Poster: the_enforce
Ben ik niet echt met je eens...
Ben ik niet echt met je eens...
zeg, ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat jij hebt tegen mij....
Ik ga zat naar feesten! Ookal ben ik dan 15, maar lijk veel ouder dus daar word dan ook handig gebruik van gemaakt...
Poster: Basrose
officieel teenage voor jou
nahah, geen teenage, gewoon normale feesten hoor
Mijn volgende word fantasy island in O'zaal.
Poster: Dj_Fantasy
Leuk, zal ook wel langst komen, en mijn kleine nichtjes van 4 en 7 meenemen
nahah, geen teenage, gewoon normale feesten hoor
Mijn volgende word fantasy island in O'zaal.
Poster: Dj_Fantasy
Poster: Prozei
mischien komt dit omdat jij nog op feesten binnenkomt door je leefijd.
geloof mij 1,5 uur de zelfde kick op een feest is saaaaaaaaaaai
Poster: ProzeiPoster: Dj_Fantasy
haha geweldig
Fantasy Island is een overdekt kinderspeelparadijs voor kinderen van 0 t/m ongeveer 12 jaar. In een hal van
bijna 1000 m2 staat een gigantisch speelrek met verschillende hindernissen. Met glijbanen, ballenbakken, bokszakken, een donkere kamer en als middelpunt een gigantisch springkussen hebben kinderen hier de dag van hun leven. Om het speelrek heen is een restaurant met voldoende zitruimte voor ouders en kinderen om gezellig wat te eten of drinken. Ook worden er disco's gehouden. Deze zijn om het uur en duren niet langer dan 5 minuten. Dit zorgt voor een extra element waardoor de meeste knderen gillen en rennen van plezier.
Daarnaast heeft Fantasy Island ook nog een partycentrum. Meer informatie hierover vindt u verderop op deze site."Een leuk overdekte speelparadijs, met glijbanen, ballenbakken, een enorm springkussen, bellenblaasmachines, een razend populaire disco en allerlei leuke hindernissen. Een groot voordeel is dat het niet weergevoelig is." Bron: Uit-Met-Kinderen
haha geweldig.
Fantasy Island is een overdekt kinderspeelparadijs voor kinderen van 0 t/m ongeveer 12 jaar. In een hal van
bijna 1000 m2 staat een gigantisch speelrek met verschillende hindernissen. Met glijbanen, ballenbakken, bokszakken, een donkere kamer en als middelpunt een gigantisch springkussen hebben kinderen hier de dag van hun leven. Om het speelrek heen is een restaurant met voldoende zitruimte voor ouders en kinderen om gezellig wat te eten of drinken. Ook worden er disco's gehouden. Deze zijn om het uur en duren niet langer dan 5 minuten. Dit zorgt voor een extra element waardoor de meeste knderen gillen en rennen van plezier.
Haha
Poster: Epocs
LOL Michel Pollen is mede Donkey Roller. Mc Dv8, Jowan ( Alleen voor live acts), Zany en Michel Pollen ( Hem zul je nooit zien ).
ff voor de duidelijkheid jongens Michel Pollen is THE PITCHER maar ook onder die naam zul je hem niet zien draaien dan zie je een andere knaap.
De eerste tracks van DOZER oa Church of the Darkside is ook door Michel gemaakt.
Denk dat Zany wel kan producen maar denk dat hij ingredienten gebruikt van Michel. Ach ja waarom ook niet.
Overigens vind ik D-block en Stefan ook goed producen qwa kicks mooie punch.
Prozei volgens mij niet hoor...
Poster: DeteqBoy
ja, alleskunner. verschillende stijlen allemaal topkwaliteit tracks.
echt respect voor die gozer
Poster: Pablomz
Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier, en ik had een vraag.
Ik heb een onafgemaakte tutorial gevolgd, dus ik dacht: Laat ik dat liedje eens afmaken! =)
Maar nu zit ik ergens vast; Ik heb een goeie hardstyle kick nodig, maar het lukt steeds niet om een goeie te maken. Ik gebruik FL Studio 8 XXL Producers edition, met Z3ta+ en Pro53. Melody sample zelf gemaakt met Pro53, melody is van een tut en de 1e geluidje is van Z3ta+. ....
Poster: Pablomz
Maar nu zit ik ergens vast; Ik heb een goeie hardstyle kick nodig, maar het lukt steeds niet om een goeie te maken.
Ik wil ongeveer een kick zoals in: http://www.youtube.com/watch?v=MUk8ofChcK0 (scantraxx rootz van Headhunterz)
Alvast bedankt! =)
Poster: tairip
Idd... zie zijn waslijst aan namen!
Syntone
Nexus
The Pitcher
Cenoginerz
040 ft. Erica Baxter
Donkey Rollers
Club Robbers
Jowan
Dalucia
Silverblue
Sticks
Mos Phat
Raine
Project Deviate
Lisa&Tori
Zini&Kantini
Camilia
Dj Tony
Kim Leoni
Zany&DV8
Refresh
Dozer
The Goggler
Lenny B
Zany
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.