De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (2/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

Flexii    posted on 10-12-2008 22:05
Poster: BoydGrift
Kan iemand me ff een handje helpen: Ik sta op het punt een setje KRK RP6 CL's te kopen, gaat dit hard genoeg voor thuis? Ik bedoel voor dj gebruik dan, hoeft niet kneiterhard te gaan maar een beetje bass is wel fijn! Iemand?

ik heb de krk 6 staan thuis,, nou geloof me die wil je niet volledig open draaien op je kamer:P
Laidback    posted on 10-12-2008 22:57
hupsa mijn nieuwe domein namen zijn geactiveerd..

nu even bezig met www.beatwize.nl  check it out..

(ben nog bezig met de layout in photoshop CS4
Yorick    posted on 10-12-2008 23:08
Poster: Laidback
  Snap jij toch niet!

Dat PS CS 4!
(A)
User edit by Yorick on 10-12-2008 @ 23:09:59 (44%)
Laidback    posted on 11-12-2008 01:16
tym    posted on 11-12-2008 02:02
Dudes wie ruilt zijn xone92 tegen mijn djm800 UnhappyUnhappy Wat heb ik weinig zin om t ene ding in de verkoop te doen en daarna de andere te kopen, maar ik wil hem zo graag!
Stefjuuh    posted on 11-12-2008 08:16
cs4 alweer? Ik blijf voorlopig nog bij mijn (uiteraard volledig legale *ahum*) versie van cs3..

*En bedankt, speakertjes van de mac stonden vol open.. Neemt niet weg dat ik me de pleuris schrok!:P
Nice template, vind alleen je header/naam nog niet af. Maar je bent nog bezig, dus we zien het wel een keer verschijnen!

En, sorry tym, ik heb geen xone staan, maar mocht je hem willen ruilen voor een DJM-400, stuur even een PM!:P
Jorrit    posted on 11-12-2008 08:23
Poster: Laidback
hupsa mijn nieuwe domein namen zijn geactiveerd..

nu even bezig met www.beatwize.nl  check it out..

(ben nog bezig met de layout in photoshop CS4

Dude, uit CS4 moet op z'n minst een fatsoenlijk lettertype te halen zijn!:P

(Wel een vette naam voor een feest trouwens... beatwize)
ccc    posted on 11-12-2008 13:57
Poster: Xitrate
Hoe zit het nou eigenlijk met die nieuws-sectie(nieuws dagblad) aan de rechterkant van de homepage? De nieuwsberichten zijn nu nogal old-school geworden en de andere berichten gaan nergens over :P

Ja dat viel mij ook al een hele poos terug op. Maar ik durfde niks te zeggenl. Cool
Boyd    posted on 11-12-2008 20:27
Ik was dus laatst in een winkel(ga de naam niet noemen). En dat is toch zooooo'''nnn belaberde verkoper!

Wilde niet eens even voor mij een setje rokits aansluiten, omdat ie het te druk hadCoolDus ik keihard eroverheen, ach ja man weet je wat ik koop mn cdj800mk2's en RP6'jes wel in een andere winkelCoolSommige mensen,
Stefjuuh    posted on 11-12-2008 20:45
En toen..? Toch maar aangesloten?:P
Boyd    posted on 11-12-2008 21:05
Nee, weggegaan!
Laidback    posted on 11-12-2008 21:14
hmm heb net de radiomix voor morgen avond in elkaar gepuzzeld en gemixed..

heb een beetje geschoven met de tracklist..

WHAM eruit gehaald.. die komt rond de kerst wel weer terug xD..

het resultaat (kwa tracklist >

1. Alain Clark - Blow Me Away (Hardsoul RmX)
 2. Beyonce - Single Ladies (Dave Aude RmX)
 3. Mighty Dub Cats - Just Another Groove 07'
 4. Filip Le Frick - Da Latin Bomb
 5. Tito Puente - Oye Como Va
 6. Saxsymbol - Samba de Liberdade (Gregor Salto & Sidney Samson RmX)
 7. Joey Negro - Must Be The Music
 8. Wutam & J-Break - Don't You
 9. David Guetta, Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Everytime we touch (David Tort Mix)
10. Mark Knight and Funkagenda feat Dru - Runnin (Done Or Dusted Instrumental Mix)
11. Axwell and Bob Sinclar Ft. Ron Caroll - What A Wonderful World (dabruck & klein remix)
12. Jason Rooney - Shake your body (Nari & Milani Mix)
13. Syke'n Sugerstar Presents "cece Rogers" - No Love Lost (d.o.n.s.remix)
14. Laidback Luke & Tom Stephan ft. Romanthony - Show
15. Prom Ft. Katherine Ellis - Do it (Ian Carey Mix)
16. Axwell ft Ingrosso - It's True (Roog & Prom rmx)
17. Tv Rock Ft. Rudi - Been A long Time (Laidback luke RmX)
18. Franky Rizardo - Flutetest (Tony Chacha & Paco Ramon Put It In The Air mix)
19. Ricardo Reyna - Hasta Que Salga La Luna (Dave Ramone mix)
20. Ralvero - Party People (Vocal Mix)
21. Joachim Garraud - Are You Ready (Laidback Luke Remix)

