Poster: baath
denk dat er maar weinig in dit topic zijn die op allebei de besturings systemen ervaring hebben om er ook echt over te kunnen oordelen!!!!
mijn keuze is overduidelijk op de mac gevallen en zal binnenkort ook mijn toshiba in ruilen voor een 2e macbook
Ik was dus vroeger ook zo.... Ik gebruikte windows, en wilde van iets anders niks af weten! Ik legde de specs naast elkaar, en kwam er iedere keer achter dat een mac te duur was!
Maar toen begon mijn windows bak te fokken... dus ging ik op marktplaats een goedkoop (tijdelijk) computertje zoeken omdat ik geen geld had! Ik kwam toen een G4tje tegen van 80 euro (!). T ding dezelfde dag nog opgehaald, ik dacht, is leuk voor erbij... maar believe it or not, ik had die G4 aangesloten en ik heb m'n windows bak daarna nooit meer aan gehad!
Na 1 week was ik zelfs een giga applefanboy geworden (ben ik nog steeds)... De zin: apple doet iets met je, is dus zeker waar! (k heb inmiddels zo'n witte macbook)
Hoe het komt? geen idee, ik zit (net als Jorrit) rustiger achter de computer, ik maak me echt nergens zorgen over en ik draai met gemak alle applicatie's in m'n programma map tegelijk en ik merk nauwlijks dat er zoveel draait (ja, misschien aan de fan die wat harder blaast...). En ja, er staat een hoop kneut aan programma's in m'n programma map!
Nog zoiets: nu we het toch over programma's hebben.... je kunt NERGENS zo makkelijk een programma op installeren als op een mac! Degene die nu weten waar ik het over heb, zijn het met me eens dat mac beter is dan windows! Degene die niet weten waar ik het over heb mogen eigelijk helemaal niet oordelen, want die hebben mac nog niet voldoende gebruikt!
Eigenlijk is dit helemaal het verkeerde topic voor dit soort onzin... Dus....