ik vond de faders brak
In de DJM-400 zit een vergelijkbare fader alleen is deze wat "vetter" gemaakt fabrieksaf zodat deze iets meer weerstand geeft en daardoor iets solider aanvoelt. (doen fabrikanten aan de lopende band overigens)
Ik vond de output signaal van de rec uitgang erg zacht
Een DJM400 heeft helemaal geen aparte record uitgang die een constant en onafhankelijk signaal van de master uit stuurt. Dat het signaal wat zachter is mag geen probleem genoemd worden aangezien dat vrij simpel op te lossen is.
Kaosspad is niet net als de grote broer
Goh... niet zo heel vreemd. Een KP3 in een mixer verwachten die notabene nog goedkoper is ook dan de KP3 zou van de zotte zijn.
Maar voor het merk als Korg is dit niet hun best ontworpen product
Ook niet zo heel vreemd voor een bedrag als dit. Van een apparaat wat nog geen 400€ kost mag je nou niet echt wonderen verwachten. Alle waar naar zijn geld zeggen ze dan.
Wat betreft de ruil waar de topicstarter het over had, ik zou het lekker laten zoals het is. Het enige wat je er feitelijk mee op schiet zijn 2 kanalen extra. Wacht dan even tot er een Reloop IQ3 of 4 komt (want die komt er geheid), mits die hetzelfde in elkaar zitten als de IQ2 heb je dan EN een betere mixer op hardware vlak als ook de extra's van de 4 kanalen e.d.