...
voor de mix zul je nog even moeten wachten.. morgen avond tussen 9 en 10 uitzending.. daarna staatie hier @ djresource als Download! Happy, laughing

ik zou zeggen.. feedback!
Roov    posted on 11-12-2008 21:42
Hier kan ik me toch zo boos over maken, mensen die zeggen dat ze een mixer voor me gereserveerd hebben en dat ze hem uiteindelijk aan iemand anders verkopen! Ongelovelijk! :@
4Tastic    posted on 11-12-2008 21:57
Poster: Roov
Hier kan ik me toch zo boos over maken, mensen die zeggen dat ze een mixer voor me gereserveerd hebben en dat ze hem uiteindelijk aan iemand anders verkopen! Ongelovelijk! :@

Oee dat is balen zeg!

Heb het hier op het forum al vaker gelezen dat dit gebeurd, beetje jammer.
Zeg dan gewoon eerlijk van als er iemand anders met een beter bod of die hem eerder kan komen ophalen komt kies ik daarvoor. Weet de koper tenminste waar die aan toe is en zorgt wel dat ie zo snel mogelijk langs komt.

Roov, nu weer op zoek naar een andere deal? 
http://www.djsander.nl
gilan    posted on 11-12-2008 22:10

ik heb dat ook gehad met iemand
die iemand die dit forum starte
maargoed gedaande zaken nemen geen keer
verder neem ik niemand ook iets kwalijk
Cool
Stefjuuh    posted on 11-12-2008 22:45

Als ik hem al toegezegd heb aan iemand, al afspraak enzo, en iemand anders bied 10-20 euro hoger, heeft die andere maar pech. Vind dat je je koper, waar je eerst ja tegen hebt gezegd, moet respecteren. Biedt de andere 100 euro hoger, is het natuurlijk een ander verhaal!..:p
4Tastic    posted on 11-12-2008 23:27
En als je het nou is van de andere kant bekijkt. Hoevaak zegt een koper van ja ik heb toch wat anders gevonden. Als je al een afspraak hebt gemaakt van op die datum kom ik de koper hem op halen vind ik ook dat je het niet kan maken hem toch aan iemand anders te verkopen. Bij een bod honderd euro hoger kan je nog steeds je de eerste koper opbellen/mailen van ja ik hem een bod gehad van honder euro hoger, als je even veel bied als die "100 euro extra bieder" dan is ie voor jou anders verkoop ik hem aan die. Voor je hem hup verkoopt zonder de eerste bieder op de hoogte te stellen. 
http://www.djsander.nl
Stefjuuh    posted on 11-12-2008 23:58
Jupz, ben ik 100% met je eens.. Vandaag waarschijnlijk echt late leeuw voor mij, slapen wil voorlopig niet lukken, weet niet waarom..
Ywe    posted on 12-12-2008 10:12
Poster: 4Tastic
. Bij een bod honderd euro hoger?kan je nog steeds je de eerste koper opbellen/mailen van ja ik hem een bod gehad van?honder euro hoger, als je even veel bied als?die "100 euro extra bieder" dan is ie voor jou anders verkoop ik hem aan die. Voor je hem?hup verkoopt zonder de eerste bieder op de hoogte te stellen.?
  Mee eens, zo zou ik het ook doen
Boyd    posted on 12-12-2008 18:56
Iemand een idee wat het nummer om 18.42 was op slamFM?
Twizz    posted on 12-12-2008 19:20
vrolijk rijbewijsgehaald iedereen.. vndaag heb ik officieel 1 dag me brommerrijbewijs(h)(en ik maak er goed gebruik van:P 80cc gasse met die hap:D)
User edit by Twizz on 12-12-2008 @ 19:20:43 (68%)
NielsR    posted on 12-12-2008 19:25
Kben juist een externe harde schijf van 1TB gaan halen, daar kan een shitload of mp3's op ze Cool
Twizz    posted on 12-12-2008 19:37
Poster: NielsR
Kben juist een externe harde schijf van 1TB gaan halen, daar kan een shitload of mp3's op ze Cool

legaal natuurlijkWinking my eye
NielsR    posted on 12-12-2008 19:43
Poster: Twizz

legaal natuurlijkWinking my eye

Natuurlijk wat denk je wel van mijCool
Stefjuuh    posted on 12-12-2008 19:54
Poster: NielsR

Natuurlijk wat denk je wel van mijCool

Dat je al je cd's in .wav drop ript..!Winking my eye

93 Users online: 11 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 43.705
Most visitors online this month : 361