De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) (11/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Boyd    posted on 09-12-2008 18:53
Zo weer tijd voor een nieuwe late leeuw, heb de eer genomen om er eentje te openen!

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1 
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16

En nu dus:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17

I AM:
User edit by Boyd on 11-01-2009 @ 12:35:54 (35%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 17) ??

Vote :   

Roov    posted on 02-01-2009 14:00
Ik heb ff een vraagje, weten jullie de shortcuts van de smileys hier op DJR? Want ik weet eigelijk alleen : d, : p, : o , : (, : )
OneSixty    posted on 02-01-2009 15:57
Poster: Xitrate
Vandaag eindelijk 18 geworden :D

feliciteerd ! mooie leeftijd :D

effe iets anders, ik zit nogsteeds met een piep in men oren van nieuwjaar^^ best wel irritant Cool
Xitrate    posted on 02-01-2009 16:30
Haha bedankt mannen!
zalo    posted on 02-01-2009 16:32
Poster: Lightzone

effe iets anders, ik zit nogsteeds met een piep in men oren van nieuwjaar^^ best wel irritant Cool

permanente gehoorschade opgelopen
ArTy    posted on 02-01-2009 16:36
Zit er dik in ja, t is alweet 2 dagen gelede dus t had normaal gesproken al over moete zijn.. Misschien handig om even je huisarts een belletje te geven, weet alleen nie of zoon man er iets aan kan zien of kan doen
OneSixty    posted on 02-01-2009 17:50
Poster: zalo

permanente gehoorschade opgelopen

i know...

al weet ik nietmeer wat er prissies allemaal is gebeurt Cooltiquila & wiskey , en dan wegdrinken met safari ^^whaha xD
NielsR    posted on 02-01-2009 20:36

Kheb ongeveer hetzelfde probleem lol, ik heb elke keer als ik moet slikken pijn in mijn linkeroor niet echt leuk zelfs als ik iets drink of eet.
Kheb wel 2 uur aan een stuk voor the subs en discobar galaxy linksvanvoor aant podium gestaan, wel niet tege de bokse iets meer nat midde ma toch.
Dus ik moest de huisarts toch nog belle voor iet anders dus hebk dees ook ma onmiddelijk gevraagd,
en da zou kome omdat ik een allergie had ofziets en daarbij een verkoudheid en heel da gedoe zat zo wa water in.
En nu blijkt as ge aan luide muziek word blootgesteld dat je daar dan veel last van kan hebben doordat da onsteekt ofziets kwee nie wa ma nu hebk dus pijn bij slikkeCool
OneSixty    posted on 02-01-2009 20:50
Poster: NielsR

Kheb ongeveer hetzelfde probleem lol, ik heb elke keer als ik moet slikken pijn in mijn linkeroor niet echt leuk zelfs als ik iets drink of eet.
Kheb wel 2 uur aan een stuk voor the subs en discobar galaxy linksvanvoor aant podium gestaan, wel niet tege de bokse iets meer nat midde ma toch.
Dus ik moest de huisarts toch nog belle voor iet anders dus hebk dees ook ma onmiddelijk gevraagd,
en da zou kome omdat ik een allergie had ofziets en daarbij een verkoudheid en heel da gedoe zat zo wa water in.
En nu blijkt as ge aan luide muziek word blootgesteld dat je daar dan veel last van kan hebben doordat da onsteekt ofziets kwee nie wa ma nu hebk dus pijn bij slikkeCool

no way dude, ge zijt allergisch vo the subs !   fataal !

wij steunen u Cool
RiX    posted on 02-01-2009 21:36
gasten, pas toch op je oren... kheb zelf te lang gedrumd zonder dopjes in dus weet waar ik over praat...
Xtremer    posted on 02-01-2009 21:40
Das klote:P. Had vorig jaar een Thunderking die naast mijn linkeroor af ging... Heb de hele dag met een piepend oor rond gelopenCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
OneSixty    posted on 02-01-2009 21:41
gelijk gelijk ...

weer even iets anders, het is voor het rigging topic :p

weet iemand hoe ze een feest noemen waar je zo 1 beker krijgt die steeds word bij gevuld ?
nogal iets belgisch :p

zo heette de naam van die fuif die ik terugzoek :p

Edit:  het heette pullenbal :p    een pull is blijkbaar ook een anderwoord voor mok/beker :p
User edit by OneSixty on 05-01-2009 @ 01:38:08 (47%)
Saskia    posted on 05-01-2009 14:08
Mijn sneeuwpop is mislukt Unhappy..
_ruud_    posted on 05-01-2009 14:22
Wie o wie had het nog durven denken, vandaag niet naar school gehoeven door de sneeuw. :D lag hier zo'n 12 cm als het niet meer was, en de bussen kwamen maar niet. 

belletje naar school. kon ik fijn thuis blijven! Happy, laughing
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
tom-j    posted on 05-01-2009 15:28
Poster: _ruud_
Wie o wie had het nog durven denken, vandaag niet naar school gehoeven door de sneeuw. :D lag hier zo'n 12 cm als het niet meer was, en de bussen kwamen maar niet. 

what:sConfused
en ik moest wel!!!
_ruud_    posted on 05-01-2009 15:31
Poster: tom-j
Poster: _ruud_

what:sConfused
en ik moest wel!!!

