen domweg ontslagen is om de klanten te geven wat ze willen. Je wil natuurlijk niet klanten verliezen omdat je personeel er 'aanstootgevend' bijloopt, als statement zou het dan een keuze kunnen zijn dit personeelslid te ontslaan. (Klanten hebben dan het gevoel dat er wat met hun feedback gedaan wordt)

Ik begrijp je helemaal, en zo denk ik er ook een stuk over. Maar langs de andere kant; hij voelt zicht goed in die kleren, hij is toch hij?
Maargoed, ik snap je wel, en ik ben het ook met je eens, je moet er verzorgt uitzien als je stage gaat lopen, want dat is de eerste indruk dat meestal telt bij mensen, als je daar aankomt als een halve zool, heb je meteen een eerste slechte indruk gegeven.
Illusion    posted on 08-02-2009 15:37
KRATOZ NU LIVE @ WWW.REALHARDSTYLERADIO.NLVAN 15:00 T/M 16:00Come and Listen!!!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Jorrit    posted on 08-02-2009 15:52
Poster: Illusion
KRATOZ NU LIVE @ WWW.REALHARDSTYLERADIO.NLVAN 15:00 T/M 16:00Come and Listen!!!!

JE HOEFT NIET ZO TEGEN ME TE SCHREEUWEN HOOR!!!
Illusion    posted on 08-02-2009 15:54
haha oops:p Sorry heb nog wel eens last m'n Capslock:p die moet ik soms ff indrukken Cool
Convert    posted on 08-02-2009 16:06
Was wel dik beuqe hoor met die meneer die draaide van 15.00 tot 16.00 :P
Illusion    posted on 08-02-2009 16:25
Ja heWinking my eye Rag en Beuqqqq:D   en nu nog tot 24:00 lekkere sets!!
Xtremer    posted on 08-02-2009 16:42
Idd lekkah setje hoor Kratoz:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Convert    posted on 08-02-2009 16:56
Ja zyris(tairip) komt nog langs en waar het allemaal om draait Silvio Aquila(Cool) en uitknalle met Redeemer dat wordt vett!!
tom-j    posted on 08-02-2009 20:55
User edit by tom-j on 08-02-2009 @ 20:57:12 (100%)
tom-j    posted on 08-02-2009 20:56
Poster: Illusion

net te laat:p!
waarschuw volgende keer ff!
JollyJunkie    posted on 08-02-2009 21:18
Weet iemand wat ik voor mijn DN-X120 zou kunnen krijgen als ik hem eventueel zou verkopen?
Xitrate    posted on 08-02-2009 21:44
Poster: JollyJunkie
Weet iemand wat ik voor mijn DN-X120 zou kunnen krijgen als ik hem eventueel zou verkopen?

Hoelang heb je hem al? Zitten er krassen of een andere vorm van zichtbare schade op?

DjVictorF    posted on 08-02-2009 22:25
Die dnx120 is toch zon 260 nieuw? Dus ik zit wel te denken dan aan zon 150 minimaal? Als hij goed onderhouden is en er weinig beschadeging is.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
MoXeGy    posted on 08-02-2009 22:40
Illusion ik wist niet dat je bij rhr draait, zit er namelijk al een hele lange tijd maar heb amper de tijd om er nog voor te kunnen draaien.
FML    posted on 08-02-2009 22:58
Spot ik hier toch een leuk beginner setje! http://link.marktplaats.nl/227975188
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 08-02-2009 @ 22:58:59 (25%)
Ferrox    posted on 09-02-2009 10:33
Poster: Luni-B
Spot ik hier toch een leuk beginner setje! http://link.marktplaats.nl/227975188

oud en stoffig (letterlijk Winking my eye)

153 Users online: Lead & 17 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 86.379
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.753