Poster: Mixt-Ape
Ik zeg, Mac! Heb er zelf net 1 en ben er lyrisch over!
Poster: baath
denk dat er maar weinig in dit topic zijn die op allebei de besturings systemen ervaring hebben om er ook echt over te kunnen oordelen!!!!
mijn keuze is overduidelijk op de mac gevallen en zal binnenkort ook mijn toshiba in ruilen voor een 2e macbook![]()
Poster: BouncyMaar toen begon mijn windows bak te fokken...
Poster: Helixon
even aan Bouncy: ik heb vaker met Mac gewerkt. het is inderdaad een fijn besturings systeem.... maar wil je Compatible zijn met andere gebruikers kies ik voor windows.... mensen kennen alleen de buitenkant van windows XP en Vista.. ik heb ook het Kernbeheer al onder de knie...? Als je dat eenmaal weet is het een fijne en makkelijke werkplek... Als we het gaan hebbe over de mensen die in Nederland dan gebruikt 3 v/d 10 een Mac...
even aan Bouncy: ik heb vaker met Mac gewerkt. het is inderdaad een fijn besturings systeem.... maar wil je Compatible zijn met andere gebruikers kies ik voor windows.... mensen kennen alleen de buitenkant van windows XP en Vista.. ik heb ook het Kernbeheer al onder de knie...? Als je dat eenmaal weet is het een fijne en makkelijke werkplek... Als we het gaan hebbe over de mensen die in Nederland dan gebruikt 3 v/d 10 een Mac...
Het licht er aan wat je wilt... wil je prestatie en degelijkheid kies voor HP (geen pavilion en/of home serie)
Wil je alleen prestatie en minder disign kies voor Acer enz. ik heb zelf een HP Pavilion DV5-1160ed...
die loopt super... Met stroom... zonder stroom heeft ie minder CPU kracht..
Het licht er aan wat je wilt... wil je prestatie en degelijkheid kies voor HP (geen pavilion en/of home serie)
Wil je alleen prestatie en minder disign kies voor Acer enz. ik heb zelf een HP Pavilion DV5-1160ed...
die loopt super... Met stroom... zonder stroom heeft ie minder CPU kracht..
ik hoop dat je hier wat aan hebt
Greetz Dj Helixon
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.