Poster: Xitrate
Vandaag eindelijk 18 geworden :D
Poster: Lightzone
effe iets anders, ik zit nogsteeds met een piep in men oren van nieuwjaar^^ best wel irritant
Poster: zalo
permanente gehoorschade opgelopen
effe iets anders, ik zit nogsteeds met een piep in men oren van nieuwjaar^^ best wel irritant
Poster: NielsR
Kheb ongeveer hetzelfde probleem lol, ik heb elke keer als ik moet slikken pijn in mijn linkeroor niet echt leuk zelfs als ik iets drink of eet.
Kheb wel 2 uur aan een stuk voor the subs en discobar galaxy linksvanvoor aant podium gestaan, wel niet tege de bokse iets meer nat midde ma toch.
Dus ik moest de huisarts toch nog belle voor iet anders dus hebk dees ook ma onmiddelijk gevraagd,
en da zou kome omdat ik een allergie had ofziets en daarbij een verkoudheid en heel da gedoe zat zo wa water in.
En nu blijkt as ge aan luide muziek word blootgesteld dat je daar dan veel last van kan hebben doordat da onsteekt ofziets kwee nie wa ma nu hebk dus pijn bij slikke
Poster: _ruud_
Wie o wie had het nog durven denken, vandaag niet naar school gehoeven door de sneeuw. :D lag hier zo'n 12 cm als het niet meer was, en de bussen kwamen maar niet.belletje naar school. kon ik fijn thuis blijven!
Poster: tom-jPoster: _ruud_
Wie o wie had het nog durven denken, vandaag niet naar school gehoeven door de sneeuw. :D lag hier zo'n 12 cm als het niet meer was, en de bussen kwamen maar niet.belletje naar school. kon ik fijn thuis blijven!
what:s
en ik moest wel!!!Niet iedereen op school, maar er kwam maar geen bus. Ben nog bezig met lessen dus een andere optie om te gaan was er niet echt.
no way dude, ge zijt allergisch vo the subs ! fataal !
wij steunen u
Poster: ccc
aah ik wil helpen hoor. Volgede keer als je een kaartje hebt van een feest waar dit the subs draaien dan geef je dat kaartje aan mij !En dan heb jij geen last meer van je oren.
Ja ik weet het, ik help graag de mede mens.
Poster: DJADMIN
Jaaaa die lelijke sneeuw...gisteravond moest ik in een straat waar niet gestrooid was wegrijden....zonder ook maar gas te geven gleed ik van de weg af, bemmm en daar stond een auto naast de kant....zijkantje !
Op dat moment doe je niets, we kregen de auto's ook niet weg....kwam door de bevroren grond (volgens de KNMI metingen heeft het hier vannacht -20 gevroren...brrr!)