Poster: MaD
En waarom ligt die set bij de reparateur...:P Zou maar oppassen
Poster: Stevenvdvorm
Er zijn nog een paar problemen waar ik net achterkom, ik heb ze namelijk 2e hands gekocht en geen bonnetjes erbij!Is dit een probleem denken jullie? Mischien dat Thomaz81 het weet?
Poster: MaDPoster: Stevenvdvorm
Er zijn nog een paar problemen waar ik net achterkom, ik heb ze namelijk 2e hands gekocht en geen bonnetjes erbij!Is dit een probleem denken jullie? Mischien dat Thomaz81 het weet?officieel uitziend briefje bij doen met de leeftijd van het apparaat.
Poster: BoydGrift
Eigenlijk vindt ik het wel erg stom, als ik jou was had ik eerst 1 cdj ingeplugt.
Dat scheelt iets minder dan 2600 euro schade.
K hoop dat je t terugkrijgt!
Poster: StevenvdvormDit is erg kloten, maar probeer in het vervolg (voor bij los opgezet installaties) nog even de spanning na te meten voor dat je je dure apparatuur insteek.Dit kan gewoon met een eenvoudige Voltmeter.
Hallo
Ik heb vanacht gedraaid op een hockeyfeest, wat bleek iemand had de paddestoel(krachtstroom) niet goed aangesloten. Ik plug mijn set erin en alles begint te roken. Het kwam?serieus?uit elk gaatje. Nu is dus mijn cdj1000's mk3's kapot en mijn djm 400. Ik ga het proberen te verhalen op die gast die het verkeerd heeft aangesloten. Maar het is nog te vraag of dat gaat lukken
,br.
(mod-edit) graag niet meer zulke woorden in een titel!
Poster: DPro
Zowiezo als ik op vreemde lokaties aankom en er is krachtstroom of een agregaat aanwezig meet ik eerst of de spanning ook juist is..
Poster: Bastian
Vertel dat maar is aan de jeugd van tegenwoordig ja, die willen gewoon plug & play man :P
Maar zou idd wel handig zijn, vind beetje gare situatie maar zou zoals al werd gezegd even met degene die verantwoordelijk ervoor was dat jij kwam draaien overleggen met verzekering etc.
En als je 2ehands iets hebt gehaald waar nog evt. garantie op zou zitten moet je altijd om een bon/factuur vragen.
Poster: DPro
Na misschien kruw gezegd maar meten is weten..
Zowiezo als ik op vreemde lokaties aankom en er is krachtstroom of een agregaat aanwezig meet ik eerst of de spanning ook juist is.. Dit kan je een hoop elende besparen.. Al regelmatig stroomkasten, kabels, agregaten etc van boels bo rent, multihuur enz tegengekomen die niet klopten al waren ze net nieuw of zelfs erger nog net GEKEURD.
Dusja een voltmetertje extra in je koffer is altijd wel aan te raden..
Poster: zalo
Het dat je elke keer erbij nadenkt ofdat er wel de juiste spanning beschikbaar is. Achteraf is het allemaal gemakkelijk te zeggen 'Je had dit moeten nameten blablabla' Ik zou mijn materiaal ook gewoon inpluggen
Poster: StevenvdvormEr zijn nog een paar problemen waar ik net achterkom, ik heb ze namelijk 2e hands gekocht en geen bonnetjes erbij!