Goeie hardstyle kick maken (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Pablomz    posted on 06-12-2008 00:07
Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier, en ik had een vraag.
Ik heb een onafgemaakte tutorial gevolgd, dus ik dacht: Laat ik dat liedje eens afmaken! =)
Maar nu zit ik ergens vast; Ik heb een goeie hardstyle kick nodig, maar het lukt steeds niet om een goeie te maken. Ik gebruik FL Studio 8 XXL Producers edition, met Z3ta+ en Pro53. Melody sample zelf gemaakt met Pro53, melody is van een tut en de 1e geluidje is van Z3ta+. Mijn versie is hier: http://www.mediafire.com/download.php?zhnyftuzknw

Ik wil ongeveer een kick zoals in: http://www.youtube.com/watch?v=MUk8ofChcK0 (scantraxx rootz van Headhunterz)

Alvast bedankt! =)
User edit by Pablomz on 06-12-2008 @ 00:11:46 (25%)

What do you think about Goeie hardstyle kick maken ??

Vote :   

Basrose    posted on 21-04-2009 17:35
Poster: the_enforce

Ben ik niet echt met je eens... Happy, laughing

het is een mening dus je hoeft het er niet mee eens te zijn. Ik ben het er wel mee eens.
Prozei    posted on 21-04-2009 17:39

Ben ik niet echt met je eens... Happy, laughing

mischien komt dit omdat jij nog op feesten binnenkomt door je leefijd.
geloof mij 1,5 uur de zelfde kick op een feest is saaaaaaaaaaai
the_enforce    posted on 21-04-2009 18:18
zeg, ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat jij hebt tegen mij Happy, laughing....
Ik ga zat naar feesten! Ookal ben ik dan 15, maar lijk veel ouder dus daar word dan ook handig gebruik van gemaakt... Winking my eye
Basrose    posted on 21-04-2009 18:34
zeg, ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat jij hebt tegen mij Happy, laughing....
Ik ga zat naar feesten! Ookal ben ik dan 15, maar lijk veel ouder dus daar word dan ook handig gebruik van gemaakt... Winking my eye

officieel teenage voor jou Happy, laughing
the_enforce    posted on 21-04-2009 18:44
Poster: Basrose

officieel teenage voor jou Happy, laughing

nahah, geen teenage, gewoon normale feesten hoor Happy, laughing
Mijn volgende word fantasy island in O'zaal Happy, laughing.
User edit by the_enforce on 21-04-2009 @ 18:45:05 (100%)
Dj_Fantasy    posted on 21-04-2009 19:27

Leuk, zal ook wel langst komen, en mijn kleine nichtjes van 4 en 7 meenemenWinking my eye

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 21-04-2009 @ 19:30:19 (10%)
the_enforce    posted on 21-04-2009 19:44
Poster: Dj_Fantasy

Leuk, zal ook wel langst komen, en mijn kleine nichtjes van 4 en 7 meenemenWinking my eye

Whaah jongens kap nou toch eens, gaan jullie lekker ofzo?
Ik ga HIERHEEN!
Nou is het wel leuk geweest hoor...
Prozei    posted on 21-04-2009 19:55

haha geweldigCool

Fantasy Island is een overdekt kinderspeelparadijs voor kinderen van 0 t/m ongeveer 12 jaar. In een hal van
bijna 1000 m2 staat een gigantisch speelrek met verschillende hindernissen. Met glijbanen, ballenbakken, bokszakken, een donkere kamer en als middelpunt een gigantisch springkussen hebben kinderen hier de dag van hun leven. Om het speelrek heen is een restaurant met voldoende zitruimte voor ouders en kinderen om gezellig wat te eten of drinken. Ook worden er disco's gehouden. Deze zijn om het uur en duren niet langer dan 5 minuten. Dit zorgt voor een extra element waardoor de meeste knderen gillen en rennen van plezier.

Daarnaast heeft Fantasy Island ook nog een partycentrum. Meer informatie hierover vindt u verderop op deze site."Een leuk overdekte speelparadijs, met glijbanen, ballenbakken, een enorm springkussen, bellenblaasmachines, een razend populaire disco en allerlei leuke hindernissen. Een groot voordeel is dat het niet weergevoelig is." Bron: Uit-Met-Kinderen

haha geweldig.

Fantasy Island is een overdekt kinderspeelparadijs voor kinderen van 0 t/m ongeveer 12 jaar. In een hal van
bijna 1000 m2 staat een gigantisch speelrek met verschillende hindernissen. Met glijbanen, ballenbakken, bokszakken, een donkere kamer en als middelpunt een gigantisch springkussen hebben kinderen hier de dag van hun leven. Om het speelrek heen is een restaurant met voldoende zitruimte voor ouders en kinderen om gezellig wat te eten of drinken. Ook worden er disco's gehouden. Deze zijn om het uur en duren niet langer dan 5 minuten. Dit zorgt voor een extra element waardoor de meeste knderen gillen en rennen van plezier.
Alert : iedereen nu maar weer ontopic.
het topic ging over het maken van een hardstyle kick
Mod edit by Prozei on 21-04-2009 20:01 (100%)
Illusion    posted on 21-04-2009 22:46
Poster: Prozei

mischien komt dit omdat jij nog op feesten binnenkomt door je leefijd.
geloof mij 1,5 uur de zelfde kick op een feest is saaaaaaaaaaai

Klopt! Hele avond dezelfde Newstyle kick is niks... of gewone hardstyle kick. Daarom zijn er op feesten altijd dj's met verschillende hardstyle stylen.