Niet iedereen op school, maar er kwam maar geen bus. Ben nog bezig met lessen dus een andere optie om te gaan was er niet echt. Happy, laughing

Ferrox    posted on 05-01-2009 16:05
De bussen reden hier wel, maar harder dan 10km/u ging het niet.

In eindhoven konden zelfs de harmonica bussen de eerste brug (meteen bij het station) niet over komen. Dat was humor om te zien. Kei veel studenten in een bus die de brug niet overkomt! CoolKomt doordat die nieuwe bussen allemaal achterwiel aandrijving hebben (ja, de laatste paar wielen alleen!)
_ruud_    posted on 05-01-2009 16:30
Hier reden er wel van en naar Venlo maar niet naar Roermond waar ik dus naar school ga. Had er niet echt een probleem mee. Happy, laughing

ccc    posted on 05-01-2009 18:02

no way dude, ge zijt allergisch vo the subs !   fataal !

wij steunen u Cool

aah ik wil helpen hoor. Volgede keer als je een kaartje hebt van een feest waar dit the subs draaien dan geef je dat kaartje aan mij ! Cool En dan heb jij geen last meer van je oren.

Ja ik weet het, ik help graag de mede mens.
OneSixty    posted on 05-01-2009 18:25
Poster: ccc

aah ik wil helpen hoor. Volgede keer als je een kaartje hebt van een feest waar dit the subs draaien dan geef je dat kaartje aan mij ! Cool En dan heb jij geen last meer van je oren.

Ja ik weet het, ik help graag de mede mens.

that's some positif thinking kiddo ! Cool

edit: dernet voor de eerste keer dnb gemixt enzo, veel makkelijker als dat ik eerst dacht !
kga me ook meer focussen op full on psytrance.

dik spacende stijlen :D
User edit by OneSixty on 05-01-2009 @ 19:48:29 (54%)
ArTy    posted on 06-01-2009 21:38
Hehe.. vandaag lekker 12km door de -12 gefietst Unhappy Klote school.. niks ijsvrij.. nee lekker een dik uur door de 10cm sneeuw en -12 baggere met je fietsje..  Owja.. en terug was het gelukkig maar -6 :s .. En och ja,, vergeten, nu zitte we hier ook alweer op de -16/17
OneSixty    posted on 06-01-2009 21:45
tis echt erg idd !
echt to frostie for this tostie ^^

en men i-pod is alweer afgepakt door die kankerleerkracht praktijk...
kbedoel, we moeten 4 uur aan een stuk electrische huisschakelingen maken, dus who cares ?
User edit by OneSixty on 06-01-2009 @ 21:47:33 (73%)
Xtremer    posted on 06-01-2009 21:46
Ben ik blij dat ik vandaag niet naar school hoefdeCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 06-01-2009 @ 21:46:56 (13%)
DeteqBoy    posted on 07-01-2009 11:01
Lang leve OV :P
DJADMIN    posted on 07-01-2009 11:07
Jaaaa die lelijke sneeuw...gisteravond moest ik in een straat waar niet gestrooid was wegrijden....zonder ook maar gas te geven gleed ik van de weg af, bemmm en daar stond een auto naast de kant....zijkantje !

Op dat moment doe je niets, we kregen de auto's ook niet weg....kwam door de bevroren grond (volgens de KNMI metingen heeft het hier vannacht -20 gevroren...brrr!)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
justjustin    posted on 07-01-2009 11:14
Poster: DJADMIN
Jaaaa die lelijke sneeuw...gisteravond moest ik in een straat waar niet gestrooid was wegrijden....zonder ook maar gas te geven gleed ik van de weg af, bemmm en daar stond een auto naast de kant....zijkantje !

Op dat moment doe je niets, we kregen de auto's ook niet weg....kwam door de bevroren grond (volgens de KNMI metingen heeft het hier vannacht -20 gevroren...brrr!)

kijk al weer uit naar de zomer!!!

-Outdoor festivals
-buiten draaien
-strand/zonnen
-Motor rijden
-Korte rokjes/Mooie vrouwen in het algemeen

148 Users online: 21 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 58.126
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.641