Poster: Stefjuuh
Maar krachtstroom is toch 340V? Kut voor je, zei iemand dan dat je gewoon 220 in je booth had?
Poster: Stefjuuh
Maar krachtstroom is toch 340V? Kut voor je, zei iemand dan dat je gewoon 220 in je booth had?
Poster: MatthiasDB
krachtstroom is 380/400V! en het is redelijk normaal dat er 230 in je booth ligt! wat kan een dj nu met krachtstroom doen??
Poster: Hardshort
Ja hoe heb je het feest verder opgelost en hoe reageerde je eigelijk ? Ik zou echt gek worden
Poster: Dj_Fantasy
Dat is inderdaad enorm rot!
Heb je soms ook een overeenkomst gemaakt dat zij verantwoordelijk zijn voor enige schade ofzo aan je apparatuur?
Poster: Stevenvdvorm
Hallo
Ik heb vanacht gedraaid op een hockeyfeest, wat bleek iemand had de paddestoel(krachtstroom) niet goed aangesloten. Ik plug mijn set erin en alles begint te roken. Het kwam serieus uit elk gaatje. Nu is dus mijn cdj1000's mk3's kapot en mijn djm 400. Ik ga het proberen te verhalen op die gast die het verkeerd heeft aangesloten. Maar het is nog te vraag of dat gaat lukken
,br.
(mod-edit) graag niet meer zulke woorden in een titel!
Poster: RiX
Tjeee. Sterkte man! Ik hoop ook dat die club doet wat ze zegt... Ik draai overmorgen op een studentenvereniging. Punt is dat ik wel eigen gear mee moest nemen, omdat de set van de zaal bij de reparateur ligt... Ik denk dat ik ook eerst een contractje laat tekenen... Nogmaals sterkte, hoop dat t goed komt...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.