Poster: Bartjenskhad em nog nooit gehoord :D nice tho'
Jammer dat deze plaat zo super commercieel aan t worden is. Dan ist ineens een stuk minder leuk om te draaien....?
Poster: Lightzone
khad em nog nooit gehoord :D nice tho'
Poster: Bartjens
Lol, draai deze al vanaf augustus ofzo :P Sinds Benny Rodriguez hem afgelopen zomer draaide ben ik dikkefan van deze plaat !! (en Benny)
Poster: Lightzone
benny rodriguez draait de hans teeuwen edit ? ik neem aan dat jij het origineel bedoeld... die ken ik uiteraard al lang :p
Poster: MoXeGy
kwam om half 7 thuis van mijn stage en ik ga om half 9 weer naar de zaak. Het is wel zo sociaal om even een vrachtwagen uit te laden gezien er vandaag alleen een meisje in het magazijn staat die last van haar rug heeft :P
Poster: Lead
en hoe doet je macbook het ?
Poster: Stefjuuh
Apple.. tjah, even wennen. Wat ik drmee gewerkt heb vind ik het erg relaxed werken, vind alleen die muis een drama!
Poster: Stefjuuh
Apple.. tjah, even wennen. Wat ik drmee gewerkt heb vind ik het erg relaxed werken, vind alleen die muis een drama!
Poster: A-flex
Van dat heb ik geen last. Maar wat ik tot nu toe het meeste gemist heb op men mac is de knippen en plakken functie vzoals bij windows of ik ben er nog niet achter gekomen hoe je dat kan. (behalve dat slepen.)
Poster: NviePoster: A-flex
Van dat heb ik geen last. Maar wat ik tot nu toe het meeste gemist heb op men mac is de knippen en plakken functie vzoals bij windows of ik ben er nog niet achter gekomen hoe je dat kan. (behalve dat slepen.)
Command C (Kopieeren), Command V (Plakken), Command X (Knippen) of gewoon slepen natuurlijk.Okee Bedankt
Tot nu toe goed. Het is wel even wennen. Is men eerste apple ervaring ook en ook mijn eerste laptop.. Wat mij wel opvalt is dat je veel minder kan "prutsen" op apple. Maar vind het wel erg makkelijk werken. En die dingen zijn ook enorm stil!(ik heb de 2.4 Ghz versie met 320Gb harde schijf en 2Gb ram).
Tot nu toe goed. Het is wel even wennen. Is men eerste apple ervaring ook en ook mijn eerste laptop.. Wat mij wel opvalt is dat je veel minder kan "prutsen" op apple. Maar vind het wel erg makkelijk werken. En die dingen zijn ook enorm stil!(ik heb de 2.4 Ghz versie met 320Gb harde schijf en 2Gb ram).