Poster: Twello
Zou ik niet doen... hoewel de korg meer mogenlijkheden heeft is de kwaliteit lager en hij is moeilijker 2e hands te verkpopen. Een DJM daarintegen verkoop je zo als je wilt upgraden!
ja maar ik bedoel als je wilt upgraden na dat je de korg hebt dus van de korg naar iets nieuws.... Deze korg vind ik niet echt een upgrade
Poster: bambamstudio
die korg kinkt echt slecht, de koptelefoon uitgeng ruist als een gek ( en das nog maar 1 van de 20 minpunten )
Poster: JasperVC
Wat stel je dan voor?
Wachten & Sparen en na een tijdje over gaan op een Xone, djm700/800, ecler
die korg kinkt echt slecht, de koptelefoon uitgeng ruist als een gek ( en das nog maar 1 van de 20 minpunten )
En als ik nu een degelijke mixer koop met send/return en dan een KORG kp03?
En de andere 19? :p
Wachten & Sparen en na een tijdje over gaan op een Xone, djm700/800, ecler
het is ook weer overdreven om meteen 600 euro meer uit te gaan geven.....
Poster: ccc
Misschien wil je hem ruilen tegen een Synq Audio SMX-1.
Hij staat helaas al sinds mei 2006 in de orginele doos netjes verpakt.
ik vond de faders brak
Ik vond de output signaal van de rec uitgang erg zacht
Kaosspad is niet net als de grote broer
Maar voor het merk als Korg is dit niet hun best ontworpen product
Poster: Illusion
Mijn droommixer voor thuis is de DJM 400.
Hier zit alles op wat je nodig hebt. Tenzij je 4 tt's aan wilt sluiten dat wordt lastig.
Je kan 2 cd spelers en 2 tt's. Dan moet je even switchen tussendoor. Maar dat is in een halve seconde gedaan, dus dat moet het probleem niet zijn. Waarom wil je hem weg doen? Het is een schitterende mixer, waarvan we echt spreken over kwaliteit. Of wil je perse een grotere mixer?:p
Poster: Illusion
Mijn droommixer voor thuis is de DJM 400.
Hier zit alles op wat je nodig hebt. Tenzij je 4 tt's aan wilt sluiten dat wordt lastig.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.