Daarom is het ook trouwens wel leuk om voor elke track een nieuwe kick te makenWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
the_enforce    posted on 25-04-2009 19:57
Poster: Prozei

haha geweldigCool

Daarnaast heeft Fantasy Island ook nog een partycentrum. Meer informatie hierover vindt u verderop op deze site."Een leuk overdekte speelparadijs, met glijbanen, ballenbakken, een enorm springkussen, bellenblaasmachines, een razend populaire disco en allerlei leuke hindernissen. Een groot voordeel is dat het niet weergevoelig is." Bron: Uit-Met-Kinderen

haha geweldig.

HahaCoolConfused

the_enforce    posted on 25-04-2009 22:18
Poster: Epocs

LOL Michel Pollen is mede Donkey Roller. Mc Dv8, Jowan ( Alleen voor live acts), Zany en Michel Pollen ( Hem zul je nooit zien ).

ff voor de duidelijkheid jongens Michel Pollen is THE PITCHER maar ook onder die naam zul je hem niet zien draaien dan zie je een andere knaap.

De eerste tracks van DOZER oa Church of the Darkside is ook door Michel gemaakt.
Denk dat Zany wel kan producen maar denk dat hij ingredienten gebruikt van Michel. Ach ja waarom ook niet.

Overigens vind ik D-block en Stefan ook goed producen qwa kicks mooie punch.
Prozei volgens mij niet hoor...

Ik denk dat jullie het over deze gast hebben :d
http://www.myspace.com/michelpollen
DeteqBoy    posted on 14-05-2009 21:49
ja, alleskunner. verschillende stijlen allemaal topkwaliteit tracks.

echt respect voor die gozer Happy, laughing
tairip    posted on 14-05-2009 21:57
Poster: DeteqBoy
ja, alleskunner. verschillende stijlen allemaal topkwaliteit tracks.

echt respect voor die gozer Happy, laughing

Idd... zie zijn waslijst aan namen!
Syntone
Nexus
The Pitcher
Cenoginerz
040 ft. Erica Baxter
Donkey Rollers
Club Robbers
Jowan
Dalucia
Silverblue
Sticks
Mos Phat
Raine
Project Deviate
Lisa&Tori
Zini&Kantini
Camilia
Dj Tony
Kim Leoni
Zany&DV8
Refresh
Dozer
The Goggler
Lenny B
Zany
Lead    posted on 15-05-2009 10:49
Poster: Pablomz
Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier, en ik had een vraag.
Ik heb een onafgemaakte tutorial gevolgd, dus ik dacht: Laat ik dat liedje eens afmaken! =)
Maar nu zit ik ergens vast; Ik heb een goeie hardstyle kick nodig, maar het lukt steeds niet om een goeie te maken. Ik gebruik FL Studio 8 XXL Producers edition, met Z3ta+ en Pro53. Melody sample zelf gemaakt met Pro53, melody is van een tut en de 1e geluidje is van Z3ta+. ....

Graag ontopic reageren... Dit topic gaat over een hardstyle kick maken...
Let the BASS be louder
Illusion    posted on 15-05-2009 13:08
Poster: Pablomz

Maar nu zit ik ergens vast; Ik heb een goeie hardstyle kick nodig, maar het lukt steeds niet om een goeie te maken.

Ik wil ongeveer een kick zoals in: http://www.youtube.com/watch?v=MUk8ofChcK0 (scantraxx rootz van Headhunterz)

Alvast bedankt! =)

Ik wil, Ik wil, Ik wilCool.

Oefenen die hap. Is een beetje een goedkope manier om zo makkelijk mogelijk een manier te vinden om een kick te maken. Aangezien je nog maar 1 post hebt.

Je vind nergens op het internet, een topic of iets, waarin uitgelegd wordt hoe je precies een kick maakt. Wel een basis kick, maar deze moet je zelf uitwerken. En dat moet je zelf ontdekken. Ik ben deze week zelfs weer 6 uurtjes totaal bezig geweest aan een kick. Een kick is bij hardstyle 50 % het belangrijkste. Deze moet goed klinken. En je moet er echt aan werken om hem goed te laten klinken. Uiteindelijk gaat het steeds sneller, krijg je de basis onder de knie, en kan je alles steeds sneller uitwerken.

Probeer je kicks maar eens te maken met Hydra (oude versie junglist), of Microtonic.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
the_enforce    posted on 15-05-2009 20:48
Poster: tairip

Idd... zie zijn waslijst aan namen!
Syntone
Nexus
The Pitcher
Cenoginerz
040 ft. Erica Baxter
Donkey Rollers
Club Robbers
Jowan
Dalucia
Silverblue
Sticks
Mos Phat
Raine
Project Deviate
Lisa&Tori
Zini&Kantini
Camilia
Dj Tony
Kim Leoni
Zany&DV8
Refresh
Dozer
The Goggler
Lenny B
Zany

ghehe, ik heb tony (dozer) op msn Winking my eye (nu online:P)
Delcone    posted on 15-05-2009 20:59
http://www.youtube.com/watch?v=MWpX8GgxP_8
Donkey rollers wat een track !! hopelijk komt hij snel uit:D

This is an old Topic

No new postings for 5.951 days.
 Post CommentThat would be 198.4 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

219 Users online: 169 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 31.478
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.925.023